Autor Tema: post per posar idees per captar socis  (Llegit 12061 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:post per posar idees per captar socis
« Respondre #60 el: 16 de Agost de 2010, 15:57:08 pm »
M'han enganyat!! Desprès de veure que domiciliant el carnet et regalaven una tovallola, vaig decidir domiciliar-lo. A la promoció no deia res de edat etc etc. Resulta que avui vaig a retirar-lo i em diuen que els socis juvenils, no tenen tovallola. De traca i mocador.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #61 el: 17 de Agost de 2010, 13:48:44 pm »
M'han enganyat!! Desprès de veure que domiciliant el carnet et regalaven una tovallola, vaig decidir domiciliar-lo. A la promoció no deia res de edat etc etc. Resulta que avui vaig a retirar-lo i em diuen que els socis juvenils, no tenen tovallola. De traca i mocador.

Un error més d'organització del club. Haurien d'haver deixat clar que açò era sols per a sèniors.  :mmmm
I crec que l'error és no fer-ho per tots els socis domiciliaris. Saps que hi ha més plus de fidelitat, tinguen 15 que 30 anys.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #62 el: 17 de Agost de 2010, 13:53:59 pm »

Un error més d'organització del club. Haurien d'haver deixat clar que açò era sols per a sèniors.  :mmmm
I crec que l'error és no fer-ho per tots els socis domiciliaris. Saps que hi ha més plus de fidelitat, tinguen 15 que 30 anys.

SexeiBirra, diria que ho han fet expressament. Si ho haguessin deixat clar, molta gent, no l'hagúes domiciliat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #63 el: 17 de Agost de 2010, 14:01:09 pm »
Ho sent, però no crec en la mala fé en este tema. Simplement la deixadesa que molts colps volta per el club. Ací, per no moure el cul més d'un colp s'ha passat com de menjar m**** d'algun tema i desprès tot el club rep les conseqüències, i lo mateix passa amb l'atenció als socis, que a vegades és molt imprecissa.

Per a mostra un botó. Fa uns dies me van dir que al club encara sortia quan trucaves la veu d'un ex-treballador al contestador. Ho vaig provar i equiliquà, segueix sortint el meu estimat amic en el contestador. Son pijades, però ja donen a vore la imatge del club.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 19 de Agost de 2010, 10:16:40 am »
Jo tampoc crec que hi hagi mala fé.

El que si que hi ha és molt poca organització, o de comunicació interna al club. És un tema que hauria d'haver quedat molt més clar de bon principi, en cas de que sigui així.

Igual dic del tema de les invitacions que tenim els socis cada temporada. Aquesta temporada, encara no m'han sabut dir si disposem d'elles o no.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #65 el: 19 de Agost de 2010, 12:01:47 pm »
Jo el que em pregunto és: perquè un soci domiciliat juvenil no pot tenir tovallola? ???
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #66 el: 19 de Agost de 2010, 12:19:19 pm »

Jo crec que ho han fet pel preu, però si realment a la publicitat això no ho especificava, els hi han de donar tovallola.

:beer2

(aysssssss, són d'aquelles cosetes que ens fan seguir sent un equip petit, petit .....  )   :malament
Forero Més Catxondo

joseph

• Visitant
« Respondre #67 el: 19 de Agost de 2010, 21:54:17 pm »
La millor idea es fer una bona pretemporada,  però cada temporada es pitjor i la gent ja pasa del tema, aniran 4 ó 5 partits i els hi sobrará.
Jo començo a veure amb preocupació el equip, tot i que es molt aviat, però les sensacions i normalment no m'equivoco son de patir bastant si no es reforça davant .

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #68 el: 25 de Agost de 2010, 13:25:36 pm »
Com va el tema de la captació de socis? Quants han renovat, quants s'ha fet nous?

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #69 el: 25 de Agost de 2010, 15:07:13 pm »
Segons el Diari Sabadell d'avui encara no s'ha arribat al miler....

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #70 el: 25 de Agost de 2010, 15:09:16 pm »

Uff pues lo encuentro muy muy poco no haber llegado a los 1000 socios cuando quedan 4 dias para que empiece la liga...
Som i serem, sempre arlequinats!

jordix

• Visitant
« Respondre #71 el: 25 de Agost de 2010, 15:24:17 pm »

Uff pues lo encuentro muy muy poco no haber llegado a los 1000 socios cuando quedan 4 dias para que empiece la liga...

mara mevaaaaa!!!
aviam si am una mica de sort els resultats ens acompanyen i podem fer mes socis!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #72 el: 25 de Agost de 2010, 15:32:50 pm »

