Autor Tema: VII Lliga Fòrum  (Llegit 30836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:VII Lliga Fòrum
« Respondre #140 el: 07 de Juliol de 2010, 22:50:14 pm »
Primer de tot felicitar a Uri 19, que ja feia un temps que anava al darrera d'aquest títol, llàstima que hagi sigut contra mi. Moltes felicitats.
En segon lloc comentar la pèrdua d'un gran participant i forero com es en Trivi en aquesta lliga. Moltes gràcies per la teva aportació a aquest apartat del forum, ja que has ajudat a fer-lo gran i seriòs.
En tercer lloc desitjar un bon camí cap a segona de Birrero  :balla  :ejem  La veritat és que la primera cada cop és més competida i dificil mantenir-se.
Finalment felicitar a tots els campions, a tots els que han aconseguit l'ascens i a tots els participants, doncs aquesta lliga crec que ha estat la més participativa de la historia.

Gràcies birrero  :clap
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #141 el: 08 de Juliol de 2010, 07:06:52 am »
Ha estat molt divertit juga per primer cop en aquesta lliga, he passat de segona a la penultima jornada a perultim al final. Però estic perquè era la meva priemra participació i amb el meu equip embrionari no puc aspirar a més (teniu en conte que jo encara no he pogut pujar cap jugador del juvenil).

Espero notícies sobre la nova lliga!

Gràcies a tots, en especial al Birrero!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #142 el: 08 de Juliol de 2010, 09:42:59 am »
Hola a tots, primer de tot felicitar als organitzadors de la lliga forum que com cada any gasten part del seu temps d'oci per a que nosaltre tinguem una competicio entretinguda i amena.

Felicitar tambe a en Roma per l'ultim partit, que si soc sincer no tenia moltes esperances contra un historic de la primera divisio. I donar anims a en birrero per el seu proxim retorn a primera que es la divisio que li pertoca.

I que coyons... CAMPEEOOOOONEEES CAMPEOOOOOOONEEES  OEE OEEEE OEEEEEEE

El president de F.C Uri19 va dir entre tanta euforia: " Que n'aprenguin!!! Aixi es puja de tercera dvisio a primera i es ghuanya la primera lliga. "
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #143 el: 08 de Juliol de 2010, 11:16:13 am »
Moltes felicitacions als Campions Uri19, Seccio Birra i al futur campio de 3a... Moltes felicitacions tambe a tots els altres companys participants ja han col.laborat a fer una GRAN i emocionant Lliga Forum... i com no, moltes felicitacions i gracies als organitzadors per una excelent tasca. A tots ells i a tots vosaltres:  :reverencia2

Dit aixo...

M'en alegro per l'esperit del joc, que no personalment, pel descens d'un dels 'grans' de la Lliga Forum. Soc dels que penso que els grans tambe han de patir tot sovint i baixar al mon terrenal dels comuns mortals jejejje... Aixo demostra que en categories tant igualades, no pots cometre 2 errors seguits sense greus consequencies... baixaran 2 grans a 2a, pero tambe en pujan 2 grans a primera... la segona seguira igual de dura i emocionant. I que dir de tercera? doncs que a falta de decidir els titols i els ascensos, s'han vist 2 grups força igualats i a l'igual que la competicio en si, molt emocionants.

El meu balanç personal es satisfactori: El Sabadell Power FC s'ha mantingut a 2a amb mes gloria que pena i caient nomes amb els 2 grans i intractables equips que finalment han acabat pujant. En la propera edicio, seguint amb l'esperit fundacional del Club, seguirem donant guerra i esperant la sorpresa a cada partit...

Lamento moltissim la marxa d'en Trivi VLR ja que ha estat un gran i participatiu company en aquest forum. Espero pero tambe, que el 'gusanillo' HT l'impedeixi deixar-ho del tot i tornar-lo a veure ben aviat a la nostra lliga Forum ;)

I... al respecte d'aquesta retirada... pregunto als moderadors i tambe als companys en general... L'abandonament d'un equip ha de permetre que es mantengui i no baixi un de la seva propia categoria o hauria de provocar, potser, un play-off per donar possibilitat a l'equip de segona que ha quedat 3er? En aquest cas jo  :ejem  Ja se que soc part interessada, pero crec que podria tenir certa logica, no? Que en penseu?  :mmmm

