Autor Tema: Equipacions  (Llegit 6428 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Equipacions
« Respondre #20 el: 15 de Agost de 2010, 08:53:34 am »
 :bandera :bandera
Doncs a mi aquests pantalons no m'acaben de fer el pes  :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 15 de Agost de 2010, 12:48:37 pm »
Porque nos falta una media de cada color inverso a la colocación de los pantalones y sería todo perfecto.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 15 de Agost de 2010, 12:54:28 pm »
Potser l'únic que seria millorable, és fer els dorsals en negre o fer-los un voltant amb negre o blau fosc, ja que de color vermell, quan estan lluny no es veuen del tot bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #23 el: 15 de Agost de 2010, 22:26:51 pm »
Potser l'únic que seria millorable, és fer els dorsals en negre o fer-los un voltant amb negre o blau fosc, ja que de color vermell, quan estan lluny no es veuen del tot bé.

Si, tens raó. Ahir, darrere meu, hi havien uns vellets que estaven discutint per veure si Peque portava el dorsal 10 o el 18.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 16 de Agost de 2010, 01:05:39 am »
A mi els pantalons no em desagraden, crec que és cosa d'acostumar-s'hi pq son bastant diferents al q estavem acostumats. Però si que coincideixo amb la majoria en el tema de dorsals en vermel... crec que son massa finets i no s'acaben de veure bé i com diu el xaviró costava diferenciar el 10 del 18 per exemple :)

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #25 el: 16 de Agost de 2010, 11:06:41 am »
jo vaig veure, el dissabte per primer cop, els pantalons en directe i em van agradar força. Espero que estiguin a la venda per poder-ne comprar un!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #26 el: 16 de Agost de 2010, 15:47:34 pm »
A mí també m´agraden força els pantalons.A veure quan els podem comprar !!!! :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #27 el: 20 de Agost de 2010, 12:15:53 pm »
avui  a la foto de portada del diari sabadell surt una imatge del marc fernandez i l'equipacio es guapissima , el pantalons semblen una prolongacio de la samarreta arlequinada, els mes nostalgics que diuen que la samarreta a de ser arlequinada  i el pantalons blaus com sempre, sha de tenir en compte que tots el equips cambien de model perque estan els temes economics i de marketing, si cada any juguessim amb la mateixa equipacio  podriem comprar una samarreta ara al 2010 i al 2011 no faria falta comprar la nova que surtis perque ya la tindriem sempre
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #28 el: 20 de Agost de 2010, 14:07:38 pm »
avui  a la foto de portada del diari sabadell surt una imatge del marc fernandez i l'equipacio es guapissima , el pantalons semblen una prolongacio de la samarreta arlequinada, els mes nostalgics que diuen que la samarreta a de ser arlequinada  i el pantalons blaus com sempre, sha de tenir en compte que tots el equips cambien de model perque estan els temes economics i de marketing, si cada any juguessim amb la mateixa equipacio  podriem comprar una samarreta ara al 2010 i al 2011 no faria falta comprar la nova que surtis perque ya la tindriem sempre

jo l'any pasat no em vaig comprar pantalons perque no eren res del altre mon,pero aquest any segur que me'n quedo uns,la veritat es que m'encanten!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #29 el: 20 de Agost de 2010, 15:36:04 pm »

jo l'any pasat no em vaig comprar pantalons perque no eren res del altre mon,pero aquest any segur que me'n quedo uns,la veritat es que m'encanten!

ya somos dos, ya me hubiera gustado antes de irme al pueblo de vacaciones para ponermelos por alli pero bueno me esperare  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Jose R. García

• Infantil
  • Missatges: 244
« Respondre #30 el: 24 de Agost de 2010, 10:05:02 am »
Totalmente de acuerdo, la foto es muy bonita pero la equipación luce de maravilla. Creo que han acertado, lastima que el pantalón no este para el fútbol base

Xandri

• Visitant
« Respondre #31 el: 24 de Agost de 2010, 14:38:53 pm »
Totalmente de acuerdo, la foto es muy bonita pero la equipación luce de maravilla. Creo que han acertado, lastima que el pantalón no este para el fútbol base
¿Cómo sabes que el pantalón no se usará en el futbol base? ¿Se seguirá con uno totalment azul de kelme o con el jako?
 :beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 24 de Agost de 2010, 15:01:53 pm »
Ja es va dir fa temps que serien només pel primer ekip...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #33 el: 05 de Octubre de 2010, 16:21:35 pm »
Estamos en octubre y que yo sepa las equipaciones aún no están a la venta...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #34 el: 05 de Octubre de 2010, 17:08:54 pm »
yo tmb me preguntaba lo mismo el otro dia dijeron que en septiembre ya estarian :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #35 el: 05 de Octubre de 2010, 21:39:16 pm »
No crec que tardin molt les noves equipacions, ja que el futbol base aquest cap de setmana les estrenem (sembla que amb el pantaló arlequinat) i la setmana que ve, ja estarà la roba d'entrenament.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 05 de Octubre de 2010, 22:18:56 pm »
Segons informacions que m'han arribat aquesta mateixa tarda, encara tardaran una setmana. I com diu el Xandri, possiblement el futbol base també tingui el pantaló bicolor.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #37 el: 06 de Octubre de 2010, 20:47:32 pm »
Segons informacions que m'han arribat aquesta mateixa tarda, encara tardaran una setmana. I com diu el Xandri, possiblement el futbol base també tingui el pantaló bicolor.

nuestro filial el otro dia lo en el partido contra el Vilanova del Valles lo llevaban bicolor, y la verdad visto de cerca es guapisimo tengo muchas ganas de que lo saqeun ya a la venta, hasta creo que me va a servir para hacer algun regalo este año  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #38 el: 06 de Octubre de 2010, 22:51:25 pm »
Ya va siendo hora...

cada año peor  :Paletas:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #39 el: 21 de Octubre de 2010, 18:40:59 pm »
Acabo de passar pel Serrat i ja hi han les 2 equipacions al aparador pero sense la publicitat de canal catala.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa