Hola, pensava que m'havia presentat!... però es veu que no.
El meu usuari és Saballut, perque realment jo sóc casteller de la ciutat (com la resta de família) i cap de pinyes molts anys.
I m'he apuntat al fòrum perque aquest any L'Arnau Sardà (el jugardor nº10 de l'Aleví A), el meu fill, juga amb l'equip de la seva ciutat després d'un any jugant fora de la ciutat.
Pot ser algú em coneixereu a mí o al meu pare (al cel sia), ja que hem estat lligats a l'esport i especialment al hàndbol de la ciutat molts anys, fins que em vaig anar a jugar a Montcada i Reixach a 1ª Nacional i el meu pare va decidir plegar.
Ara el meu fill és futbolista, i si deu vol l'any que ve continuarà al Sabadell perque l'equip (que segur es reforçarà) té un bloc extraordinari amb un nivell de futbol molt elevat (dissabte vem guanyar al Granollers de preferent 4-2) i estem a gust. El Sabadell base ho està fent bé i en Pirri espero continui molts anys perque és un dels motius de que molts jugadors com l'Arnau i les seves famílies no vulguin marxar encara que tinguin opcions.
Aprofito per felicitar l'equip (entrenadors inclosos) que han conseguit fer un bloc amb 11 jugadors nous + 4 de la casa, amb un joc de toc que en alguns moments semblava samba.
Bé com presentació ja prou, si voleu quelcom més pregunteu.