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #144 el: 08 de Juliol de 2010, 11:21:04 am »
Doncs, jo Power crec que haurieu de fer un partit tu i el Birrero i el que guanyi a primera.  :beer2

PD: Us ofereixo el meu camp si es fa aquest partit.  :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #145 el: 08 de Juliol de 2010, 20:53:00 pm »
Antes que nada felicitar a Uri19 por su victoria en esta Lliga Fòrum, y posteriormente alegrarle un poco el día a Birrero, puesto que aunque en el campo he conseguido el triunfo y por lo tanto la permanencia, incluso un tercer puesto que va directo a la estadística, aquí anuncio mi oficial retirada de Hattrick, ya que no me motiva como antes. Por lo tanto, renuncio a mi plaza en esta fantástica Primera Divisió y, en consecuencia, se la dejo a Birrero (¿No?). Sé que en los despachos no le gusta ganar a nadie, pero es lo que hay xD

Asimismo, todavía no sé si le daré la cuenta a alguien o la quitaré. Si sucede esto último, pondré a todo mi plantel a la venta (inicial en 0€) y sería todo un honor que algunos de ustedes, en especial me haría ilusión Birrero y Roma, que ficharan a algún jugador de un servidor. Por ejemplo, quien ha sido hoy la pesadilla de Birrero, Guillermo Sánchez Mora, sería un excelente fichaje para el propio Birrero o Roma (sí, Birrero, sí, tiene divino en balón parado xD).

Jugdoràs, el tio! Merci per haver sigut un participant modèlic, i molta sort. Si algun dia tornes al HT (que tornaràs...), ja saps que t'esperarem a la lliga. També gràcies per avisar, i si ens permets, utilitzarem el teu camp per fer un play-off per disputar-nos la teva plaça!

Lamento moltissim la marxa d'en Trivi VLR ja que ha estat un gran i participatiu company en aquest forum. Espero pero tambe, que el 'gusanillo' HT l'impedeixi deixar-ho del tot i tornar-lo a veure ben aviat a la nostra lliga Forum ;)

I... al respecte d'aquesta retirada... pregunto als moderadors i tambe als companys en general... L'abandonament d'un equip ha de permetre que es mantengui i no baixi un de la seva propia categoria o hauria de provocar, potser, un play-off per donar possibilitat a l'equip de segona que ha quedat 3er? En aquest cas jo  :ejem  Ja se que soc part interessada, pero crec que podria tenir certa logica, no? Que en penseu?  :mmmm

Em sembla el més just. Fer un play-off en camp del TRIVI_VLR, que el de l'Uri50 està ocupat per el play-off de Tercera a Segona!  ;D

Per cert el rival és l'qeuip del Pedrito!
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2010, 21:03:36 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Bultaco Racer
« Respondre #146 el: 08 de Juliol de 2010, 21:34:38 pm »
Les dades del repte son correctes? no em deixa fer el repte...  :mmmm

Per cert... Pedrito, company... molta sort i que guanyi el millor ;)

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #147 el: 08 de Juliol de 2010, 22:14:33 pm »
Has reptat a

Estas reptant a 1 equips
Catalonia     CN WP SABADELL (IX) al Nova Creu Alta    [Regles de copa] 07-07-2010 12:20

Molta sort a tots els company en la darrera jornada  :beer2

Lamentablement a DIMARTS 15:35H no m'han aceptat el repte i em busco un amistos ;)

Companhys ho sento molt pero he anat una mica de cul i no vaig pensar-hi! No es repetirà i disculpeu-me
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #148 el: 08 de Juliol de 2010, 23:13:13 pm »

Jo diria que si. Si no, proveu en un altre camp neutral. Jo, ara no em puc connectar al Hattrick des de on estic.  :Hecho_polvo:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Bultaco Racer
« Respondre #149 el: 09 de Juliol de 2010, 10:05:22 am »
Has reptat a

Estas reptant a 1 equips
Catalonia     CN WP SABADELL (IX) al Nova Creu Alta    [Regles de copa] 07-07-2010 12:20

Molta sort a tots els company en la darrera jornada  :beer2

Lamentablement a DIMARTS 15:35H no m'han aceptat el repte i em busco un amistos ;)

