Segons el sistema amb que s'hauria de dur a terme el torneig, evidenment no està a les meves mans, però no està de menys donar la meva opinió.
Penso, que l'atractiu d'un torneig, és l'emoció, les ganes, l'ambició. Jugar-ho tot a una carta, amb un cop de sort pots passar de ser l'últim classificat a passar de ronda.
Penso, que fent un torneig tipu lligueta, l'equip gran guanyarà, l'equip que tingui bons jugadors, tindrà més possibilitats i serà favorit, en canvi amb lligueta i eliminatòries, tots tenim possibilitats, fins a l'últim moment amb un gol de rebot a l'últim minut pots passar de ronda, l'ambició, les ganes, l'entusiasme és molt més gran.
No m'enganyo pas; d'aquesta última manera, hi haurà més merder, més nervis, més ganes de guanyar, perquè un mínim error (tant de un jugador com de l'àrbitre) pot influir en el resultat i evidenment, en la trajectòria en el torneig.
Tot i que tots som humans, i ens podem equivocar.
És cert, l'important de la jornada és el Sabadell, però si hi pot haver competència, diversió, i vibracions (en cas d'eliminatòries), pot resultar ser un torneig molt més atractiu.