Autor Tema: .......Xavi Muñoz........???  (Llegit 2036 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
.......Xavi Muñoz........???
« el: 24 de Octubre de 2005, 17:20:07 pm »
Desde l'any passat que ho porto dient als companys de grada i crec que ahir amb el Benidorm es va fer extensible a bona part del camp, i espero que també hagi passat a la banqueta (sr. Montes):

Pot ser un home tècnic, passador, "el noi de la casa", però no sap on ha de jugar i no sap defensar........... navega pel camp sense tenir un objectiu. Va de pal a pal i lògicament quan ha de fer la falta sempre arriba tard i surt a targeta per partit.
No sé quina eficiència li troben els entrenadors que han passat per la casa però penso que aquest any tenim gent molt més solvent que el Xavi com per cobrir la seva posició (que jo tampoc puc saber quina és). David Medina és l'home o fins i tot Pablo Sanz si ha de fer de contenció!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: .......Xavi Muñoz........???
« Respondre #1 el: 24 de Octubre de 2005, 17:22:56 pm »
Jo soc dels que pensa que quan estem guanyant i volem 'congelar' el partit, pot ser un jugador molt vàlid, ja que és molt tècnic i sap aguantar la bola als peus.

Això si, no el posaria mai de sortida en un partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 24 de Octubre de 2005, 23:20:14 pm »
A mi tampoc m'agrada, igual que en Marcos. Pero si juga, se l'ha d'animar i no criticar-lo al minut 5 perque no ens agradi, que això ho fa moltissima gent al camp  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 25 de Octubre de 2005, 00:21:05 am »
Totalment d'acord en la afirmacio final del Sabadellfreak. A vegades al camp, se senten crítiques i això no és bó.

No és bó per la moral de la resda d'espectadors, no és bó per els jugadors i és fatal perquè l'altre equip veu que no tenim les coses del tot clares i aprofita el desconcert.

Crec que les crítiques, a partir del minut 90, amb la  :beer a la mà i de bon rotllo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #4 el: 25 de Octubre de 2005, 01:11:51 am »
jo tmb em fag i en els de la meva penya els i dik k el xavi em fara krear insults nous....ja se k no sa de fer...xo es k karam arriba tard i no fa un pase be,va a targeta x partit i el mig del kamp no existeix, i a mes akt any em fitxat mes mitjos k mai pk ens krein el jok,tenia konya k posavem el medina de lateral,i kuan es rekupera el txiki i va i l'assenten a la bankta, se kl montes porta pokt i ja nira milloren...esperem. ..sergio iglesias-media i un kop anem 2-0 treiem el neftali pk ho talli tot...pk amiks,el pablo sanz ha de ser el central...kada kosa pel seu nom i kada jugador el seu llok...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #5 el: 25 de Octubre de 2005, 01:14:28 am »
i ja dik km sap greu kritikarlo pk es lunik kns keda de kasa,xo es k realment trobu millo a un parell daksta plantilla...i el problema no ve dakt any,desde egitz-sala-jaume k no teniem mitj del kamp, i han sigut els anys k xavi ha jugat,krk k ara es el moment de iglesias-medina-neftali i kuan es rekuperi hammouch doncs a aprofita la polivalencia dakt krak!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 25 de Octubre de 2005, 19:23:08 pm »
Doncs jo trobo que ho fa molt millor que d'altres que han jugat akesta temporada i que cada vegada va a més. Posats a criticar em costaria molt menys criticar a algun altre jugador ;)

davisabadell

• Visitant
« Respondre #7 el: 26 de Octubre de 2005, 09:00:02 am »
NO ENTENC COM PODEU CRITICAR AIXÍ A UN JUGADOR...ES VERITAT QUE VA JUGAR MALAMENT EL PARTIT SABADELL-BENIDORM,PERO SINCERAMENT,QUI VA JUGAR BÉ???
JO CREC QUE NINGÚ.VA SER UN PARTIT MOLT ABURRIT.I,EN QUANT AL PABLO SANZ,NO CREC QUE SIGUI MILLOR QUE XAVI MUÑOZ COM A MIGCENTRE.VAIG ESTAR FIXANT-ME,I NO VA FER RES DE RES.AQUEST PARTIT VA SER DOLENT PER A TOTS ELS JUGADORS.PERO NO SÉ SI RECORDEU EL PARTIT DEL TERRASSA,ON XAVI MUÑOZ VA ESTAR UN DELS MILLORS...HEU DE DONAR MES OPORTUNITATS ALS JUGADORS PERQUÈ SON PERSONES I TENEN DRET A FALLAR EN ALGUNA OCASIÓ.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 26 de Octubre de 2005, 09:52:35 am »
Doncs jo trobo que ho fa molt millor que d'altres que han jugat akesta temporada i que cada vegada va a més. Posats a criticar em costaria molt menys criticar a algun altre jugador ;)

Nandi :icon_question: :Paletas: (L'havia de fer Birri, l'has deixat a ou :icon_exclaim:)

La veritat és que si en Medina, una altra estrelleta fitxat en l'últim moment de Segona A, està a la banqueta, serà per alguna cosa. Penseu que nosaltres només veiem els jugadors els diumenges, mentre que l'entrenador valora el rendiment als entrenaments de tota la setmana. Passeu algun dia per algun entrenament (els dels dissabtes son força concorreguts) i ho podreu veure una miqueta :yes:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 26 de Octubre de 2005, 18:25:18 pm »
Jajajaj, el nandi és un crack home, el que passa es q akí esperem tornar a veure un amantegui per la banda eskerra i això és ben difícil ;)