Aquest any jugaré amb el equip Jogar de porter, en principi, habia de jugar amb els arlekinats.com ja que es la meva peña i el Manelinho hem va trucar per contar amb mi, aquest matí m'ha trucat el responsable del equip Jogar i m'ha dit que no necesitaben un porter, ja que encara no el tenien, com ja sabeu la majoria, soc una polivalent, i no passar res si jugo de porter o de jugador de camp, per mi lo important es participar, jo li he comentat al company jugaria amb els Arlekinats.com, pero que li preguntaria amb el Manelihno si tenia plantilla suficient i jo jugar finalment amb el Jogar de porter, ja com us he dit abans, per mi lo important es participar i veures les cares a tots plegats i passar un dia de tartulies arlekinades i patar la xarrada sobre dels fixatges, i jugar una mica de futbol que a tots ens agrada... ja m'enteneu no!!!
Per altre banda, ja que aquest any jugo de porter, hem vull dirigir a la organitzacio ( se que ho feu molt be i ho fareu sempre), sisplau, agrairia que cambiessiu la normativa del porter que pugui sortir de l'area i la pugui tocar amb els peus, ja que aquesta normativa sutilitza a futbol 7, i no pas a futbito ni a futbol sala, ja que es el que mes semblant al que juguem
Espero que algu hem pugui respondre
Moltes gracies i ens veiem dissabte al INTERPENYES