Passats ja uns dies d'aquest VI Torneig InterPenyes i com a 'cap visible' de l'organització, voldria donar les gràcies a tothom qui ha fet possible, per sisè any consecutiu, aquesta diada de germanor entre @rlekinats.
Per tant: gràcies als patrocinadors, gràcies als participants (jugadors, entrenadors, àrbitres...), gràcies al públic en general i als corresponsables de l'organització. Sense tots vosaltres, l'existència d'aquest torneig simplement no tindria sentit.
Per altra banda, m'agradaria no oblidar (que no per força vol dir recordar) les picabaralles que afortunadament no van passar de simples
calentons. I no voldria oblidar-les simplement per intentar evitar-les en el futur. És lògic que quan un juga vulgui guanyar i passin fets puntualment desagradables, tot i que reitero que celebro que no es passés d'aquí i tot quedés damunt el parquet de Can Balsach. Significa que s'enten la filosofia del torneig.
Seguint amb el tema de les lamentacions, m'agradaria donar ànims a tots aquells que van patir algun tipus de lesió i prefereixo no donar noms, perquè així en fred em podria oblidar a algú, pel que ho deixo en general. Potser en aquest punt, s'hauria d'entendre que si venen a participar jugadors del futbol base (sigui quina sigui la categoria), podrien ser ells els lesionats i crec que això no ens perdonaríem mai.
M'agradaria destacar també el nivell de joc al que s'està arribant. Per ser un torneig social sense cap ànim d'elitisme, considero que cada vegada hi ha més qualitat a la pista, felicitats a tots en aquest sentit també.
I per últim i sense ànim de posar-nos medalles i tot i les limitacions, crec sincerament que cada any ens anem superant a nivell organitzatiu i agraïm de tot cor les crítiques constructives i aportacions que ens heu anat fent i que ens anotem per intentar superar-nos una vegada més en el VII Torneig InterPenyes C.E. Sabadell.