Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
els no socis poden asistir?gracies
Cita de: andres en 07 de Juny de 2010, 00:15:10 amels no socis poden asistir?graciesSegons se me va comunicar ahir a la nit a través del facebook del club, se podrà assistir tot i no ser soci/abonat.
Si fins i tot el Birrero diu que serà interesant .
una cosa yo igual voy con una persona que es simplemente aficionada no es socio espero que no importe en el diari de Sabadell de hoy pone que es abierta para todos los socios y simpatizantes
Cita de: MAYOLETE en 09 de Juny de 2010, 12:20:54 pm Si fins i tot el Birrero diu que serà interesant . Jo? On he dit això?La veritat és que si que crec que pot ser molt interessant, i més desprès dels rumors que m'han arribat sobre les novetats que l'àrea social presentarà per la propera temporada. Es veu que han rebut un munt de suggerències per part de socis i simpatitzants, a veure quines n'aprofiten.També crec que serà interessant, ja que ens comentaran l'estat actual de les obres de l'estadi i les previsions que tenen sobre el tema.
Cita de: birrero en 09 de Juny de 2010, 13:01:11 pmCita de: MAYOLETE en 09 de Juny de 2010, 12:20:54 pm Si fins i tot el Birrero diu que serà interesant . Jo? On he dit això?La veritat és que si que crec que pot ser molt interessant, i més desprès dels rumors que m'han arribat sobre les novetats que l'àrea social presentarà per la propera temporada. Es veu que han rebut un munt de suggerències per part de socis i simpatitzants, a veure quines n'aprofiten.També crec que serà interessant, ja que ens comentaran l'estat actual de les obres de l'estadi i les previsions que tenen sobre el tema.Disculpa Birrero, crec que ho vaig llegir al facebook. Entre pàgines oficial, no oficials, twitter's, facebook, etc... perdo el context