Autor Tema: VI TORNEIG INTERPENYES 2010  (Llegit 37008 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #80 el: 05 de Juliol de 2010, 20:36:01 pm »
Este año se pueden traer banderas de España (En el caso de que España llegue a la final) pensando en el partido España- ______ ?
Lo digo porque hace 2 años, tambien se jugo la Eurocopa y hubo malos entendimientos.....

Jo t'ho dic clarament. És un torneig entre arlekinats, i l'únic que té sentit portar-hi son banderes del CE Sabadell FC. Tot el demés, siguin estanqueres o estelades, sobren. Simplement.

Quina mania de barrejar coses tenen alguns. Jo per exemple, si Klose li fot dos a Espanya, no vindré amb la meva samarreta de la selecció Alemanya amb el seu nom, ho trobaria provocar a alguns dels que vinguin. Es quedarà a l'armari i la portaré a la platja al dia següent (la platja on vaig està plagada d'alemanys).

Y alemanas?  :happy2:

Que tinc agulletes als ulls i tot...  :mml:

Això si, aigua que no has de tastar, deixa-la passar...  :Hecho_polvo:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #81 el: 05 de Juliol de 2010, 20:38:45 pm »
L'unic que te sentit es portar coses del teu equip com es Sabadell. Mes que d'acord hi estic, Jordi.

Pero ja ens coneixem entre tots.

I durant aquests dies (per alguns si, per altres no tant) Espanya tambe representa Sabadell, es per aixo que ho comento per aqui (m'hi reitero), per no crear mal ambient (que potser l'he creat jo al treure el tema) pero val mes prevenir que curar.

L'unic que volia dir i potser no he aclarit suficient es que m'agradaria que tothom respecti si algu porta alguna samarreta o bandera que no sigui dels colors arlequinats (unicament perque estiguin aprofitant la coincidencia del Mundial).

Sento haver molestat si aixi ha estat.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 05 de Juliol de 2010, 20:50:53 pm »
I durant aquests dies (per alguns si, per altres no tant) Espanya tambe representa Sabadell, es per aixo que ho comento per aqui (m'hi reitero), per no crear mal ambient (que potser l'he creat jo al treure el tema) pero val mes prevenir que curar.

A mi me la pela el que faci la selecció, és més, jugant contra Alemanya, o si jugués contra Cuba, simplement vull que perdi, és el que hi ha, a l'igual que altres prefereixen a Itàlia o a Portugal, per motius familiars o el que sigui.

Sabadell és una ciutat, e institucionalment no està al nivell d'Espanya, que és un estat. El CE Sabadell, és un club i es representa amb els seus seguidors, i dintre d'ells hi han espanyols, catalans, catalans i espanyols, independentistes, anarquistes, passotes de la política, republicans i altres que no em passen per el cap.

Per tant, si algú li vé de gust molestar a altres socis del mateix club, que no li agradi la selecció espanyola, allà ell. Però demostrarà que de respecte als seus companys arlequinats, en té ben poc. El mateix sempre he dit de la Nova Creu Alta o de qualsevol camp de futbol. Banderes arlequinades si, el demés, sobra (el mateix penso de samarretes dels plumífers, dels culés, etc...).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #83 el: 05 de Juliol de 2010, 21:17:00 pm »
La verdad k no tienen sentido, ni la bandera catalana ni la española, pero bueno siempre hay k respetarlo pk sino en el campo del sabadell ya se hubiese liado mas de 1 vez, cada uno es libre de llevar lo k kiera, ahora lo k si me pareceria una provocacion es llevar una estelada o una aguilucha, no tanto como llevar una señera o una bandera española, o una camiseta sea de la seleccion catalana o española. Y menos provocacion me parece llevar una camiseta de la española cuando al dia siguiente hay una final k es posible k este España, creo k con un poco de sentido comun es comprensible k haya algo de euforia para akellos k nos sentimos catalanes y españoles.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #84 el: 05 de Juliol de 2010, 22:21:30 pm »
Este año se pueden traer banderas de España (En el caso de que España llegue a la final) pensando en el partido España- ______ ?
Lo digo porque hace 2 años, tambien se jugo la Eurocopa y hubo malos entendimientos.....

jajajaja tu puedes llevar la bandera q quieras tio, q es q en un torneo amistoso entre aficionados del Sabadell te van a prohibir llevar la bandera de tu país o de tu ciudad o de tu comunidad??? No está prohibido en un campo de fútbol profesional y lo va a estar en una pachanga entre peñas del Sabadell.

