Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Feia aquesta pregunta, perquè, encara que no és trobi per internet, molts arlequinats recordem especialment aquell partit per un motiu en concret...
Cita de: xaviró en 24 de Juliol de 2010, 17:52:14 pmFeia aquesta pregunta, perquè, encara que no és trobi per internet, molts arlequinats recordem especialment aquell partit per un motiu en concret...doncs jko no el recordo per això del terrassa jo recordo que com que era l'ultim partit de lliga, almenys jo ja no creeia en tenir opcions a i el terrassa a l'ultima jornada ja havia baixat...
Cita de: Uri50 en 24 de Juliol de 2010, 18:39:44 pmCita de: xaviró en 24 de Juliol de 2010, 17:52:14 pmFeia aquesta pregunta, perquè, encara que no és trobi per internet, molts arlequinats recordem especialment aquell partit per un motiu en concret...doncs jko no el recordo per això del terrassa jo recordo que com que era l'ultim partit de lliga, almenys jo ja no creeia en tenir opcions a i el terrassa a l'ultima jornada ja havia baixat...jo crec que tothom recorda aquell partit com la derrota amb més regust de victòria dels nostres 107 anys...