Autor Tema: 21 de juliol: Presentació de l'equip  (Llegit 7703 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:21 de juliol: Presentació de l'equip
« Respondre #20 el: 22 de Juliol de 2010, 09:41:07 am »
Si és que ja sabia jo que aquest detall donaria joc.

Doncs ho sento molt, però per mi està fora de lloc que vingui un alcalde a fer un parlament en la presentació del club.

Ho tindria molt fàcil comparant-ho amb altres clubs, de Primera, Segona, Segona B o Tercera, on tenen al propi alcalde com a soci, però és tant simple que prefereixo a gent que està en el club i que tenen la responsabilitat allà dintre de que m'expliqui com estan els objectius aquest any, de si arribarem a temps o no a tenir el camp en condicions i de si es farà algun moviment en la nova situació sense patrocinador.

Això si, és normal, que l'alcalde del poble petit, de l'equip de regional que ha aconseguit un ascens històric, vagi a la presentació del nou projecte. És el que es fà en molt poblets d'equips de regional. Si una SAD es vol equiparar a un equip de regional, allà ella, però em dol que sigui el meu club.

Nosaltres decidim.....recorde m aquest lema?

Us recordo que el poble de Sabadell en consulta popular va decidir majoritàriament que el Sr. Bustos fos l'alcalde de tots els sabadallencs en l'actual legislatura.....No entenc ni puc acceptar alguns dels comentaris fets en aquest fòrum apelant al fet democràtic. La intervenció d'avui del nostre  Alcalde no és criticable.

Ni soc, ni visc, ni evidentment puc votar a la ciutat de Sabadell, per tant jo no vaig decidir res en aquest tema. Però cada any pago religiosament més d'un carnet, compro material del club, pago almenys un parell de jornades econòmiques, ajudo el club en el que puc... per tant crec que tinc la llibertat d'opinar sobre els temes que afecten el meu club.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #21 el: 22 de Juliol de 2010, 10:00:23 am »
Bueno Valdivia avui no estava, hi havia un altre noi que no sé ki era... ah i tb mario quereda

Nelber Barbosa
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 22 de Juliol de 2010, 10:03:10 am »
Doncs jo no ho trobo fora de lloc, i ja us dic, si ve ens queixem pq ve i si no ve ens queixaríem de que no ve... akí ningú es posa d'acord eh?!? Si el president l'ha convidat per parlar una mica suposo que ho haurà fet per donar encara més oficialitat a l'acte, no per res més. I que no ens ha fotut cap rollo electoralista, a ningú li ha demanat el seu vot ni res per l'estil. Amb el que esteu dient ara no sé què voleu que pensin els que no han anat a la presentació però que ningú s'enganyi que l'alcalde no ha fet cap parlament llarg ni res insoportable i el que és més important, no li ha tret protagonisme a ningú... Ah i per cert, si pugem segur que tothom voldrà anar a veure els jugadors a l'ajuntament... o l'alcalde ens hauria de tancar la porta al iwal que li voleu tancar la porta del sabadell vosaltres tot i haver estat convidat? No sé, és per pensar-s'ho...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #23 el: 22 de Juliol de 2010, 10:05:45 am »
Nelber Barbosa
Si si del juvenil, veient la foto de la web del diari de sabadell després hi he caigut... jeje.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 22 de Juliol de 2010, 10:14:33 am »
És igual BIRRI, jo no dic que hagi vingut a fer un míting electoral (que no l'ha fet), ni em queixo de que hagi vingut. Simplement no m'agraden aquestes barreges que portem fent des de fa 6 anys. Cadascú hauria de saber el lloc que ocupa respecte al club.

Nelber Barbosa

Això, he pensat que era un nom original. Ja deia jo que no n'estava segur...

També van comentar que s'havia fet un acord amb el Mercantil, cosa que ja veurem com va el tema per el futur.
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2010, 10:20:36 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #25 el: 22 de Juliol de 2010, 10:33:37 am »
També van comentar que s'havia fet un acord amb el Mercantil, cosa que ja veurem com va el tema per el futur.

Aquest acord està molt bé, però dubto que podem treure algun profit pel primer equip. Més que res, perquè els jugadors que destaquen en el Mercantil, abans d'acabar la seva etapa al juvenil ja se l'han emportat el Barcelona o l'Espanyol.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 22 de Juliol de 2010, 11:02:52 am »
Jo suposo que serà per donar sortida a alguns jugadors del mercantil a través de l'amater...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #27 el: 22 de Juliol de 2010, 13:33:32 pm »
Jo tambe vaig veure que el Bustos va fer campanya electoral nomes li va faltar al fina dir Vota PSC

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #28 el: 22 de Juliol de 2010, 15:03:26 pm »
Donç jó tampoc trobo fora de lloc que el nostre alcalde es dirigís als socis i simpatitzans del CES.No hi va haver electoralisme per enlloc i trobo que va estar correcte,donant explicacions de les obres del Estadi,i poca cosa més.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #29 el: 22 de Juliol de 2010, 22:35:35 pm »

Doncs ho sento molt, però per mi està fora de lloc que vingui un alcalde a fer un parlament en la presentació del club.