Companhys ho sento molt pero he anat una mica de cul i no vaig pensar-hi! No es repetirà i disculpeu-me

Disculpat per part meva Enric13, cap problema! Ja em vaig imaginar qua hauries tingut algun que altre problema per no aceptar el repte ja que no es normal en tu ;)

Apunta't de reptar-me a partir de la setmana vinent i juguem el partidet encara que sigui amistos ;)

Jo diria que si. Si no, proveu en un altre camp neutral. Jo, ara no em puc connectar al Hattrick des de on estic.  :Hecho_polvo:

Doncs no, amb el camp que proporciones no puc fer el repte. Tal i com has deixat escrit, n'he buscat un de neutral, el PocaPela Arena del company ForçaSaba i amb aquest si que m'ha permes fer el repte.

Aixi doncs, repte fet!

Has reptat a

Estas reptant a 1 equips
Catalonia     C.E.Sabadell. F.C SAD (X) al Pocapela C.F Arena    [Regles de copa] 14-07-2010 12:20

« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2010, 10:13:37 am per Sabadell Power »

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #150 el: 09 de Juliol de 2010, 10:08:21 am »
Fase Final:

Copa de Campions i Ascens a Segona dels dos equips, Dimecres, 14 de Juliol de 2010:
F.C NIKE FOOTBALL (ID: 775019) - B.S. Sabadell  (ID: 1414670)                                             Camp: 1430983

Així doncs el que perdi de nosaltres dos també puja directament? Es pel descens de Trivi o perquè, merci  :beer2

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #151 el: 09 de Juliol de 2010, 10:26:37 am »
Si, Uri50, també puja el perdedor. I el guanyador del partit dels segons puja també. Si no, la segona quedaria amb 5 equips, i anirà millor amb 6.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #152 el: 09 de Juliol de 2010, 12:16:35 pm »

mantenir-me a 1a és el meu objectiu, però si acabes assolint l'ascens, no em sabria greu ja que trobo que ets un participant modèlic i que en molt poc temps, has conseguit formar una gran plantilla ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #153 el: 14 de Juliol de 2010, 17:40:36 pm »
Avui, la competició ha acabat, amb els tres partits que quedaven:

Copa de Campions i Ascens a Segona dels dos equips, Dimecres, 14 de Juliol de 2010:
F.C NIKE FOOTBALL (ID: 775019) - B.S. Sabadell  (ID: 1414670)      2-0 Campió: F.C NIKE FOOTBALL (ID: 775019)

Primera eliminatòria d'ascens, Dimecres, 14 de Juliol de 2010:
lfa team!! (ID: 1334512) - CE SABADELL TRONADOR(ID: 434651)     3-4 Ascens a Segona: CE SABADELL TRONADOR(ID: 434651)

Play-off d'ascens o permanència a Primera:
CE Sabadell Power CF (ID: 1339257) - C.E.Sabadell F.C SAD (ID: 49316)     5-1 Ascens a Primera: CE Sabadell Power CF (ID: 1339257)

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #154 el: 14 de Juliol de 2010, 19:34:26 pm »
els meus aficionats cantàven; CAMPEOOOOOOOOOOOOOO OONESSS  :visca :visca :visca :visca :visca

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Bultaco Racer
« Respondre #155 el: 14 de Juliol de 2010, 21:44:40 pm »
Increïble... inimaginable... al·lucinant...

ULTIMA HORA: EL CE SABADELL POWER FC ACONSEGUEIX L'ASCENS A PRIMERA DESPRES D'UN EMOCIONANT PARTIT CONTRA L'EQUIP CAPITANEJAT PER EN PEDRITO

El Sol i Padrís News està treballant per aconseguir alguna entrevista amb els protagonistes d'aquesta gesta. Pel que ens informa el nostre redactor que ha acompanyat a l'equip en aquest important partit, l'equip encara esta celebrant la seva victoria al Restaurant el Vulli del conegut restaurador Adrià Ferran, guardonat recentment amb 2 prestigioses 'Aspirines' per la guia culinaria Bayern i que esta molt proper a l'estadi on s'ha disputat l'encontre, el Pocapela Arena. Periodistes i cameres han estat vetats en aquesta celebracio pel que en aquests moment, encara no tenim cap imatge ni cap declaracio dels protagonistes...