Doy fé! Molt pocs cops havia vist arbitre semblant...
Públic: Arbiiii eso se mira anteees!!
Arbitre: No tengo tiempooo! (amb veu desafiant)
i tot i així, durant la mitja part tampoc li van donar temps...
Jo en el penal lo vaig vore parlant amb la grada. Gravíssim.
Un partit que era per guanyar-lo. Vam tenir més oportunitats, però s'han de clavar, si no, no fem res. Un pal, el golàs, per que és un remat perfecte, i el centro va ser també perfecte, quina pedaç d'esquerra té la que va sacar el córner.
Lo dolent, és que vam començar sense davantera centre, Aranda lesionada i Arantxa supose que també, i l'entrenador va tardar 30 minuts en vore que la pobre Celia se la estaven merendant les centrals rivals. Judith també pot jugar de davantera centre, collona. L'altre canvi al minut 30 no lo vaig entendre. La rubia, és una lateral digne i té un par d'ovaris per a un partit amb físic per enmig.
Tampoc me agradà que mos marquen el 2-1 al minut 83, i que no canviem el sistema i fotem un 3-4-3 o un 4-3-3, ja que el centre del camp, estava poblat per mandarines.
Lo millor, vore per el camp a gent que estima el Sabadell, i la companyia d'un regidor de l'ajuntament, de la oposició, per a més senyes, d'incògnit. I posaria la mà al foc que érem 200 a la grada, collona.