Autor Tema: PARA IVAN DIAZ QUE CREIEU?  (Llegit 3160 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
PARA IVAN DIAZ QUE CREIEU?
« el: 27 de Octubre de 2005, 13:30:32 pm »
CUAN EL CAMBIEN NO SALUDA AL PUBLIC ,I ENS VAM TRENCAR LES MANS APLAUDINT
QUE LI PASA ?SEMBLA DESMOTIVAT
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

benji_sbd20

• Visitant
Re: PARA IVAN DIAZ QUE CREIEU?
« Respondre #1 el: 27 de Octubre de 2005, 13:53:53 pm »
el que li pasa que aket payo es *****, va mostrar una falta de respecte increible, que espavili una mica mes c***!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 27 de Octubre de 2005, 13:56:42 pm »
Passa k Ivan Diaz esta en una situació k no li agrada gens, a cap jugador li agrada estar no convocat en partits de lliga. Pero kina culpa tenim nosaltres? Ell mateix s'ho ha guanyat...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #3 el: 27 de Octubre de 2005, 15:22:10 pm »
Jejeje la mateixa observacio vaig fer jo en el moment que el van cambiar, un detall que no em va agradar massa. Pots estar enfadat per mil raons pero al sortir, com a minim, algun gest amb l'aficio s'ha de tenir, curios que els substituits tots saludesin, fins i tot l'Orife que jo el vaig veure molt be durant el partit i molt avatut pel cambi, pero va aplaudir al public fins a ficar-se a la banqueta. I si l'Ivan no va convocat, per alguna cosa sera, que per aixo hi ha un tecnic que es qui pren les desicions. El que podria començar a fer es correr una mica mes, lluitar les boles i no tirar-se a la gespa al mes minim contacte, i sobretot aguantar menys la bimba, que no es que alenteixi el joc, es que directament el dorm ;D. I aixo ho dic just despres de que hagi marcat el gol que ens a donat la final regional de la copa federacio.... :tongue3:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 27 de Octubre de 2005, 16:23:48 pm »
si k no va dir res, pero el vaig veure lluitador, recordo una jugada on perd la pilota a la frontal de l'area i corre darrera el jugadro fins la meitat del camp que defensavem i es llença per darrera am "tijereta" i la recuperar sense fer falta... :ok, ahir va ser un dels que em va agradar... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 27 de Octubre de 2005, 16:44:51 pm »
si k no va dir res, pero el vaig veure lluitador, recordo una jugada on perd la pilota a la frontal de l'area i corre darrera el jugadro fins la meitat del camp que defensavem i es llença per darrera am "tijereta" i la recuperar sense fer falta... :ok, ahir va ser un dels que em va agradar... :ok

Jo tambe la recordo akesta jugada  :) :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 27 de Octubre de 2005, 20:57:56 pm »
Jo només dic q la gent q tenia al meu voltant, homes grans, el posaven a parir cada cop q feia alguna cosa. és un xulo, però tampoc és per tant. i ahir va fer un golas.
 :ok

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 27 de Octubre de 2005, 21:20:47 pm »
Es que hi ha molta gent del sabadell que es dedica a criticar als nostres jugadors, després diem que no animem si no son els hooligans, com voleu que la gent animi si esta tota l'estona criticant ?  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 27 de Octubre de 2005, 21:59:47 pm »
Es que hi ha molta gent del sabadell que es dedica a criticar als nostres jugadors, després diem que no animem si no son els hooligans, com voleu que la gent animi si esta tota l'estona criticant ? :Hecho_polvo:
[/qu

Si animas aplaudeixes als jugadors i ell no saluda IVan ets un maleducat

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 27 de Octubre de 2005, 22:18:22 pm »
No ho dic per aquest cas concret, tots els dies escolto "Que malo es este, que patoso es tal..." Pensant aixi, no es pot animar  :no:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #10 el: 27 de Octubre de 2005, 22:38:44 pm »
Amb els cales que li paga el club, tenim tot el dret a criticar-lo quan no hi posa el que hi ha de posar, i més si esta passat de forma. A més d´entrenar també es poden seguir dietes.
Amb quan a la seva actitud, per gent que el coneix dese la seva etapa de juvenil em comenten que sempre ha estat un noi un tant fred i una mica introvertit, per lo tant té mitja disculpa quan no saluda, però ha d´acceptar les crítiques quan no les veu.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #11 el: 27 de Octubre de 2005, 22:39:51 pm »
aquet paio es un impresentable  esta atracant i no fot res , que burrus ke hem sigut , fot el camp ja ¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 29 de Octubre de 2005, 00:08:33 am »
Amb els cales que li paga el club, tenim tot el dret a criticar-lo quan no hi posa el que hi ha de posar,

Siusplau... les crítiques a partir del minut 90. En el camp, hauriem d'animar més i queixar-nos menys.

Per criticar i despotricar, tenim el fòrum, els bars i els col-legues. Però siusplau, en el camp, animem, ja que els jugadors no son sords i noten les sensacions i escolten els comentaris.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #13 el: 29 de Octubre de 2005, 09:46:18 am »
Repeteixo amb el que cobra, no podem permetre que es pasegi pel camp di un moment, que si els pantalonets portessin butxaques aquest seria capas de passejar-se amb les mans posades dins.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #14 el: 29 de Octubre de 2005, 10:08:00 am »
Repeteixo amb el que cobra, no podem permetre que es pasegi pel camp di un moment, que si els pantalonets portessin butxaques aquest seria capas de passejar-se amb les mans posades dins.

Si senyor l'Ivan és un ******** i un gandul IVAN A LA GRADA JA!!!!!!!!!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #15 el: 29 de Octubre de 2005, 11:09:29 am »
doncs aquest mes s´ha guanyat el sou amb el gol a la copa que val 3005 euros.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 29 de Octubre de 2005, 18:55:10 pm »
Si tothom haguessim de treure al camp les nostres manies personals en vers un jugador com molts feu, criticant per criticar, acabarem bé la temporada  :ko