Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
A l´AS asegura que ja està fitxat i no es ni Calahorro ni Mejía, es tracta d´un central amb dilatada experiencia a Segona.....Armando?
Cita de: mss en 31 de Agost de 2011, 15:12:17 pmA l´AS asegura que ja està fitxat i no es ni Calahorro ni Mejía, es tracta d´un central amb dilatada experiencia a Segona.....Armando? No dicen nada de que llega cedido, si no que llega a coste 0, a no ser que haya rescindido contrato con el Barça (que no creo, jugando la semana pasada), no creo que sea él.
Cita de: mss en 31 de Agost de 2011, 15:12:17 pmA l´AS asegura que ja està fitxat i no es ni Calahorro ni Mejía, es tracta d´un central amb dilatada experiencia a Segona.....Armando? Diuen a AS també que Bermudo ja està recuperat totalment. I que Juanjo ja fa exercicis amb el grup. Ni Mejias ni Calahorro. Espero que tampoc sigui Oleguer xD
Cita de: Navarrog en 31 de Agost de 2011, 15:23:13 pmCita de: mss en 31 de Agost de 2011, 15:12:17 pmA l´AS asegura que ja està fitxat i no es ni Calahorro ni Mejía, es tracta d´un central amb dilatada experiencia a Segona.....Armando? Diuen a AS també que Bermudo ja està recuperat totalment. I que Juanjo ja fa exercicis amb el grup. Ni Mejias ni Calahorro. Espero que tampoc sigui Oleguer xDEl Xavi Roca ha dit que l'Olaguer no vindrà! Tot i que a mi m'hauria agradat...
Cita de: mikearlekinat en 31 de Agost de 2011, 15:30:00 pmCita de: Navarrog en 31 de Agost de 2011, 15:23:13 pmCita de: mss en 31 de Agost de 2011, 15:12:17 pmA l´AS asegura que ja està fitxat i no es ni Calahorro ni Mejía, es tracta d´un central amb dilatada experiencia a Segona.....Armando? Diuen a AS també que Bermudo ja està recuperat totalment. I que Juanjo ja fa exercicis amb el grup. Ni Mejias ni Calahorro. Espero que tampoc sigui Oleguer xDEl Xavi Roca ha dit que l'Olaguer no vindrà! Tot i que a mi m'hauria agradat... On ha dit això?
Vaya Oleguer no viene !! Ballesteros? Habia sonado ya este verano... pero si fue titular el otro dia en Primera División con el Levante... que le va hacer venir a un equipo de Segunda ??
Albert Dalmau, del Barça B.
Cita de: daelsi en 31 de Agost de 2011, 15:00:31 pmAlbert Dalmau, del Barça B.
El marca diu que l'Alcorcón li interessa un interir dret que es diu Miguel Pérez (http://www.bdfutbol.com/es/j/j1991.html) però aquest vol tornar a Sabadell! Que us sembla aquest tio!¿ Jo no el jutjo perquè no el conec, tot i que aquesta posició la tenim coberta. I el Calahorro em sembla un bon defensa però no és l'home que va demanar el Carreres amb experiencia.
esto está muy interesante, quien será el nuevo central? esta tarde/noche lo sabremosCita de: mikearlekinat en 31 de Agost de 2011, 14:45:34 pm El marca diu que l'Alcorcón li interessa un interir dret que es diu Miguel Pérez (http://www.bdfutbol.com/es/j/j1991.html) però aquest vol tornar a Sabadell! Que us sembla aquest tio!¿ Jo no el jutjo perquè no el conec, tot i que aquesta posició la tenim coberta. I el Calahorro em sembla un bon defensa però no és l'home que va demanar el Carreres amb experiencia.Yo creo que es lo que nos falta, por que Lluis Carreras está entre H.Simón y Puigdollers pero a mi no me acaba de convencer ninguno de los 2 al 100%.
Que fort, i Pandiani que torna a l´Espanyol, es veu que a Cornellà no pensen que estigui acabat ni molt menys com es comentava per aquí....
Xavi Roca desmenteix categòricament l´hipotètic fitxatge d´Oleguer Presas (Diari de Sabadell)