Tu trae lo q quieras q como a mi me diera  por traer mis pedazo de  banderas de  Italia y del Milan taparía hasta a la gente de los banquillos xDDDDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #85 el: 05 de Juliol de 2010, 22:27:34 pm »

jajajaja tu puedes llevar la bandera q quieras tio, q es q en un torneo amistoso entre aficionados del Sabadell te van a prohibir llevar la bandera de tu país o de tu ciudad o de tu comunidad??? No está prohibido en un campo de fútbol profesional y lo va a estar en una pachanga entre peñas del Sabadell.

Tu trae lo q quieras q como a mi me diera  por traer mis pedazo de  banderas de  Italia y del Milan taparía hasta a la gente de los banquillos xDDDDD

Em sembla que ningú ha parlat de prohibir res, més que tot per que prohibir portar una bandera d'aquestes seria un fet alegal, Ferni.  :icon_mrgreen:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #86 el: 05 de Juliol de 2010, 22:38:53 pm »
Tema nou format m'agrada perq els partits seran de més curta duració. Crec q aquest fet provablement comporti moltes sorpreses en el torneig, fa que tot sigui molt més igualat i que els partits es decideixin per una jugada-error puntual i poca cosa més. Un torneig q pot ser força tàctic i força interessant per part dels q ens agrada la racaneria futbolística. Llàstima q aquest any tampoc participi en el torneig, perq em sembla fet a mida per als q ens agrada el "catenaccio" jeje.

El q no em convenç gaire és això de q tots els equips es classifiquin per a la següent ronda. Sembla com si la lligueta pràcticament no servís per a res, bueno només per a q els primers tinguin més opcions a arrivar a la final i els últims ho tinguin una mica més cmplicat q els demés al tenir q jugar els quarts contra el segon.
Són un total de 28 partits.  Jo m'estalviaria els 3 partits de quarts de final, faria unes semis entre els 4 primers (1er contra 4art i 2º contra 3er) i la horeta i quart q em sobraria la invertiria deixant més temps entre partit i partit, especialment de cara a les semis i la final. No cal q tots els equips juguin un mínim de 7 partits, i q només 3 equips dels 7 no juguin la totalitat de 9 partits.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #87 el: 05 de Juliol de 2010, 22:54:34 pm »
Aquest any jugaré amb el equip Jogar de porter, en principi, habia de jugar amb els arlekinats.com ja que es la meva peña i el Manelinho hem va trucar per contar amb mi, aquest matí m'ha trucat el responsable del equip Jogar i m'ha dit que no necesitaben un porter, ja que encara no el tenien, com ja sabeu la majoria, soc una polivalent, i no passar res si jugo de porter o de jugador de camp, per mi lo important es participar, jo li he comentat al company  jugaria amb els Arlekinats.com, pero que li preguntaria amb el Manelihno si tenia plantilla suficient i jo jugar finalment amb el Jogar de porter, ja com us he dit abans, per mi lo important es participar i veures les cares a tots plegats i passar un dia de tartulies arlekinades i patar la xarrada sobre dels fixatges, i jugar una mica de futbol que a tots ens agrada... ja m'enteneu no!!!

Per altre banda, ja que aquest any jugo de porter, hem vull dirigir a la organitzacio ( se que ho feu molt be i ho fareu sempre), sisplau, agrairia que cambiessiu la normativa del porter que pugui sortir de l'area i la pugui tocar amb els peus, ja que aquesta normativa sutilitza a futbol 7, i no pas a futbito ni a futbol sala, ja que es el que mes semblant al que juguem

Espero que algu hem pugui respondre

Moltes gracies i ens veiem dissabte al INTERPENYES

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #88 el: 05 de Juliol de 2010, 23:19:19 pm »
jo estic d'acord amb el roger, ja que normalment hi ha pilotes dividides(mes en un camp d futbol sala) on el porter ha de sortir de l'àrea, o també en el futbol sala s'avança fins al punt de doble penal per intentar ajudar a tocar als seus companys, jo també crec que lo correcte seria canviar-ho :beer

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #89 el: 06 de Juliol de 2010, 00:28:54 am »
Per altre banda, ja que aquest any jugo de porter, hem vull dirigir a la organitzacio ( se que ho feu molt be i ho fareu sempre), sisplau, agrairia que cambiessiu la normativa del porter que pugui sortir de l'area i la pugui tocar amb els peus, ja que aquesta normativa sutilitza a futbol 7, i no pas a futbito ni a futbol sala, ja que es el que mes semblant al que juguem

Som plenament conscients que aquesta norma és una mica diferent dels partits habituals de futbet, però es va decidir incloure-la en el reglament del torneig, ja que en anteriors edicions, havíem tingut varis problemes en les sortides de l'àrea d'alguns porters i amb també les entrades de certs davanters a aquests.

Es tracta d'un torneig per gaudir d'un dia entre arlequinats, i s'intenta reduïr al màxim els riscos que hi puguin haver.

