A mi de tots els canvis, en un principi, m'agrade que Garcés deixe el club, encara que alguns de los que seguixen, veient el percal, ja vorem a lo que mos porten.
Tu i Garcés teniu una curiosa història. Crec que potser no tens les suficients dades per valorar la bona feina que ha fet el nano en tots els anys que porta al club.
Ara, a casa, tinc tota la informació que et vaig dir el dilluns que t'enviaria per que canviaries una mica d'opinió, i de pas la poso aquí en públic, per que tots els que han parlat malament d'aquest xaval, i els que no han valorat suficientment la seva feina, se la llegeixin i tinguin la voluntat de superar-la.
Recordo que ha estat dos anys amb un Infantil-Aleví B, on la primera temporada, entrenaven en un camp sense porteries, amb restes de roba que semblaven una banda enlloc d'un equip de futbol. També recordo que moltes d'elles s'havien apuntat i alguna no sabia quasi que era una pilota de futbol. A la segona temporada, que ja van anar a un camp una mica més decent, encara que quan plovia s'inundaven els córners, van pujar de Segona a Primera.
També ha estat en l'Infantil A. Les dues temporades, segones classificades a Primera, l'any passat van jugar el Campionat de Catalunya i aquest, ha anat per poc de no ser el millor segon i disputar-ho, quedant per darrera del Sant Gabriel i guanyant a les periques en un dels dos partits, ja que l'altre, sincerament, va ser un atracament xiulet en boca.
I no et nombro, per que seria una llarga llista, les jugadores que han vingut a l'equip, i que el dissabte, més d'una i de dues em van dir que el trobarien a faltar.
El que realment interesa es que les nenes siguin felices i pel que vaig veure al torneig un equip ho ha sigut i molt. La resta es secundari.
Et refereixes al CE Sabadell FC Femení en general o en algun equip en particular?