Autor Tema: VI TORNEIG INTERPENYES 2010  (Llegit 37039 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #20 el: 18 de Juny de 2010, 16:43:05 pm »
Jo companys, perdoneume pero és molt millor el mode de Fase de Grups + Eliminatòria, te molta més emoció alhora de jugar i també s'hi posen més ganes, hi ha més nervi etc..., jo sóc partidari de la segona opció.

Salutacions!!!!
a parte la final es el ultimo partido de esta manera no pasa como el año cuando los @.com ganaron que el utlimo partido que jugaron contra nosotros ya habian ganado el torneo  :beer2
para mi gusto es mas emocionante como el año pasado con tanda de penaltis incluida, aunque tambien eso provoque mas riesgos de piques y nervios pero bueno al fin y al cabo siempre despues se a quedado en la pista
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 18 de Juny de 2010, 17:08:45 pm »
Sigui quin sigui el sistema de competició segur que serà encertat i divertit, ja que sempre he pensat que l'Interpenyes tot i buscar sempre la victòria final, penso que és molt més important per la jornada de convivència que s'hi viu.

Personalment m'agrada més el mode de lligueta + semis + 3r i 4rt lloc + final

Però està clar que això ha de dependre del número d'equips que hi participin.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 18 de Juny de 2010, 17:13:13 pm »
para mi gusto es mas emocionante como el año pasado con tanda de penaltis incluida, aunque tambien eso provoque mas riesgos de piques y nervios pero bueno al fin y al cabo siempre despues se a quedado en la pista

En la final de l'any passat, afortunadament hi havia en pista a dos equips que ja porten diversos enfrontaments, on tots els socis es coneixen, es respecten i fins i tot alguns s'admiren, per això no va haver-hi més que una protesta per una jugada polèmica i res més.

Tant de bó fossin tots els partits tensos com aquell. El problema és que hi ha gent que no carbura del tot bé i no pensa que és un torneig on s'intenta que tots els arlequinats com tu o com jo, o com molts dels que hi anem, volem passar un dia entre col-legues, amics, parlar del club, fer esport, veure gols, bon joc, etc... i s'apunten intentant portar una selecció de galàctics, intentant ficar a no-socis falsificant carnet (fa dues temporades vàrem trobar un cas), o fins i tot algun enganyant al seu propi equip fins a l'últim dia dient que era soci... quan no ho era (també sé un cas).

És més, aquest any m'he trobat a un que em deia si podia venir amb el carnet d'un amic que no pot venir...

Per això prefereixo que sigui una lligueta on tots juguin els mateixos partits, hi hagin partits on jugui tothom de l'equip, on hi hagi bon rotllo, etc...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #23 el: 18 de Juny de 2010, 17:42:07 pm »
Ho diré d'una altra manera:

Potser sí que és més emocionant com ho dieu, de fet: segur. Ara bé, jo em refereixo a que, en la mesura del possible, vull que tots els equips juguin el mateix nombre de partits, sigui quina sigui la fórmula que adoptem finalment. Perquè com molt bé sabeu, l'essència del torneig és passar una jornada esportiva entre amics, fer club i arlekinadisme. :beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #24 el: 18 de Juny de 2010, 17:46:16 pm »

Potser sí que és més emocionant com ho dieu, de fet: segur. Ara bé, jo em refereixo a que, en la mesura del possible, vull que tots els equips juguin el mateix nombre de partits, sigui quina sigui la fórmula que adoptem finalment. Perquè com molt bé sabeu, l'essència del torneig és passar una jornada esportiva entre amics, fer club i arlekinadisme. :beer2

això sent 8 equips no té problema, jo ahir mateix vaig fer un planning per si fóssim 8 equips. Ja te'l passaré si el vols  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #25 el: 18 de Juny de 2010, 19:06:27 pm »

això sent 8 equips no té problema, jo ahir mateix vaig fer un planning per si fóssim 8 equips. Ja te'l passaré si el vols  :beer2

Ho tinc, però per si de cas m'ho vols passar per si de cas, no estarà de més: arlekinats.com@cesabadell.org.
Moltes gràcies :allloro :reverencia2
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #26 el: 18 de Juny de 2010, 20:24:49 pm »
Jo també prefereixo Lligueta+eliminatories.

Té més emoció :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #27 el: 18 de Juny de 2010, 20:52:24 pm »

Potser sí que és més emocionant com ho dieu, de fet: segur. Ara bé, jo em refereixo a que, en la mesura del possible, vull que tots els equips juguin el mateix nombre de partits, sigui quina sigui la fórmula que adoptem finalment. Perquè com molt bé sabeu, l'essència del torneig és passar una jornada esportiva entre amics, fer club i arlekinadisme[/i]. :beer2

Demanaria que aquest bon rotllo fós extensiu al públic que acudeix a veure els partits, siguin familiars o no, perquè l'any passat va ser lamentable veure com s'ho prenien alguns, insultant a l'àrbitre i a alguns jugadors, com si els hi anès la vida. Em vaig quedar amb les ganes de trencar-li la cara a més d'un i fer-lo fora del pabelló a òsties, ja que, per a mí, van espatllar i embrutar l'esperit del torneig.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #28 el: 18 de Juny de 2010, 21:42:32 pm »
8 equips = 1 volta amb partits més curts "y a la par" més intensos. Jo també soc partidari de eliminatories pero essent 8 equips (com dieu) millor lligueta, ja que el temps de reacció d'un resultat en contra costarà més de recuperar del que va costar l'any passat que duraven més.

PD : Es pot donar informació dels equips participants fins ara?
« Darrera modificació: 18 de Juny de 2010, 21:45:38 pm per Uri19 »
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 18 de Juny de 2010, 23:08:43 pm »

Jo sé que @rlekinats.com, La Força Arlekinada, Resistència-Foreros i Equip de Socis, son segurs. Hi ha en formació un segon equip de Socis i JOGAR també està intentant presentar una bona plantilla.

Quants més siguem, més riurem.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #30 el: 21 de Juny de 2010, 08:45:02 am »
M'agradaria comentar als meus companys d'equip (resistencia-foreros) que ja he demanat el dia de festa per el dia del torneig, però que encara no se m'ha informat de que me'l donin.
Dessitjo espero i crec que me'l donaran però fins llavors....
Sentiment arlequinat!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #31 el: 22 de Juny de 2010, 17:50:23 pm »
M'agradaria comentar als meus companys d'equip (resistencia-foreros) que ja he demanat el dia de festa per el dia del torneig, però que encara no se m'ha informat de que me'l donin.

contamos contigo SI o SI      :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #32 el: 22 de Juny de 2010, 18:12:07 pm »

Jo sé que @rlekinats.com, La Força Arlekinada, Resistència-Foreros i Equip de Socis, son segurs. Hi ha en formació un segon equip de Socis i JOGAR també està intentant presentar una bona plantilla.

Quants més siguem, més riurem.

Precisament la idea és la inversa, és a dir, volem saber qui vol participar, no dir -per part de l'organització- qui ho farà... :pilotasso
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat colli

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #33 el: 28 de Juny de 2010, 01:06:38 am »
Segons el sistema amb que s'hauria de dur a terme el torneig, evidenment no està a les meves mans, però no està de menys donar la meva opinió.

Penso, que l'atractiu d'un torneig, és l'emoció, les ganes, l'ambició. Jugar-ho tot a una carta, amb un cop de sort pots passar de ser l'últim classificat a passar de ronda.
Penso, que fent un torneig tipu lligueta, l'equip gran guanyarà, l'equip que tingui bons jugadors, tindrà més possibilitats i serà favorit, en canvi amb lligueta i eliminatòries, tots tenim possibilitats, fins a l'últim moment amb un gol de rebot a l'últim minut pots passar de ronda, l'ambició, les ganes, l'entusiasme és molt més gran.

No m'enganyo pas; d'aquesta última manera, hi haurà més merder, més nervis, més ganes de guanyar, perquè un mínim error (tant de un jugador com de l'àrbitre) pot influir en el resultat i evidenment, en la trajectòria en el torneig.
Tot i que tots som humans, i ens podem equivocar.

És cert, l'important de la jornada és el Sabadell, però si hi pot haver competència, diversió, i vibracions (en cas d'eliminatòries), pot resultar ser  un torneig molt més atractiu.

Desconnectat colli

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #34 el: 28 de Juny de 2010, 13:52:05 pm »
Per cert, pot ser que hi hagi un equip que sigui equip de periodistes?

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #35 el: 28 de Juny de 2010, 19:45:24 pm »

Una setmana més tard, no m'han rebutjat el dia festiu i sembla que això tira endavant......
Sentiment arlequinat!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #36 el: 28 de Juny de 2010, 22:49:38 pm »

Una setmana més tard, no m'han rebutjat el dia festiu i sembla que això tira endavant......

sino... vas el viernes con un dolor de barriga, un par de dias de fiesta y a jugar :)

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #37 el: 29 de Juny de 2010, 18:04:40 pm »
Rumors diuen que hi ha un equip format per Jugadors i entrenadors ( SOCIS) del futbol base del sabadell que s'apunten o s'anaven a apuntar al torneig, és cert?
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 29 de Juny de 2010, 23:04:54 pm »
Em mola, per que no sé d'on surten tants rumors, però cada any n'hi han.

I ja posats, us anuncio que aquest any, gairebé segur que hi haurà un àrbitre nou, un veterà i el mateix tocacollons en els canvis a la taula.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #39 el: 30 de Juny de 2010, 10:51:42 am »
Rumors diuen que hi ha un equip format per Jugadors i entrenadors ( SOCIS) del futbol base del sabadell que s'apunten o s'anaven a apuntar al torneig, és cert?
uri NO SOCIS, con carnet d'entrenadooo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros