Autor Tema: Equipación 2010-2011  (Llegit 12547 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Equipación 2010-2011
« el: 20 de Maig de 2010, 13:06:02 pm »
Seguiremos la próxima temporada con JAKO o cambiaremos a alguna marca más conocida? Se sabe algo, o tendremos que esperar al mes de septiembre/octubre para poder comprar las equipaciones. Espero que hayamos aprendido algo de nuestros errores.

Salud y suerte

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Equipación 2010-2011
« Respondre #1 el: 20 de Maig de 2010, 20:41:21 pm »
Hay cambio de marca pero de momento se quiere mantener en secreto. Supongo que de cara a finales del mes que viene ya sabremos alguna cosa.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #2 el: 20 de Maig de 2010, 21:26:35 pm »
Espero que la nova marca, sigui o no coneguda, ens ofereixi garanties de poder adquirir les samarretes a ple estiu. Crec que això és més fàcil si es fa amb un proveïdor català proper que amb JAKOs i Joma's de m****. Que no crec que sigui massa complicat.
Estic convençut que s'han perdut calés de possibles vendes d'aquesta manera. Jo mateix porto dues temporades sense comprar samarreta i això que vaig pagar els 50 euros de la primera vegada que es va fer allò de posar el nom a la samarreta oficial, però vaig anar tres vegades a "la botiga" (aquesta es una altra, només una trista botiga i no és del club) i res. Que, molt bé pels que viuen al centre de Sabadell, però els que hem hagut de trucar per saber l'horari per anar expressament des d'on vivim i a sobre quan no tenia cotxe, encara pitjor (o no, perque es horrorós aparcar).

En fi, si ho fan mitjanament bé, jo la compraré de nou.
Honor al Sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2010, 14:02:13 pm »
segun la pagina oficial del club mañana martes 25 de mayo a las 19:30 horas el area social del club mantendra una reunion con todas las penyas del club que deseen estar, supongo que se dira algo de este tema entre otros  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #4 el: 25 de Maig de 2010, 19:40:13 pm »
La temporada que viene vestiremos la marca kelme, volvemos a las andadas...!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #5 el: 25 de Maig de 2010, 20:24:05 pm »
pues si eso parece que volveremos a vestir kelme, a ver que tal, a ver si nos da la misma suerte que la otra vez, y a ver si las tienen pronto a la venta para comprarla antes de irme al pueblo de vacaciones y lucirla por Andalucia

Torna Kelme
Per últim, i segons ha pogut saber Ràdio Sabadell 94.6, el CE Sabadell canviarà la marca de les equipacions de cara a la propera temporada. Després de tres anys d'acord amb l'empresa alemanya Jako, els responsables arlequinats han tornat a apostar per Kelme, l'empresa amb la qual es va treballar ara fa uns anys. L'acord es podria presentar d'aquí a unes setmanes i s'aprofitaria per presentar també el disseny de la nova samarreta que lluiran els homes de Carreras l'any que ve. Cal recordar que vestint Kelme el CE Sabadell va jugar les eliminatòries d'ascens a Segona A i va guanyar la Copa Federació l'any 2.000.

:beer2 :beer2
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2010, 20:28:44 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2010, 22:20:38 pm »
kelme fa pudor a naftalina xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 25 de Maig de 2010, 22:42:01 pm »
Kelme es la empresa que MAI va treure a la venda la nostra segona equipacio del nostre centenari!!!!! ¿aixi li fem pagar el tracte que varen tenir amb nosaltres? Tornant a fer un contracte amb ells? mare meva  :ostres :ostres :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 25 de Maig de 2010, 23:12:02 pm »
Kelme es la empresa que MAI va treure a la venda la nostra segona equipacio del nostre centenari!!!!! ¿aixi li fem pagar el tracte que varen tenir amb nosaltres? Tornant a fer un contracte amb ells? mare meva  :ostres :ostres :ostres

Doncs seria una bona ocasió perque en féssin una reedició o que almenys la 3a equipació estigués una mica currada i també fos arlequinada.... amb els quadres groc i negres o amb els colors de la samarreta del centenari. Estava mooolt guapa!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 25 de Maig de 2010, 23:20:50 pm »
Doncs jo, la tinc, aquesta segona equipació, i és Kelme  :mmmm

