Autor Tema: Hagamos sonar la alarma!!!!  (Llegit 3113 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Ojo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
Hagamos sonar la alarma!!!!
« el: 26 de Octubre de 2005, 11:11:34 am »
Queridos amigos del C.E. Sabadell Femení, tal y como lo ois HACER SONAR LA ALARMA!!!!

Y es que el equipo va en retroceso, no se ha mejorado en juego del equipo, ni en resultados, ni en imagen, y lo que se me antoja peor desde mi punto de vista, la poca reacción y/o preparación del cuerpo técnico, ya que los cambios o revulsivos que emplean resultan peores que lo hecho anteriormente. Por todo esto creo que todos tenemos que ser consecuentes y saber que el Club, el equipo, la historia y la imagen de este Sabadell (nuestro sabadell), esta por encima de cualquier proyecto, cuerpo tecnico o persona, y quien tome la decisiones en este club deberia tener esto muy en cuenta, ya que de lo contrario escribiremos una página negra en la história de este Club al que todos queremos.

Saludos a todos, y muchos ánimos a las Chicas.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Hagamos sonar la alarma!!!!
« Respondre #1 el: 26 de Octubre de 2005, 13:31:10 pm »
aquest any "es lo que hay" a patir per no baixar,l'equip del femeni es limitadissim

Desconnectat Ojo

• Invitat
  • *
« Respondre #2 el: 26 de Octubre de 2005, 13:48:29 pm »
No crec que aquest equip sigui inferior al gijón o tan inferior com per que el Barça li foti 4, amic el futbol encara que tinguis unes aptituds limitades amb un bon patró es pot aconseguir molt. Hi han milers d'exemples a la actualitat

Salutacions

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 26 de Octubre de 2005, 15:39:26 pm »
Crec que "revelar-nos" en contra seria un gran error, be és cert que em de mostrar el nostre patiment, em de deixar fer encara que no entenguem els experiments del mister, etc... Esta clar que aquest any l'ojectiu és la permanència i no estem tan lluny dell. Esportivament les coses van fatal, però el que interesava aquest any era el tema EXTRAesportiu, no ho oblidem, i en aquest tema (almenys desde fora) s'ha millorat i molt. L'equip és l'equip que tenim, perque negar-ho, es bastant limitat, ya voldriem tenir a Laura del Rio, Mariajo etc que tants diumenges de glòria ens van donar pero com a dit l'amic Dagar "esto es lo que hay". Crec que el millor que me de fer nosaltres és apayar-les tan com si com no, no perdre els papers i confiar més que mai en les noies :-\
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Ojo

• Invitat
  • *
« Respondre #4 el: 26 de Octubre de 2005, 16:55:11 pm »
Totalment d'acord en el que dius Cudi, peró no hem de negar el que es pot veure clar.

La permanéncia si que es veritat de que no esta lluny, pero si et pares a pensar, i analitzar el futbol femení i més concretament la superlliga, et donarás conta que esta molt fotut, per motius concrets.

En el futbol femeni tens jornades en la que pots treure punts que surten del guió (cas del barça aquesta setmana) i que a l'hora de les notes a fi de curs son les que et donen l'aprovat o el suspens, ja que per exemple, el barça aquesta setmana amb les baixes que tenia era per haber tret com a minim un punt (parlo amb coneixement de causa, ja que concec com funciona aixo), en cambi si els partits que tens que treure el millor que tens es quan fas les proves i les histories rares malament. Perque hara et dic jo creus que no trovarem a faltar els punts del Gijon a casa a final de temporada? jo crec que si i molt.

Per aixo hem de buscar d'on treure aquests 3 punts amb algun equip on els que es juguen el descens amb nosaltres punxin.

Per aixó si vols baixar els fums a algu o castigarla per baix rendiment o mal comportament fes-ho amb el espanyol, bilbao, llevant,.... que es molt dificil que trovis a faltar a aquesta jugadora, i on menys perjudicaras l'equip. Només es aixo.

I tambe fer una pregunta, val la pena el guany d'imatge que es pugui aconseguir, per la mancança i recursos del cos tecnic per portar l'equip? penseu que un equip amb molt bona imatge, pero que no guanya i baixa a nacional es un equip de 2ª, amb bona imatge peró de 2ª.... jutjeu vosaltres mateixos

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 26 de Octubre de 2005, 18:04:25 pm »
 :ok 100% d'acord, els plantejaments molts cops son "il·logics", arriscats, difícil de compendre o com ho vulguis anomenar, pero amb l'equip que tenim, em de buscar "revulsius" coses perque les jugadores rendeixin al 130% (yo pensu que això s'aconsegueix fent-les jugar a les seves posicions) pero si el mister o veu així... pot ser que li surti be o que li surti malament i nosaltres podem estar a favor o en contra pero no podem fer res :disappointed: només animar animar i animar!!!!!