Ho tindria molt fàcil comparant-ho amb altres clubs, de Primera, Segona, Segona B o Tercera, on tenen al propi alcalde com a soci, però és tant simple que prefereixo a gent que està en el club i que tenen la responsabilitat allà dintre de que m'expliqui com estan els objectius aquest any, de si arribarem a temps o no a tenir el camp en condicions i de si es farà algun moviment en la nova situació sense patrocinador.

Això si, és normal, que l'alcalde del poble petit, de l'equip de regional que ha aconseguit un ascens històric, vagi a la presentació del nou projecte. És el que es fà en molt poblets d'equips de regional. Si una SAD es vol equiparar a un equip de regional, allà ella, però em dol que sigui el meu club.

Us recordo que el poble de Sabadell en consulta popular va decidir majoritàriament que el Sr. Bustos fos l'alcalde de tots els sabadallencs en l'actual legislatura.....No entenc ni puc acceptar alguns dels comentaris fets en aquest fòrum apelant al fet democràtic. La intervenció d'avui del nostre  Alcalde no és criticable.

Ni soc, ni visc, ni evidentment puc votar a la ciutat de Sabadell, per tant jo no vaig decidir res en aquest tema. Però cada any pago religiosament més d'un carnet, compro material del club, pago almenys un parell de jornades econòmiques, ajudo el club en el que puc... per tant crec que tinc la llibertat d'opinar sobre els temes que afecten el meu club.  :wink2:

:reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 birreeeeeeeeeeeruuu uu birreeeeeeeeeeru. No puc estar més d'acord amb tu, recorda q ja ho vam comentar ahir q aquest home fot propaganda electoral fins i tot quan l'inviten a dinar a la festa Galega del Parc Catalunya.

Independentment d si va ser bona o dolenta la seva aportació jo també considero q no hi pinta res l'alcalde de Sabadell parlant en la presentació oficial del CES. Això q ho facin en un poble de 200 habitants encara però en una gran ciutat és força patètic.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #30 el: 22 de Juliol de 2010, 23:15:53 pm »
Pues una vez leído hasta aquí los mensajes escritos, mi opinión como socio del CE Sabadell FC sobre el parlamento del Sr. Busto y según dijo él mismo en dicho parlamento, digo:
primero, dicha intervención se la solicitó el Presidente de la Entidad.
segundo la Entidad es SAD, que yo sepa el Excmo. Ayuntamiento de Sabadell es el accionista mayoritario a través de la Fundación.
tercero, el Sr., Alcalde es la persona impulsora de que el CES reciba una cantidad anual o por temporada de las arcas municipales, aún así ésta para mi gusto la veo insuficiente para lograr los objetivos, pero más vale esto que ninguna.
cuarto, si el Club paga a sus jugadores mensualmente, pienso que este Sr., tiene parte de culpa de ello por su intervención, expresada en la persona del Presidente del Club.
quinto la NCA propiedad municipal, se realizan obras de mejora y de actualización con los tiempos, sin que el Club tenga gasto alguno de su presupuesto, por otra parte no es obligación de realizar dichas obras, donde se ha estado tanto tiempo se podría esperar alguno más.

Por tanto no creo que su intervención esté fuera de lugar, puede que a alguno le parezca extraño pero no creo que ante 300 o 500 personas tenga que hacer un mitin para hacer campaña electoral, hay que sumar y todos juntos hacer fuerza, agradecer su apoyo de los últimos tiempos y que de una vez por todas se logren los objetivos.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #31 el: 22 de Juliol de 2010, 23:47:04 pm »
Lo dicho con anterioridad; si aparece, porque aparece; y si no aparece, porque no aparece; la cuestión es criticar. Y lo mejor de todo es que algunos pretenderán que el Ayuntamiento se deje una buena pasta en la SAD y luego criticarán que diga unas palabras en la presentación del equipo. Francamente, yo personalmente prefiero un alcalde no digo comprometido pero como mínimo simpatizante del club que otro que lo vea como quien ve llover, aunque para ello tengamos que aguantar alguna que otra charleta de vez en cuando (que a fin de cuentas no sirve para cambiar la mayoría de intenciones de voto).