I treieu-vos la idea de que el tercer equipatge sigui arlequinat. Una empresa especialitzada en l'atletisme i el futsal... ens donaran qualsevol groga i negre a ratlles de catàleg.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2010, 23:41:15 pm »
No tiene nada que ver con el tema pero... birrero, qué grande el avatar xDDDDDDDDDDD

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2010, 23:42:37 pm »
Doncs jo, la tinc, aquesta segona equipació, i és Kelme  :mmmm

I treieu-vos la idea de que el tercer equipatge sigui arlequinat. Una empresa especialitzada en l'atletisme i el futsal... ens donaran qualsevol groga i negre a ratlles de catàleg.

si fue aquella que hicieron gris y negra arlekinada no??  :beer2 :beer2

visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #12 el: 25 de Maig de 2010, 23:43:54 pm »
No tiene nada que ver con el tema pero... birrero, qué grande el avatar xDDDDDDDDDDD

yo tmb se lo iba a decir jajaja vaya sobeteo le da con las tonterias jajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 25 de Maig de 2010, 23:45:43 pm »
Si, era la negre i gris (que li deien negre i plata, però amb el temps el plata és més gris).

yo tmb se lo iba a decir jajaja vaya sobeteo le da con las tonterias jajaja  :beer2 :beer2

;D ;D ;D Ara enteneu per que sempre m'ha agradat els castells :icon_question:  :wink2: No vegis els joves que aviat espavilen!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #14 el: 25 de Maig de 2010, 23:50:20 pm »
Si, era la negre i gris (que li deien negre i plata, però amb el temps el plata és més gris).

;D ;D ;D Ara enteneu per que sempre m'ha agradat els castells :icon_question:  :wink2: No vegis els joves que aviat espavilen!

vaya a si da gusto correr el riesgo subir tan alto jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #15 el: 27 de Maig de 2010, 08:48:11 am »
yo no se a que es debido que se vuelva a esta marca.... Porque Kelme?  No estaba en quiebra esta empresa?  Si hasta habia retirado su eterno equipo ciclista creo
y es extraño que ya no se vea a ningun equipo del panorama futbolistico vestir esta marca, ni el Cádiz, habitual de Kelme, ni incluso Elche y Hércules que es su marca de CASA!   no se no se, un poco extraño .....     :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 27 de Maig de 2010, 09:42:02 am »
yo no se a que es debido que se vuelva a esta marca.... Porque Kelme?  No estaba en quiebra esta empresa?  Si hasta habia retirado su eterno equipo ciclista creo
y es extraño que ya no se vea a ningun equipo del panorama futbolistico vestir esta marca, ni el Cádiz, habitual de Kelme, ni incluso Elche y Hércules que es su marca de CASA!   no se no se, un poco extraño .....     :mmmm

Ademas el acuerdo Kelme - Cadiz acabo muy mal, incluso con juicios y el equipo del Cadiz jugando con camisetas de 2 o 3 temporadas anteriores por que la marca se negaba a pasarles ropa.... asi que  a mi no me agrada la idea de Kelme pero el club debe saber mas que nosotros.

Un compañero nuestro hace mucho que dio un nombre de una empresa SABADELLENSE que podria vestirnos a precios muy buenos y sobre todo CON UN TRATO INMEHORABLE, pero su idea cayó en saco roto.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 27 de Maig de 2010, 11:20:38 am »
A vore, Kelme en novembre passat va fer un canvi d'orientació i part de directiva. Se han plantejat un canvi de orientació en el negoci e intentar evitar tonteries i polèmiques passades.
És un risc, però supose que la directiva tindrà les dades necessaries per ficar-se allà. Clar que una cosa és la teoria, i l'altri la pràctica.

Murciano, Kelme y Elx, no tenia en verano muy buena relación, y todo por ******* políticas entre dirigentes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #18 el: 27 de Maig de 2010, 14:57:46 pm »
Hem sembla que aquesta marca va rescidir el contracte a Oleguer Felip,ex jugador del Farça,per les seves idees catalanistes.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #19 el: 27 de Maig de 2010, 15:23:23 pm »
de momento empezamos mal segun ponia hoy en el diari de Sabadell hasta septiembre no se podran adquirir las camisetas  :beer2 :beer2
visca el sabadell