Autor Tema: Sabeis si es cierto?  (Llegit 5309 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Flipante

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Sabeis si es cierto?
« el: 24 de Juny de 2010, 19:37:04 pm »
Buenas tardes,
Soy un entrenador del sabadell masculino que prefiero no identificarme, xo q si querria saber si lo q me han contado es cierto o no.
Este mediodia habia quedado con un amigo y compañero que también es entrenador y este me ha comentado lo siguiente:
"Q los entrenadores q habia en el cadete y una jugadora habian sido denunciados x ir a otro club antes de temporada utilizando fotos del facebook de esa jugadora"
Yo no creo q sea cierto, he llamado al Joan tarde un par de veces, xo no me lo coge.
Si fuese cierto, q lo dudo, ya sabeis q otra cosa no xo de rumores en el sabadell hay a patadas, me parece flipante.
Sobretodo xq todo el mundo sabiamos un mes antes q se iba a ir a entrenar a otro equipo, nunca lo escondio, y yo tengo entendido q le dieron permiso, es mas lo confirmo, xq lo vi en la oficina.
Si fuese cierto me resulta flipante, no puedo llegar a entender como tratan asi a un tio q vale, q nunca he causado problemas, y q lo único q ha hecho es canviar de equipo y llevarse dos jugadoras, tan grave es???
Flipante simplemente flipante, y como el Joan me cae bien  y siempre se a portado bien x con nosotros, tema me preocupa

- M'he acabo de inscribir en mi primer foro de futbol, soy anti foros ya que creo q en ocasiones los padres se pasan con sus comentarios, sobretodo en aquel otro futbolcat.com o algo asi, xo el tema este me ha dejado tan intrigado q me gustaria saber si es cierto.
- Este va a ser mi comentario, no quiero entrar en debates ni nada, solo quiero saber si es cierto.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Sabeis si es cierto?
« Respondre #1 el: 24 de Juny de 2010, 22:12:03 pm »
Jo, el que si sé, és que aquest any el Barça s'emporta dues jugadores nostres, i en teoria (a mi m'han dit que és així), s'ha avisat al nostre club. El que sé també és que l'Espanyol s'emporta també dues jugadores, i aquests no han avisat de res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Optimist

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2010, 00:46:09 am »
Bones sóc el Joan, m'acabo d'inscriure en aquest forum, el qual desconeixia per dir el següent:

- He demanat al company que ha obert aquest tema q el tanqui si us plau, ja que no tinc cap mena de ganes que s'obri un debat envers la meva persona. Ell ho ha fet amb tota la bona intenció del món, i ja m'ha dit que demà ho farà, per tant a aquest tema li queden poques hores de vida.

- Tot el que aquesta persona ha dit és cert, q se'ns ha denunciat a la federació catalana de futbol per anar a entrenar a un altre club i que les fotos van ser extretes del facebook de la jugadora sense evidenment la seva autorització, cal recordar que la jugadora és menor d'edat, també és cert.

- No diré res més ja que això m'ho porten altres persones.

· Només vull dir el següent, a mi podeu intentar fotrem tant com vulgueu, és més certa persona del club em va dir literalment que "me hundiria en la miseria" xo a una nena de 14 anys, nanos us esteu passant molt, xo molt.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 27 de Juny de 2010, 20:07:23 pm »
· Només vull dir el següent, a mi podeu intentar fotrem tant com vulgueu, és més certa persona del club em va dir literalment que "me hundiria en la miseria" xo a una nena de 14 anys, nanos us esteu passant molt, xo molt.

Disculpa que discrepi amb tu, però no crec que la mateixa frase que han fet servir amb tu, l'hagin fet servir amb aquesta nena.

Simplement, portem molts anys que els plumífers i mercantilistes actuen amb traïció quan es tracta de fitxar jugadors/es del nostre futbol base, i el club s'haurà cansat de tant espoli. Si hi ha denúncia contra l'Espanyol, contra el Mercantil o contra qui sigui l'equip que actua així, un 10 per al meu club i per els seus dirigents per defensar els nostres interessos.
« Darrera modificació: 27 de Juny de 2010, 22:34:30 pm per birrero »

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinatamuerte

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #4 el: 30 de Juny de 2010, 12:12:50 pm »
Estoy con birrero, es lo que hay :flowers:

La feina ben feta no té fronteres, la feina mal feta no té futur.

Desconnectat Optimist

• Invitat
  • *
« Respondre #5 el: 30 de Juny de 2010, 14:31:12 pm »
Només vull aclarar el següent:

· La denúncia no va contra cap club, va contra dos persones.

· Em podrieu dir quants nanos aniran del Mercantil al Sabadell durant aquest estiu???

· Em podrieu dir si entre el Sabadell i el Mercantil hi havia alguna mena d'acord respecte aquest tema??? I qui va firmar l'acord???

· Em podrieu dir quin nombre màxim de nens han arribat d'un mateix equip/categoria a un equip del C.E.Sabadell???

Respecto molt les vostres opinions, però sincerament penso, que s'ha de tenir una visió més amplia de tot el que està passant o simplement informar-se millor.
Entenc que sigueu seguidors del C.E. Sabadell però res no justifica el fet de voler deixar una nena sense poder jugar a futbol, res.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 30 de Juny de 2010, 23:48:58 pm »
· La denúncia no va contra cap club, va contra dos persones.

La denúncia, va contra qui el CE Sabadell té proves. I em sembla el correcte.

· Em podrieu dir quants nanos aniran del Mercantil al Sabadell durant aquest estiu???

Et contesto amb una altre pregunta amb resposta: Quants dels que vinguin al CE Sabadell han entrenat abans de final de temporada sense el consentiment del Mercantil amb el CE Sabadell? I quants han penjat fotografies en el seu facebook amb la seva propera samarreta? 0. I si el Mercantil sap algun cas o en té alguna prova, que faci el que cregui convenient, que és el que ha fet el meu club.

· Em podrieu dir si entre el Sabadell i el Mercantil hi havia alguna mena d'acord respecte aquest tema??? I qui va firmar l'acord???

Normalment el CE Sabadell peca de falta d'informació en aquests temes, desgraciadament, però el Mercantil no es queda curt. Si ho saps, agrairia que informessis d'aquests acords i dels seus firmants, però dubto molt que els dos clubs tinguin cap acord veient les seves habituals 'relacions'.

· Em podrieu dir quin nombre màxim de nens han arribat d'un mateix equip/categoria a un equip del C.E.Sabadell???

Et contesto el mateix que abans... Quants dels que vinguin al CE Sabadell han entrenat abans de final de temporada sense el consentiment del seu club amb el CE Sabadell? I quants han penjat fotografies en el seu facebook amb la seva propera samarreta? I si algun club sap algun cas o en té alguna prova, que faci el que cregui convenient, que és el que ha fet el meu club.

Respecto molt les vostres opinions, però sincerament penso, que s'ha de tenir una visió més amplia de tot el que està passant o simplement informar-se millor.
Entenc que sigueu seguidors del C.E. Sabadell però res no justifica el fet de voler deixar una nena sense poder jugar a futbol, res.

Com t'he dit abans, la informació que rebem dels clubs, és poca. I menys en el futbol-base, i menys en el femení, però visió àmplia del que està passant en el futbol base fa anys, la tinc, i molts cops el Mercantil no ha actuat amb la ètica que hauria d'actuar.

Jo soc el primer en dir que és injust que una nena no pugui jugar al seu esport preferit, i més amb les dificultats que es troben les que volen jugar al futbol, però arriba un punt que de massa aigua el got vessa i que s'ha de parar aquesta manera poc ètica que té el Mercantil (i altres clubs, que n'hi han molts) d'actuar. Si no voleu que es quedi sense jugar, ja saps, que arribin a un acord amistós i tots contents.

Desconnectat Optimist

• Invitat
  • *
« Respondre #7 el: 01 de Juliol de 2010, 00:22:50 am »
Birrero com he dit abans respecto molt la teva opinió.

Podria contratacar cada una de les teves explicacions anteriors, probablement moltes coses que et podria dir et sorprendrien, xo no ho faré.
No ho faré ja que jo no tinc res en contra del C.E.Sabadell ben al contrari, estic molt agraït a aquesta institució.
M'ha permés coneixer molta gent que són bellíssimes persones, q ara no anomenaré, xo q jo almenys a ells els hi guardo molta estima.
M'he propossat no tornar a mirar aquest foro, ja que com vaig dir, he demant que es tanqui aquest tema de debat, xo cada cop q entro x mirar haviam si ja s'ha tancat el tema aquest, no puc evitar intentar explicar "la meva" veritat.