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #32 el: 22 de Juliol de 2010, 23:51:41 pm »

Us recordo que el poble de Sabadell en consulta popular va decidir majoritàriament que el Sr. Bustos fos l'alcalde de tots els sabadallencs en l'actual legislatura.....No entenc ni puc acceptar alguns dels comentaris fets en aquest fòrum apelant al fet democràtic. La intervenció d'avui del nostre  Alcalde no és criticable.

Ni soc, ni visc, ni evidentment puc votar a la ciutat de Sabadell, per tant jo no vaig decidir res en aquest tema. Però cada any pago religiosament més d'un carnet, compro material del club, pago almenys un parell de jornades econòmiques, ajudo el club en el que puc... per tant crec que tinc la llibertat d'opinar sobre els temes que afecten el meu club.  :wink2:

Me alegro de comprobar de que no soy el único "antidemócrata" que critica la intervención del Excmo. Sr. Manuel Bustos Garrido.

Salud¡¡¡
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2010, 23:58:03 pm per X-Men Aigua »
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #33 el: 23 de Juliol de 2010, 03:22:27 am »
Que tal ha anat tot?

Presentat per Aleix Parisé, primer ha presentat als jugadors de l'equip, desprès ha parlat Juvenal, Carreras i Soteras. Per acabar, també ha parlat un tio que m'han dit que és alcalde i que no sé que collons pintava allà.

A part de la primera plantilla, faran pretemporada amb el primer equip Albert (i apunta a tercer porter), Chica (si tingués el cap més madur seria un jugador moooooooolt interessant), Jordi Sanchez i em sembla que Valdivia (que algú t'ho confirmi).

Desprès entrenament, patxangueta i exercicis.

pues ayuda al club mas que muchos, y ya lo ha dicho que nunca suele hablar pero se lo a pedido Soteras el presidente del sabadell en la actualidad con eso yo creo que ya pinta bastante  :beer2 :beer2
Está bien que quiera ayudar al club, pero que no nos utilice para su burda propaganda política. Más vale que se dé una vuelta por el  Parc de Can Gambús y que vea que está hecho una mi*** por falta de mantenimiento. Que nadie olvide que este Club es una SAD, y que está bien que mantenga en condiciones un estadio que es patrimonio de la ciudad y que en los últims 18 años prácticamente n o se le había hecho nada, pero que se meta en los asuntos de la ciudad. Sr. Bushtos, al Estadi, oír, ver y callar.
SALUD¡¡¡

La meva intervenció va estar motivada per la teva, si us plau no tiris més llenya al foc.....repeteixo si no estàs d'acord en la política del Sr. Bustos parla a les urnes....jo també estic en desacord en moltes coses, però repeteixo per mi la intervenció del Sr. Bustos no va ser gens criticable. Va fer Sabadell i  :scut davant de tot el planter i cos tècnic....Va explicar que significa ser de Sabadell i del Sabadell....va fer el que se'n diu fer sabadellenquisme... ..Crec que esteu barrejant les coses i afegiré, personalment crec que el millor alcalde que ha tingut la Ciutat ha sigut el Toni al qual votava sense cap mena de dubte, no obstant la seva vinculació i aportació cap al  :scut va ser molt poca....

Au no tirem més llenya al foc i ENDAVANT SABADELL  :bandera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #34 el: 23 de Juliol de 2010, 10:17:47 am »
Veig que no soc jo sol al que no me va acabar d'agradar esta aparició estelar. Però ho heu de comprendre. Manuel, com a bon valencià, le agrade el protagonisme. Camps, Barberà, Fabra, fins i tot l'adoptat Zaplana son bon exemple de lo que les agrade als polítics valencians, encara que Manuel estiga en un altri partit.

En una altri ordre de coses, vaig vore que Morales ni s'aguanta els pets. Haurem de cargar tota la temporada amb este ex-futbolista?

repeteixo si no estàs d'acord en la política del Sr. Bustos parla a les urnes....

Si el Sabadell és només cosa de la gent que esteu empadronats a Sabadell, estarem fins que les granotes crien pel per sortir de segona b. A Sabadell lo que agrade és el Barça, el Madrid, l'Espanyol, el futbol de primera i la champions, no un equip que molts de los que voten cada 4 anys ni saben on està.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 23 de Juliol de 2010, 13:46:51 pm »
Veig que no soc jo sol al que no me va acabar d'agradar esta aparició estelar. Però ho heu de comprendre. Manuel, com a bon valencià, le agrade el protagonisme. Camps, Barberà, Fabra, fins i tot l'adoptat Zaplana son bon exemple de lo que les agrade als polítics valencians, encara que Manuel estiga en un altri partit.

