Autor Tema: 21 de juliol: Presentació de l'equip  (Llegit 7705 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
21 de juliol: Presentació de l'equip
« el: 21 de Juny de 2010, 20:18:59 pm »
Doncs el proper 21 de juliol l'equip es presentarà a Sant Oleguer.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
Re:21 de juliol: Presentació de l'equip
« Respondre #1 el: 21 de Juny de 2010, 21:27:03 pm »
Allà estarem, però perque no ho fan a la NCA ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2010, 21:28:39 pm »

suposo que encara estarà en obres

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2010, 21:58:29 pm »

Así es. Las obras han dicho que estarán terminadas a finales de Agosto.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2010, 22:27:30 pm »

Así es. Las obras han dicho que estarán terminadas a finales de Agosto.

I de fet em penso que es demanarà començar la lliga fora de casa per aquest fet.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #5 el: 21 de Juliol de 2010, 21:53:54 pm »
Que tal ha anat tot?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 21 de Juliol de 2010, 23:17:04 pm »
Que tal ha anat tot?

Presentat per Aleix Parisé, primer ha presentat als jugadors de l'equip, desprès ha parlat Juvenal, Carreras i Soteras. Per acabar, també ha parlat un tio que m'han dit que és alcalde i que no sé que collons pintava allà.

A part de la primera plantilla, faran pretemporada amb el primer equip Albert (i apunta a tercer porter), Chica (si tingués el cap més madur seria un jugador moooooooolt interessant), Jordi Sanchez i em sembla que Valdivia (que algú t'ho confirmi).

Desprès entrenament, patxangueta i exercicis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 21 de Juliol de 2010, 23:22:06 pm »
Bueno Valdivia avui no estava, hi havia un altre noi que no sé ki era... ah i tb mario quereda

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #8 el: 21 de Juliol de 2010, 23:46:19 pm »
Que tal ha anat tot?

Presentat per Aleix Parisé, primer ha presentat als jugadors de l'equip, desprès ha parlat Juvenal, Carreras i Soteras. Per acabar, també ha parlat un tio que m'han dit que és alcalde i que no sé que collons pintava allà.

A part de la primera plantilla, faran pretemporada amb el primer equip Albert (i apunta a tercer porter), Chica (si tingués el cap més madur seria un jugador moooooooolt interessant), Jordi Sanchez i em sembla que Valdivia (que algú t'ho confirmi).

pues ayuda al club mas que muchos, y ya lo ha dicho que nunca suele hablar pero se lo a pedido Soteras el presidente del sabadell en la actualidad con eso yo creo que ya pinta bastante  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #9 el: 21 de Juliol de 2010, 23:47:28 pm »
Destacar q a vingut més gent de la q em pensava q vindria, tot i ser entresetmana, en un altre estadi i estar molta gent fora, feia bastant goig la petita grada del Josep Molins. També destacar les paraules de Josep Carreras q a estat molt convincent hi ha deixat clar que vol mentalitzar a tots els jugadors de l'equip q estan i de com s'han de fer les coses. M'ha semblat un entrenador clar, treballador i q vol extreure el màxim rendiment de tots els jugadors, espero q no em faci canviar d'opinió.

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #10 el: 21 de Juliol de 2010, 23:58:54 pm »
Destacar q a vingut més gent de la q em pensava q vindria, tot i ser entresetmana, en un altre estadi i estar molta gent fora, feia bastant goig la petita grada del Josep Molins. També destacar les paraules de Josep Carreras q a estat molt convincent hi ha deixat clar que vol mentalitzar a tots els jugadors de l'equip q estan i de com s'han de fer les coses. M'ha semblat un entrenador clar, treballador i q vol extreure el màxim rendiment de tots els jugadors, espero q no em faci canviar d'opinió.

LLUÍS CARRERAS  :Paletas:
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #11 el: 22 de Juliol de 2010, 00:01:49 am »

LLUÍS CARRERAS  :Paletas:

Josep Carreras i Luziano Pavarotti, la òpera en casa !!!   :ostres

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #12 el: 22 de Juliol de 2010, 00:15:51 am »
Que tal ha anat tot?

pues ayuda al club mas que muchos, y ya lo ha dicho que nunca suele hablar pero se lo a pedido Soteras el presidente del sabadell en la actualidad con eso yo creo que ya pinta bastante  :beer2 :beer2
Está bien que quiera ayudar al club, pero que no nos utilice para su burda propaganda política. Más vale que se dé una vuelta por el  Parc de Can Gambús y que vea que está hecho una mi*** por falta de mantenimiento. Que nadie olvide que este Club es una SAD, y que está bien que mantenga en condiciones un estadio que es patrimonio de la ciudad y que en los últims 18 años prácticamente n o se le había hecho nada, pero que se meta en los asuntos de la ciudad. Sr. Bushtos, al Estadi, oír, ver y callar.

