Autor Tema: Gràcies per tot  (Llegit 2052 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jordi Garces

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Gràcies per tot
« el: 21 de Juny de 2010, 21:19:11 pm »
Hola a tothom, no tenia intenció d'escriure res però algunes situacions de rumors m'han impulsat a fer-ho ja que amb això vull deixar clares unes quantes coses.
Sóc pels que ja em coneixeu el 'garces' i pels que no, el que era l'entrenador de l'Infantil 'A' del Sabadell femení.

Primer de tot voldria donar les gràcies a totes les persones que m'han ajudat a créixer com entrenador i com a persona que estan dins o fora del club. També agraïr a totes les jugadores i pares que han passat per les meves mans tot el recolzament que m'han donat durant tot aquest temps. I per últim persones d'altres clubs que també m'han ajudat a créixer.

Marxo del Sabadell, per certes diferències que tinc amb dirigents interns que respecto però que no comparteixo. Desitjar-los sort amb tot el que facin ja que per molt que marxi sóc i seré del Sabadell. Per una altre part, diré que el meu fins el dia 30 de juny coordinador Jordi Bransuela, m'ha ajudat en TOT el que ha pogut, ja que sempre ha existit una àmplia relació esportiva com d'amistat. Si realment les persones que tant saben del que passa dins estàn ben informades sabràn que Jordi comptava amb mi per dirigir el Cadet / Juvenil amb una altre persona ja que la temporada passada en vam parlar i aquest any per decisió pròpia no he aceptat. Per a mi no existeixen les persones imprescindibles, però de ben segur que si existisin per mi Jordi Bransuela seria la primera en ser-ho, ja que la seva feina al femení és extraòrdinaria. Només dues paraules, amb la mà al cor i amb sinceritat, gràcies per tot el que m'has ajudat i perdonam per tot el que he fet malament. Una abraçada, amic!

Les meves jugadores m'han fet créixer, i elles han posat una pedreta més al femení d'aquest club per fer-lo gran, algunes marxaràn, unes altres es quedaràn però de ben segur que les temporades que hagin estat al club ho recordaran amb sentiment, ja que des de dins s'ha intentat mimar-les molt. Diuen que les bones jugadores fan el bon entrenador, jo només sé que elles ho són, i que m'han fet créixer i disfrutar veient-les jugar com un nen petit, amb això ja sóc feliç.

La meva tasca aquí va començar al Setembre de 2006 amb José Quereda al capdavant que aprofi-t'ho també per agraïr-li que vagi comptar amb mi alhora de dirigir un equip. Va començar al Setembre de 2006 i s'acaba al Juny de 2010. Quatre anys que m'han servit per molt, simplement jo, només he ficat com tots els que hi són i els que ja no estàn, la meva aportació tan de formació com de competició.

Agraïr també al Sr. Joan Soteras, Josep Mª Ribas, altres directius del primer equip i de futbol base el seu suport dintre d'aquests quatre anys. Mil gràcies.

Mencionar també a l'ex entrenador Gerard Taulé, que he seguit tenint mol bona relació i a altres persones que m'han ajudat molt.

Desde aquí, baixo d'aquest tren per agafar-ne un altre per seguir creixent. Sense odis i sense ràbies, ja que encara dins i conservo grans amistats que per mi seràn permanents.

Gràcies a tots i a totes jugadores, pares, mares, directius, aficionats etc.. tot el que per mínim que fós m'hagi ajudat.

En general, Gràcies, Sabadell !!

Salutacions!

Jordi Garcés
Ex entrenador de l' Infantil 'A' femení. - 2006-2010 -

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Gràcies per tot
« Respondre #1 el: 23 de Juny de 2010, 14:28:54 pm »
Jo ja t'ho vaig dir en persona, però t'ho repeteixo:

Gràcies per la feina que has fet en aquestes 4 temporades que has treballat tant a fons per el club i en particular per el femení. Tothom encerta i tothom erra, però crec que en el teu cas, i en la feina feta, considero que hi han més coses que positives que negatives.

Espero que tinguis molta sort en el teu futur, i m'ha encantat el teu comiat de cavaller.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 23 de Juny de 2010, 16:49:47 pm »
Jordi, ja saps que hem tingut enganxades estos anys, però esta carta de comiat m'ha sorprès i m'ha agradat la teua manera de sortir del club. Amb dos pilotes, anant al gran jefe a dir-li lo que penses i acomiadan-te per ací educadament.
Molta sort en la teua nova feina.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Springsteen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
« Respondre #3 el: 23 de Juny de 2010, 20:10:34 pm »
Hola Jordi,

Em sap greu que marxis del Sabadell i no puguis continuar la feina en el cadet, amb les noies que pujen.
Et desitjo molta sort on vagis i que algun dia, tu com altres bons amics pogueu tornar al Sabadell, equip que ens estimem tots però que també ens dona moltes decepcions.
Suposo que deu ser difícil portar un club com aquest, però noi, la colecció de desproposits des de fa ja uns anys és tan gran que no hi cap en el fòrum.

Ens veiem pel camp i ja m'explicaras com et va allà on vagis.

Cèsar

Desconnectat rubio

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #4 el: 23 de Juny de 2010, 20:34:39 pm »
Hola Jordi
Encara que ja vam parlar dissabte també vull dir-te per aqui que hem sap greu que marxis i que tinguis molta sort allà on vagis.
Un salut