Després, el tema de les extranyes llistes de convocatoria es un tema que no vull tocar massa :Hecho_polvo:

I per acabar, yo prefereixo tenir una bona imatge extraesportivament a tenir un equipàs i que ens coneguin per tota Espanya com a l'equip pobre, marrullero, etc... Si per netejar l'imatge em de pagar amb el descens (que Deu no ho vulgui :bigcry:) doncs borrón i cuenta nueva. (tot això ya es filar massa prim i posant-nos en lo pitjor eh?) Yo encara confio en l'equip i amb la gent que hi ha darrere :beer

P.D: Yo ya trobu a faltar els 3 punts del Gijon :'(

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #6 el: 26 de Octubre de 2005, 19:13:43 pm »
Yo també coincideixo que lo principal en aquesta temporada era "netejar" la imatge del equip, deixar de ser protagonistas per temas: de no pagar a les jugadores; de promesas incomplesas; de jugadores que demanen la baixa per males relacions amb la directiva; el tema camp de joc; etc.... Coses que hem patit les últimes temporades, i que no ha donat la millor imatge del club. Ara almenys, sembla que no es promet res que no es poguir cumplir, i el nou cos tecnic ha entrar amb un nou aire, bo i positiu, amb ganes de fer un bon proyecta  :ok.
Desde aquest punt, jo crec que tots coincidirem que s'ha millorat molitisim, i que les coses s'estan fent bé.
Un altre cosa es el tema deportiu. Ha principi de temporada ja sabiem el que ens esperaba: una temporada dura, amb l'objectiu de la permanencia. Si tens diners, es façil tenir un equip competitiu, com quan tenien Laura del Río, la Sonia o l'Adriana. Pero com bé resaltan altres companys, la que tenim aquesta temporada "es lo que hay". No hi ha gaires diners, pues s'ha fet un equip jove, amb moltes jugadores que debutaban a la Superlliga i altres descartadas per altres equips (com la Mireia Benlliure o la Petit, exexpanyol). I hem perdut lo millor que teniem l'any passat, sort encara que tenim la Noemi (perque ella ha volgut), o l'Alba, Mireia o la Olga. Una aposta molt ariscada, perque es un equip que necesitar temps i treball, i confiança en els resultats (la moral es molt important). Cosa que per ara no es donar.
Amb aquest principi més no es pot exigir a l'equip. Un altre cosa, es que l'equip estiguir rendint per debaix de les seves posibilitats (per els motius que siguin). Jo també concideixo com tu, Ojo, que l'equip te més qualitat de la que esta demostran al camp, i que no es menys equip que el Gijon, Lagunak o el Barça. Això es façil de demostrar la diferencia del partit que ven fer amb el Puebla (4º o 5º a la lliga), amb el partit del Barcelona, i tots concidirem que el Puebla es més equip que el Barça.
Pero per ara les coses no surten. Com be diueu, per ara els plantejaments o la posició de les jugadores, son coses molt sorprenents, que estan fen el cos tecnic, cosa que jo tampoc entenc. A vegades fins i tot es surealista, sobretot m'enrecordo, del partit contra del Barça, de la nostre parella de centrals a la segona part, dues jugadores baixetas al centra de la defensa  :icon_exclaim:.
Pero jo també penso, que també hi ha que donar un vot de confiança al cos tecnic. Quan l'entrenador fer coses que surten dels plantejaments clasics, i surten bé, ningú diu res, pero quan s'equivocan, tothom es llença al coll del mister. Suposo que esta plantejant coses que necesiten temps, i sempre amb la idea del bé del equip. Jo demanaria un mica de confiança, tan amb el mister com amb les jugadores (que jo que estic segur que son millors que lo que per ara en demostrat).
I una ultima coseta, això que parleu del tema dels equips, jo crec que hem de tenir clar que els nostres rivals son en principi: Trans.Alcaine, Gijon, Oviedo e Lagunak. Son els equips de la nostre lliga. I el objectiu es guanyar els partits contra aquests equips, sobretot els de casa, perque això es donar segur la permanencia. La derrota contra el Gijon, es un cop durisim, i com bé diu Ojo, ens obligar a puntuar contra rivals teoricament més forts. Per exemple, la setmana pasada, el punt de l'Oviedo contra el Sevilla, a final de temporada també ens pot fer molt de mal. Pero jo penso, que si som capaços de guanyar contra els equips de la nostre lliga, i a casa ens fen forts, i derrotem equips com el Barça, Rayo, Torrejón, la permanencia no ens escapara segur  :ok.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #7 el: 28 de Octubre de 2005, 11:24:00 am »

Hola ojo !!