Increible  :paret
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #73 el: 25 de Agost de 2010, 16:10:22 pm »
Pues si, es bastante preocupante, teniendo en cuenta que debutamos en casa. Imagino que estos 4 dias será de bastante movimiento pero dudo que vengan todos lo que faltan si es verdad los números que da el Diari.
Igual vamos a tener que abrir otro post paralelo a este que diga "como fidelizar al socio del año pasado"

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #74 el: 25 de Agost de 2010, 16:15:54 pm »
Pues si, es bastante preocupante, teniendo en cuenta que debutamos en casa. Imagino que estos 4 dias será de bastante movimiento pero dudo que vengan todos lo que faltan si es verdad los números que da el Diari.
Igual vamos a tener que abrir otro post paralelo a este que diga "como fidelizar al socio del año pasado"

bajando los precios, el socio ya esta harto de pagar por ver a los mismos ekipos todos los años y solo dos tristes playoffs en todos los años que llevamos seguidos en 2ªB yo se de 5 personas que con los carnets mas economicos se harian socios y en cambio con estos precios problemas estoy teniendo para convencer a una persona  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #75 el: 25 de Agost de 2010, 16:48:00 pm »
Como siempre, es difícil saber como llevan el censo de los socios, pero mi carné de esta próxima temporada lleva un número superior al mil, aunque muy inferior al de la temporada pasada.

:anims  fes-te soci el Sabadell s'ho mereix  :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #76 el: 25 de Agost de 2010, 17:17:06 pm »
...."A fecha de ayer y según cifras oficiales, no se habia alcanzado todavia el millar de abonados y el ritmo era sensiblemente inferior a la de la pasada temporada por estas  fechas"

Font: Diari Sabadell

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #77 el: 25 de Agost de 2010, 17:28:52 pm »
Es muy importante intentar cambiar de forma de pensar. No hay que pensar en dinero, sino en fidelizació (aunque esto lleva a lo otro). El Granada el año pasado en navidades, aprovecharon que iban bien y en lugar de jornadas económicas o carteles por la ciudad anunciando el próximo partido. Hicieron una campaña publicitária (puede ser válido el tema de los carteles) intentando sensibilizar a la gente con lemas parecidos a... "Este es nuestro año y... ¡ Tú no va a estar !!!!, eso sí 45 euros (no pensaron en recaudar), y si esto lo hacen domiciliado luego mucha gente ni se borra y sigue como socio. Yo llevo un año pagando 10 euros de un móbil que debo dar de baja.... Hablando del Granada y del año pasado, recordar solo que fueron campeones y que llenavan el estadio cada semana y este año carnets a 300 y 400 euros... ese es el camino y algo podemos aprender de ello.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #78 el: 25 de Agost de 2010, 22:36:29 pm »

em sembla molt preocupant q un equip com el Sabadell, estant a 2ª B i amb un equip prou engrescador no arrivi al miler de socis. Crec q aquest factor seria un motiu clar per a intentar el salt de categoria tan aviat com sigui possible ja q si no la cosa pot anar molt a pitjor de cara a properes temporades (si aquest any sóm 900 l'any vinent seríem 600 en cas d no pujar).
I q consti q no donc la culpa a la directiva d'aquest factor. Em mantingut els preus de la temporada passada i és segueix fent un preu no excessiu per als joves de 18 a 25 anys (100 €). No crec q hi hagi queixa ni crec q els preus siguin motiu per a q la ciutat dongui l'esquena més q mai al CE Sabadell.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 27 de Agost de 2010, 23:39:28 pm »
Si este any som 1800, vos podeu dar amb un canto a les dents. Causes per que baixarà el num de socis:

Causes determinants:
-Augmentar el carnet infantil de 10 a 15€. És un carnet simbòlic, senyors. Si tens 2 crios, 20€ son una tonteria que se los has sisat a la dona i los fiques al club. Si son 30, ja és més xungo.
-Mala situació econòmica del soci currant. Redueix despeses no tant necessàries.
-Envelliment de la massa social. A partir dels 75, molts no van al camp. Arriba un punt que ells o los fills se cansen de pagar 100€ per no anar a més de 5 partits.
-Poca parcelació del camp. Si almenys hi hagués un gol a preus més baratos per a fer-se soci, se podria focalitzar allà estos socis.

Causes acumulatives:
-Posar una jornada econòmica més, a canvi de res. Gran fallo. Se tenia que haver venut diferent. Amb regal, amb regal d'entrades, amb algo que faça que sia menys dolorós de principi.
-Traure les invitacions. Molts les aprofiten per portar un culé-colega a un partit o la dona a un partit. Este any res.
-Excessiva intervenció del club per poders polítics
-Molts anys a la categoria.
-Tipus de joc.

Les primeres amb una ja n'hi ha prou per que alguns no renovin.
Les segones, si sumes 2, 3 o 4, possiblement no renovin.
Sexe, Birra i Sabadell!