Igualment, les normes d'aquest any, ja estan concertades, però considerarem aquesta (i les que ens feu) suggerència per a veure si es pot incloure en properes edicions.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #90 el: 06 de Juliol de 2010, 09:22:33 am »
Avui a www.arlekinats.com podeu trobar un resum de les primeres cinc edicions del Torneig, i tal i com vam dir ahir, teniu els horaris del Torneig a la part dreta de la web, sota els patrocinadors.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #91 el: 09 de Juliol de 2010, 13:47:10 pm »
Molta sort a tots en el torneig, jo no podré jugar ja que demà marxu de colònies i estaré fora.

Que guanyi el millor, que espero siguin Resistencia-Foreros i que sigui joc net i molt sa.

i felicitats als .com per la maravellosa iniciativa i mantenirla any rere any amb tots els costos i maldecaps que suposa.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Xandri

• Visitant
« Respondre #92 el: 10 de Juliol de 2010, 12:23:06 pm »
LFA 3 - 0 Jogar                   
LFA 1 - 1 Resis/Foreros

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #93 el: 10 de Juliol de 2010, 21:45:16 pm »
LA FORÇA ARLEKINADA CAMPIONA DEL VI TORNEIG INTERPENYES!!!! :happy2: :happy2:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #94 el: 10 de Juliol de 2010, 22:06:41 pm »
CAMPEONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS

NOS VEMOS EN UNA HORITA GENTE ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #95 el: 10 de Juliol de 2010, 22:10:40 pm »
FELICITATS CURVA

els quarts heu tingut un partit trabat.....
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #96 el: 10 de Juliol de 2010, 22:51:14 pm »
S'ha fet justícia.
Quan fa 2 anys vaig sortir de Can Balsach emprenyat per com havia anat el torneig em consolava pensant k total, quedaven 2-3 anyets per a q els nanos de la Força fossin 100% competitius i tinguessin aspiracions a guanyar el torneig. Sabia q un cop creixessin una mica, amb alguna incorporació i amb una mica més de sort estarien a dalt. La cosa sembla q a passat molt abans del q em pensava, l'any passat ja es van quedar molt aprop de la victòria en una desafortunada tanda de penals i aquest any definitivament s'han emportat el torneig. No hi ha res a dir, simplement felicitar a tots els nanos de la Força pel seu triomf i també felicitar a tots els organitzadors i participants del torneig.

Jo al final només he vingut a veure la fase final q al cap hi ha la fi era el q més interessava, total el resultat a la lligueta poc a tingut a veure amb el desenllaç final.

En fi, a veure si finalment l'any q ve puc participar en el torneig com a jugador q ja va tocant. Ara faltarà negociar el meu fitxatge amb algun equip jajajaj.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #97 el: 10 de Juliol de 2010, 23:15:45 pm »
S'ha fet justícia.
Quan fa 2 anys vaig sortir de Can Balsach emprenyat per com havia anat el torneig em consolava pensant k total, quedaven 2-3 anyets per a q els nanos de la Força fossin 100% competitius i tinguessin aspiracions a guanyar el torneig. Sabia q un cop creixessin una mica, amb alguna incorporació i amb una mica més de sort estarien a dalt. La cosa sembla q a passat molt abans del q em pensava, l'any passat ja es van quedar molt aprop de la victòria en una desafortunada tanda de penals i aquest any definitivament s'han emportat el torneig. No hi ha res a dir, simplement felicitar a tots els nanos de la Força pel seu triomf i també felicitar a tots els organitzadors i participants del torneig.

Jo al final només he vingut a veure la fase final q al cap hi ha la fi era el q més interessava, total el resultat a la lligueta poc a tingut a veure amb el desenllaç final.

En fi, a veure si finalment l'any q ve puc participar en el torneig com a jugador q ja va tocant. Ara faltarà negociar el meu fitxatge amb algun equip jajajaj.

:o
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2010, 23:17:58 pm per X-Men Aigua »
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #98 el: 11 de Juliol de 2010, 09:06:10 am »
Felicitats campions

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #99 el: 11 de Juliol de 2010, 13:22:04 pm »
Felicitats als campions el torneig, La Força, que crec que s'ho han merescut.

Felicitats als organitzadors d'aquesta trobada anual tan maca, i que encapçala el Manel i evidentment tota la gent que l'ha ajudat a que la cosa tiri endavant. Àbitres, i gent que fa una grandíssima feina com el birrero estant de "sol a sol" dins el pabelló és veritablement encomiable.

Però el que per damunt de tot m'agradria destacar és un any més la quantitat de nanos joves (i alguns ja no tan joves) que estimen els colors  :bandera i que una temporada més ens seguirem veient de ben segur per l'estadi.

Felicitats a tots perque un any més ha estat un èxit  :clap :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es