SALUD¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 22 de Juliol de 2010, 00:23:12 am »
Pero si el pobre hombre no ha hecho nada más q explicar como iban las obras del estadio!! La gente kiere q calle pero luego cuando está callado todo el mundo kiere q hable para q de dinero... nos ponemos de acuerdo o q?

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #14 el: 22 de Juliol de 2010, 00:25:53 am »
Lo que tiene que hacer ahora el Sr. Bustos es ayudar a encontrar un nuevo patrocinador para el club que, segun él, tanto quiere  :mmmm
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #15 el: 22 de Juliol de 2010, 00:35:06 am »
Lo que tiene que hacer ahora el Sr. Bustos es ayudar a encontrar un nuevo patrocinador para el club que, segun él, tanto quiere  :mmmm

Sí claro, que busque un patrocinador para el club... Que asegure tres millones de euros por temporada... Que haga los fichajes... Y luego que se ponga a entrenar a los muchachos...  :no:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #16 el: 22 de Juliol de 2010, 00:53:13 am »
Que tal ha anat tot?

pues ayuda al club mas que muchos, y ya lo ha dicho que nunca suele hablar pero se lo a pedido Soteras el presidente del sabadell en la actualidad con eso yo creo que ya pinta bastante  :beer2 :beer2
Está bien que quiera ayudar al club, pero que no nos utilice para su burda propaganda política. Más vale que se dé una vuelta por el  Parc de Can Gambús y que vea que está hecho una mi*** por falta de mantenimiento. Que nadie olvide que este Club es una SAD, y que está bien que mantenga en condiciones un estadio que es patrimonio de la ciudad y que en los últims 18 años prácticamente n o se le había hecho nada, pero que se meta en los asuntos de la ciudad. Sr. Bushtos, al Estadi, oír, ver y callar.

SALUD¡¡¡

vamos a ver chico tu has estado en la presentacion? si es que si no se nota, por que lo unico que a dicho a sido que el Soteras le ha pedido que hable y por eso ha hablado, despues a dicho que las obras del campo van por buen camino,  luego a dicho que desea que el equipo al final de temporada este en 2ªA, a segun la web de radio Sabadell habia 300 personas si como tu dices era politica que queria hipnotizarnos a los 300 que habia para que le votemos a el, y mientras se lo pida el presidente el que no este de acuerdo cuando hable que se tape los oidos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #17 el: 22 de Juliol de 2010, 01:47:18 am »
Nosaltres decidim.....recorde m aquest lema?

Us recordo que el poble de Sabadell en consulta popular va decidir majoritàriament que el Sr. Bustos fos l'alcalde de tots els sabadallencs en l'actual legislatura.....No entenc ni puc acceptar alguns dels comentaris fets en aquest fòrum apelant al fet democràtic. La intervenció d'avui del nostre  Alcalde no és criticable.

Dit això explico:

El parlament del Sr Bustos ha sigut el més emotiu recordant quan de petit sortia del seu barri per anar a la NCA i demanava a algun soci que el pogués "colar". Ha explicat des de les Instalacions Municipals de SAnt Oleguer el motiu pel qual s'havia de fer la presentació en aquell recinte. Ha explicat com van les obres de la NCA i que es convertirà en un ESTADI DE PRIMERA. ha sigut qui dirigint-se als  jugadors que Sabadell vol un Estadi de Primera perquè espera que l'any vinent estiguem a Segona A. La seva intervenció i en concret quan deia això ha sigut interrompuda amb aplaudiments....

Ha fet Sabadell i Centre d'Esports davant dels nous jugadors arlequinats.....

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #18 el: 22 de Juliol de 2010, 01:59:08 am »
Coincido con muchos de vosotros, ¿como me va a importar que me expliquen las mejoras en el estadio un alcalde que es socio desde niño del club? y que ha hecho por la entidad mucho en los últimos años. Lo podremos criticar igual por otros temas, pero pienso que en el entorno del Centre d'Esports Sabadell es bienvenido, solo faltaria! Yo si que criticaré el año que viene a algunos candidatos que en los últimos 4 años lo único que han hablado del Sabadell era para cuestionar la ayuda municipal. Bueno creo que no le tendriamos que dar trascendencia en la presentación a este detalle pero como alguien ha abierto el detalle aquí estamos todos opinando.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #19 el: 22 de Juliol de 2010, 07:18:31 am »
Coincido con muchos de vosotros, ¿como me va a importar que me expliquen las mejoras en el estadio un alcalde que es socio desde niño del club? y que ha hecho por la entidad mucho en los últimos años. Lo podremos criticar igual por otros temas, pero pienso que en el entorno del Centre d'Esports Sabadell es bienvenido, solo faltaria! Yo si que criticaré el año que viene a algunos candidatos que en los últimos 4 años lo único que han hablado del Sabadell era para cuestionar la ayuda municipal. Bueno creo que no le tendriamos que dar trascendencia en la presentación a este detalle pero como alguien ha abierto el detalle aquí estamos todos opinando.

Totalment d'acord amb tu, company.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.