Primero de todo me voy a presentar, aunque si vas a ver al equipo ( como parece ), ya sabrás quien soy. Soy Raúl y estoy dentro del cuerpo técnico, aunque no como entrenador.

Quisiera preguntarte en que te basas para tales afirmaciones. Es muy fácil valorar las cosas desde fuera. Este año la plantilla es diferente a la que había otras temporadas y se está trabajando entre semana para poder sacar algo positivo el domingo. Habrán decisiones que nos gusten o no, pero hay que estar a muerte con el equipo porqué está es una temporada con una apuesta arriesgada y todos los que estamos ahí: jugadoras, cuerpo técnico y directiva, necesitamos del apoyo de tod@s.

Asi que te pediria por favor que tus comentarios fueran en un tono más constructivo. Crear es díficil pero en cambio destruir esta al alcance de todo el mundo.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Llorenç

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #8 el: 28 de Octubre de 2005, 11:38:35 am »
Hola "OJO" te quería hacer varias preguntas:

1.-  Si rajas da la cara, o no tienes coj****?

2.- A criticar te vas a salsa rosa, que la gente vive de eso aqui se ayuda a sacar esto adelante, y así no ayudas a nada.

3.- Y para acabar (xq eres cansino) si tanto sabes que haces que no estas llevando algun equipo tu?o a caso estas en uno?

« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2005, 11:44:12 am per C.E. Sabadell Fem. »

Desconnectat Ojo

• Invitat
  • *
« Respondre #9 el: 28 de Octubre de 2005, 15:03:35 pm »
Hola Raul y Llorenç creo que no teneis mucha educación, ya que yo no os e faltado al respeto, cosa q vosotros creoq si.

Si hago estas afirmaciones es xq las veo y las digo, cosa q todos vostros teneis una venda en los ojos y no veis o no quereis ver la realidad.

ABRIR LOS OJOS!!!!

CAMBIOS CON HECHOS NO DE PALABRAS!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 28 de Octubre de 2005, 15:29:16 pm »
Ojo, crec que estas atacant a les persones que amb el seu esforç intenten tirar tot això endevant i aixo no es just fer-ho. Pots estar d'acord o no amb els platejaments del cos tecnic (tots els que de debò seguim al equip ya em mostrat les nostres opinions) pero el que crec que no es pot fer mai es atacar al grup personal

ANIMS ANIMS ANIMS ANIMS ANIMS ANIMS ANIMS i més ANIMS :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #11 el: 28 de Octubre de 2005, 17:51:32 pm »
Hola Raul y Llorenç creo que no teneis mucha educación, ya que yo no os e faltado al respeto, cosa q vosotros creo q si.

Si hago estas afirmaciones es xq las veo y las digo, cosa q todos vostros teneis una venda en los ojos y no veis o no quereis ver la realidad.

ABRIR LOS OJOS!!!!

CAMBIOS CON HECHOS NO DE PALABRAS!!

Només una cosa:

No he vist en cap moment que en Raúl, un bon amic meu, t'hagi faltat al respecte, només t'ha demanat crítiques constructives, si tu creus que les què has fet son així, no hi tinc res més a dir :-X

Peace & Love... i a veure si sortim dels llocs de descens :icon_exclaim: :ok
« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2005, 18:20:12 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #12 el: 28 de Octubre de 2005, 18:09:33 pm »
Hola Raul y Llorenç creo que no teneis mucha educación, ya que yo no os e faltado al respeto, cosa q vosotros creoq si.

Ojo, m podrias decir donde te he faltado el respeto? Más que nada para saberlo, porqué no se ver donde esta mi falta de respeto. Como bien dice Manelinho, sólo pido criticas constructivas y apoyo para el equipo.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat niño

• Aleví
  • Missatges: 89
« Respondre #13 el: 03 de Novembre de 2005, 15:13:33 pm »
Ojo me parece k t estas ekivocando y mucho!!!!!!!!!!!!!!!
Yo de ti no me pasaria mucho la verdad, porke algun dia t puede pasar a ti, si tanto kieres al Sabadell estarias a muerte con el ekipo y no dirias tantas tonterias como dices.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #14 el: 11 de Novembre de 2005, 17:57:20 pm »
la alarma hay que hacerla sonar a los que estan a tu lado, *******
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2005, 23:33:38 pm per C.E. Sabadell Fem. »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.