En una altri ordre de coses, vaig vore que Morales ni s'aguanta els pets. Haurem de cargar tota la temporada amb este ex-futbolista?

repeteixo si no estàs d'acord en la política del Sr. Bustos parla a les urnes....

Si el Sabadell és només cosa de la gent que esteu empadronats a Sabadell, estarem fins que les granotes crien pel per sortir de segona b. A Sabadell lo que agrade és el Barça, el Madrid, l'Espanyol, el futbol de primera i la champions, no un equip que molts de los que voten cada 4 anys ni saben on està.

Amb això, disortadament, t'haig de donar tota la raó..mal em pesi...però es tal com dius..

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #36 el: 23 de Juliol de 2010, 15:24:34 pm »
Per això dic, jo, que amb fets com eixos, o com fent només campanya de socis a Sabadell, o no creant un carnet simpatitzant per a los que viuen a fora le treguen un rendiment i altris coses, s'està tancant la obertura del club al mercat.

I si a sobre intervé algú que aixeque polèmica i mal rotllo entre alguns socis, ja has fet la festa completa. A mi, per exemple, no m'agrade gens Arroyos, però si l'haguèssin donat la paraula a ell per explicar o dir que s'ha fet un conveni amb el Mercantil, pos hagués tragat, ja que està dintre la junta. Si fiques en canvi a algú que no és de la junta i pertany a un, a qualsevol partit polític, sempre tindràs a gent que no le agradarà este fet.
Si de veritat era idea de Soteras, doncs molt bona no va ser, encara que clar, cap encarregat de fàbrica le negarà la paraula al vertader amo del cotarro.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #37 el: 23 de Juliol de 2010, 20:06:34 pm »
Que tal ha anat tot?

Presentat per Aleix Parisé, primer ha presentat als jugadors de l'equip, desprès ha parlat Juvenal, Carreras i Soteras. Per acabar, també ha parlat un tio que m'han dit que és alcalde i que no sé que collons pintava allà.

A part de la primera plantilla, faran pretemporada amb el primer equip Albert (i apunta a tercer porter), Chica (si tingués el cap més madur seria un jugador moooooooolt interessant), Jordi Sanchez i em sembla que Valdivia (que algú t'ho confirmi).

Desprès entrenament, patxangueta i exercicis.

pues ayuda al club mas que muchos, y ya lo ha dicho que nunca suele hablar pero se lo a pedido Soteras el presidente del sabadell en la actualidad con eso yo creo que ya pinta bastante  :beer2 :beer2
Está bien que quiera ayudar al club, pero que no nos utilice para su burda propaganda política. Más vale que se dé una vuelta por el  Parc de Can Gambús y que vea que está hecho una mi*** por falta de mantenimiento. Que nadie olvide que este Club es una SAD, y que está bien que mantenga en condiciones un estadio que es patrimonio de la ciudad y que en los últims 18 años prácticamente n o se le había hecho nada, pero que se meta en los asuntos de la ciudad. Sr. Bushtos, al Estadi, oír, ver y callar.
SALUD¡¡¡

La meva intervenció va estar motivada per la teva, si us plau no tiris més llenya al foc.....repeteixo si no estàs d'acord en la política del Sr. Bustos parla a les urnes....jo també estic en desacord en moltes coses, però repeteixo per mi la intervenció del Sr. Bustos no va ser gens criticable. Va fer Sabadell i  :scut davant de tot el planter i cos tècnic....Va explicar que significa ser de Sabadell i del Sabadell....va fer el que se'n diu fer sabadellenquisme... ..Crec que esteu barrejant les coses i afegiré, personalment crec que el millor alcalde que ha tingut la Ciutat ha sigut el Toni al qual votava sense cap mena de dubte, no obstant la seva vinculació i aportació cap al  :scut va ser molt poca....

Au no tirem més llenya al foc i ENDAVANT SABADELL  :bandera
Vamos a ver. no se trata de tirar más leña al fuego. Aquí el único que ha hecho política ha sido don Bustos, que para hacer política no hace falta hablar de ella ni pedir el voto, jo*** que aquí algunos piensan que los demás somos tontos. Lo único que quisae decir es que no es miembro de la junta directicva, y si que el socio mayoritario del club es la Fundació, que si hombre, pero que vuelvo a repetir, que no es normal que haga una interrvención tipo Señor Lobo de Pulp Fiction, todavía no es el  momento de c*******s las po***¡¡¡ Y sigo pensando que gestionar la ciudad no es meterse en una presentación del club.

Salud y hasta la muerte Sabadell¡¡¡
« Darrera modificació: 23 de Juliol de 2010, 20:52:45 pm per X-Men Aigua »
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada