Autor Tema: VI TORNEIG INTERPENYES 2010  (Llegit 37046 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #40 el: 30 de Juny de 2010, 16:07:05 pm »
Per cert, pot ser que hi hagi un equip que sigui equip de periodistes?

Rumors diuen que hi ha un equip format per Jugadors i entrenadors ( SOCIS) del futbol base del sabadell que s'apunten o s'anaven a apuntar al torneig, és cert?

Per donar respostes als 'rumors', la organització us informa que efectivament hem acceptat les incorporacions d'un parell d'equips més, sabent el que això implica per la pròpia organització i pel torneig en general.
Un d'aquests equips està format per periodistes de la ciutat, ja siguin de ASabadell+, Ràdio Sabadell, Diari Sabadell, etc., tot i que no tots els periodistes que hi participaran seran socis.
Tanmateix hem acceptat la sol·licitut de participar en el torneig d'un equip format bàsicament pels entrenadors de la secció femenina del C.E. Sabadell, equip que aportarà, per primera vegada al torneig, a jugadores. Per eliminar cap mena de dubte us asseguro que els membres d'aquest equip o són entrenadors del C.E. Sabadell Femení o són socis/sòcies del propi C.E. Sabadell i, pel problema que 'hem patit' amb anterioritat, puc assegurar que no hi ha cap jugador del C.E. Sabadell, sigui de la categoria que sigui.
Cal recordar però, que si algun equip te entre els seus membres a algun jugador, si aquest és soci del C.E. Sabadell, aquest pot jugar, perquè les normes són les que són i si hem fet aquest parell d'excepcions és exclusivament per la viabilitat del propi torneig ja que, com sabeu, en aquesta edició hi haurà molt pocs patrocinadors, fet que fa necessari algun tipus de font d'ingressos i l'acceptació d'aquest parell d'equips, en la que no tots els participants seran socis, ha estat la manera més adecuada que hem trobat.
Esperem que tothom entengui la dificultat que això comporta per la pròpia organització, però volem 'salvar' el torneig i hem hagut d'acceptar la via que ens ha semblat menys incorrecte.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #41 el: 30 de Juny de 2010, 23:46:39 pm »
Carai, torneig amb 7 equips???? Això t'he bastant bona pinta.
A veure si per aquest torneig em puc escapar una estoneta a veure uns quants partits q em fa gràcia veure la evolució dels nanos de la Curva Arlekinada. Tot hi no haver-los vist l'any passat, m'atreveixo a afirmar q aquest any el torneig ja se l'emportaran ells, excepte q algun dels altres 6 equips tingui algun As sota la màniga extret d'algun equip de fútbol i que marqui una mitjana de 4 gols per partit.
En fi, molta sort a tots, especialment als nanos de la Curva i sobretot esperem q aquesta vegada ningú prengui mal.
Per la meva part m'atreveixo a dir q si tot va com té q anar el Ferni podria jugar alguns minuts en la edició del 2011, de mentres tocarà tenir paciència i esperar...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 30 de Juny de 2010, 23:53:12 pm »

Bona pinta? Fa dues hores que estic comparant sistemes de competició a veure quin pot ser el més just i atractiu...  :rant:

Espero que et passis i em portis un Aquarius ben fresquet, ja que el pavelló promet ser un forn...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #43 el: 01 de Juliol de 2010, 00:05:53 am »

Bona pinta? Fa dues hores que estic comparant sistemes de competició a veure quin pot ser el més just i atractiu...  :rant:

Espero que et passis i em portis un Aquarius ben fresquet, ja que el pavelló promet ser un forn...

Només se m'acudeix fer 1 grup de 4 equips + un grup de 3 equips. En el grup de 4 equips es classificarien els 2 primers, en el grup dels 3 equips només es classificaria el primer  i llavors per a buscar un quart equip per a fer semifinals es podria fer un interessant partit de repesca entre el segon classificat del grup de 3 equips VS el tercer classificat del grup de 4 equips.
D'aquesta manera l'últim de cada grup quedaria automàticament eliminat i els penúltims tindrien una segona oportunitat d'accedir a les semifinals.

Parlem de 9 partits de lligueta + la repesca + 3 de la fase final (semifinals + final), total 13 partits. Si malament no recordo en les altres edicions les quals era una simple lligueta amb 5 equips en la qual jugàven tots contra tots es jugaven un total de 10 partits (5 jornades amb 2 partits a cada jornada).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 01 de Juliol de 2010, 00:23:03 am »
 :mmmm Bona proposta. Faré aquesta nit una brainstorming d'aquestes, a veure si en surt alguna cosa de bó del meu cap i presento alguna cosa decent... encara que una lligueta de 7, tots contra tots, em sedueix molt.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #45 el: 01 de Juliol de 2010, 10:19:23 am »
A veure si per aquest torneig em puc escapar una estoneta a veure uns quants partits q em fa gràcia veure la evolució dels nanos de la Curva Arlekinada. Tot hi no haver-los vist l'any passat, m'atreveixo a afirmar q aquest any el torneig ja se l'emportaran ells, excepte q algun dels altres 6 equips tingui algun As sota la màniga extret d'algun equip de fútbol i que marqui una mitjana de 4 gols per partit.
En fi, molta sort a tots, especialment als nanos de la Curva i sobretot esperem q aquesta vegada ningú prengui mal.
Per la meva part m'atreveixo a dir q si tot va com té q anar el Ferni podria jugar alguns minuts en la edició del 2011, de mentres tocarà tenir paciència i esperar...
llevas muchos años ferni ya diciendo para la proxima edicion noseke.... animate ya! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #46 el: 01 de Juliol de 2010, 10:49:02 am »
Ferni, apunta't amb Jogar, que van curts de banqueta sempre, i almenys no té caldrà estar molt en forma per a jugar encara que sien 5 minuts.

Manel, per cert, heu cobert pressupost? La vostre penya haurà de ficar algo? Este any me fot més por que una pedregada el tema patrocinadors, i és una heroicitat aconseguir que se puga jugar el torneig.
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2010, 10:56:06 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #47 el: 01 de Juliol de 2010, 14:09:15 pm »
Ferni, apunta't amb Jogar, que van curts de banqueta sempre, i almenys no té caldrà estar molt en forma per a jugar encara que sien 5 minuts.

Manel, per cert, heu cobert pressupost? La vostre penya haurà de ficar algo? Este any me fot més por que una pedregada el tema patrocinadors, i és una heroicitat aconseguir que se puga jugar el torneig.

T'he de confessar que el pressupost no està cobert i serà molt difícil cobrir-lo. Això sí, tenim guardat un as sota la màniga per procurar fer-ho d'una manera diferent. Ho sabràs, tu i tothom, avui mateix.
Seguiu les noticies a la web d'@rlekinats.com :allloro :smart:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #48 el: 01 de Juliol de 2010, 21:19:30 pm »
llevas muchos años ferni ya diciendo para la proxima edicion noseke.... animate ya! :beer2

Estoy pendiente de una operación, si no fuera por eso muy posiblemente ya me habriais visto jugar en alguna pachanga.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #49 el: 01 de Juliol de 2010, 21:26:36 pm »
Per cert, si algú necessita entrenador parleu amb el meu representant. S'accepten ofertes xDDDD. Del contrari, com al final em quedi a Sabadell aquell dissabte i m'avorreixi gaire potser compro una barretina i salto al camp a possar-li al Navarro o al Xandri xDDDDDD (rollete Ferni Jump)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #50 el: 01 de Juliol de 2010, 21:28:50 pm »
Per cert, si algú necessita entrenador parleu amb el meu representant. S'accepten ofertes xDDDD. Del contrari, com al final em quedi a Sabadell aquell dissabte i m'avorreixi gaire potser compro una barretina i salto al camp a possar-li al Navarro o al Xandri xDDDDDD (rollete Ferni Jump)

esto no se dice, se hace señor ferni!! jajajaja  :laugh2:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 02 de Juliol de 2010, 09:35:08 am »
I parlant seriosament: No us agradaria més un torneig de només Lliga? Així tots jugueu els mateixos partits, i alguns com ja no es jugaran res, serà una patxangueta tranquila sense problemes.  ;D

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #52 el: 02 de Juliol de 2010, 09:53:10 am »
I parlant seriosament: No us agradaria més un torneig de només Lliga? Així tots jugueu els mateixos partits, i alguns com ja no es jugaran res, serà una patxangueta tranquila sense problemes.  ;D

Totalment d'acord amb tu, company.

Despres de jugar bastants i veure mil i una (encara que cada any pasa alguna cosa nova  :laugh2:  ) jo prefereixo la lligeta de tots contra tots.  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #53 el: 02 de Juliol de 2010, 12:22:00 pm »
Benvolguts amics,
des de l'organització del torneig agrairíem als participants que ens facin arribar quan abans millor la fitxa dels seus respectius equips a: arlekinats.com@cesabadell.org.

Tanmateix us informem que aquesta temporada, degut a les obres a l'estadi, molt probablement no podrem portar a terme la reunió previa al torneig que sempre hem fet, ni tampoc el sorteig 'in situ'.

Si teniu algun dubte al respecte, podeu enviar-nos un correu electrònic a l'adreça abans indicada (... o els qui teniu el número del meu mòbil, em podeu trucar :tongue3:)
VISCA CATALUNYA!!!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #54 el: 02 de Juliol de 2010, 14:20:49 pm »
uiui entonces eso de mano inocente??
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #55 el: 02 de Juliol de 2010, 19:49:53 pm »
uiui entonces eso de mano inocente??

Jajaja!
No pateixis company, aquest any el tema horaris està planificat d'una manera impecable i immillorable. Dit d'una altra manera: no ho he fet jo. :icon_mrgreen:
I com que segur que hi haurà una lligueta, tothom jugarà contra tothom, pel que el factor 'mà innocent' perd importància.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #56 el: 03 de Juliol de 2010, 00:13:22 am »
Tema horarios de los partidos y formato del torneo, el lunes en www.arlekinats.com
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #57 el: 05 de Juliol de 2010, 09:27:34 am »
Ja està penjat el calendari del Torneig a www.arlekinats.com

El podreu consultar durant tota la setmana a la part dreta del portal web.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #58 el: 05 de Juliol de 2010, 15:02:58 pm »
M'agradaria comentar als meus companys d'equip (resistencia-foreros) que ja he demanat el dia de festa per el dia del torneig, però que encara no se m'ha informat de que me'l donin.
Dessitjo espero i crec que me'l donaran però fins llavors....

contamos contigo SI o SI      :ok
Una semana mas y creo que tengo el dia, por lo tanto delanteros de cualquier equipo: Empezar a provar chutes lejanos porque del area no passara ni uno!
Temblad!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #59 el: 05 de Juliol de 2010, 16:35:12 pm »
me ha llegado a oidos ke algun ekipo kiere llegar a un acuerdo para ke pague el carnet de socio antes del interpeñas y tengan un papel pongan es socio, no lo veo bien si la organización permite esto, para mi el ke a sufrido este año y ya es socio ke lo disfrute y el que no se ha echo mala suerte pk hasta el lunes nanai! :beer2