P.D: Estas segur que ningú del Sabadell va autoritzar la marxa de la nena? ningú? Ja que veig que tens molta informació, et convido a investigar-ho, poder et sorpens o poder no.

Bon estiu a tothom!!!
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2010, 00:27:32 am per Optimist »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 01 de Juliol de 2010, 00:29:45 am »
P.D: Estas segur que ningú del Sabadell va autoritzar la marxa de la nena? ningú? Ja que veig que tens molta informació, et convido a investigar-ho, poder et sorpens.

Ho faré, no ho dubtis. També et recomano que MAI et refíis de la paraula de ningú i que sempre aquestes coses han d'anar amb un paper que pugui evitar problemes i confusions futures. El futbol ja no és un esport on la cavallerositat i la paraula tinguin el valor que varen tenir en el passat. El romanticisme esportiu, per desgràcia ha mort.

I tranquil, que pots escriure el que creguis convenient, ja que això és un fòrum moderat, on es permet el debat de qualsevol qüestió, i si algun es passa dels límits, ja hi han moderadors per posar les coses al seu lloc.

Molta sort en el futur.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #9 el: 01 de Juliol de 2010, 10:31:34 am »
Jo també estic amb birrero, és lo que hi ha, i hi han dos maneres d'actuar. Una portant les coses com toquen i calen i l'altri portant temps negociant entrar en el Mercantil, i a sobre emportant-se dues noies a este club.

Joan, has actuat amb premeditació i amb males arts. A sobre entres ací a fer la llagrimeta i a dir que una de les nenes no podrà jugar per culpa del club al que heu traicionat. Açò ja me sembla recochineo. Potser te pensaves que lo important era entrar al Mercantil per la porta gran portant també estes dues jugadores i que el Sabadell se quedaria amb els braços creuats i vos anirieu de rositas, però al Sabadell ja n'estan fins al gorro de moltes de les actuacions del Mercantil i de que les passen coses com la que està passant.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Optimist

• Invitat
  • *
« Respondre #10 el: 19 de Agost de 2010, 16:49:56 pm »
El darrer mes el C.E. Sabadell va decidir retirar la denuncia que havia dut a terme contra mi i una jugadora.

Per tant, només em queda donar les gràcies a totes aquelles persones vinculades al club (entrenadors, pares/mares, jugador/es, dirigents...) i de fora del mateix, que ens han animat i recolzat durant tot aquest procés.

Per últim, voldria donar molts ànims al Juvenil - Cadet del C.E.Sabadell i als seus nous entrenadors, dos persones molt nobles,  que es mereixen poder entrenar i gaudir d’aquestes grans jugadores.

I fins aquí la meva participació i vinculació amb aquest fòrum.

Molta sort noies!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 23 de Agost de 2010, 12:48:30 pm »
Ja ho veus, Optimist. El Sabadell en el fons és un club senyor.
Molta sort, i seguirem les teues evolucions.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 25 de Agost de 2010, 08:07:39 am »
Suposo que l'ha retirat, ja que també té ara un acord amb el Mercantil. I espero que aquest acord sigui beneficiós per als dos equips.

Desconnectat futbol_catala

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #13 el: 08 de de 2011, 19:19:30 pm »
ahora he visto este tema, la jugadora de la cual se habla en este post, Claudia Spada, fue convocada con la selección catalana sub16.
Muy bien directiva y gente del femenino por dejar escapar, una vez mas, una buena jugadora.  :****

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 21 de de 2011, 11:41:18 am »
ahora he visto este tema, la jugadora de la cual se habla en este post, Claudia Spada, fue convocada con la selección catalana sub16.
Muy bien directiva y gente del femenino por dejar escapar, una vez mas, una buena jugadora.  :****
Es lo que hi ha. L'únic que va fer la directiva del club, va ser arribar a un acord amb el Marina-Mercantil, per a rascar algun jugador, masculí, evidentment i per cedir o colocar algun coix o enxufat allà.
El que és la directiva propiament del femení, crec que poc hi ha pogut fer.
Sexe, Birra i Sabadell!