Autor Tema: Heu denunciat alguna vegada a algu per fer 'trampes'?  (Llegit 1403 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Heu denunciat alguna vegada a algu per fer 'trampes'?
« el: 13 de Juliol de 2010, 20:42:44 pm »
Tinc un dilema... hi ha un usuari en el meu grup que te 2 equips ja que ell mateix ho va dir en una conversa del forum del grup... La veritat es que el paio te un bon equip i molt possiblement sigui un dels que finalment acabi pujant.

Que farieu vosaltres? tenir 2 equips es trampa, oi? o no? que s'ha de fer si finalment el denuncio? Sabra ell que l'he denunciat jo?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Heu denunciat alguna vegada a algu per fer 'trampes'?
« Respondre #1 el: 13 de Juliol de 2010, 21:25:12 pm »
Tinc un dilema... hi ha un usuari en el meu grup que te 2 equips ja que ell mateix ho va dir en una conversa del forum del grup... La veritat es que el paio te un bon equip i molt possiblement sigui un dels que finalment acabi pujant.

Que farieu vosaltres? tenir 2 equips es trampa, oi? o no? que s'ha de fer si finalment el denuncio? Sabra ell que l'he denunciat jo?

:beer2
Doncs, si que és trampa i crec que ho hauries de denunciar, i no no sabrà que has sigut tu ja que quan denuncies a algú al hattrick la teva identitat és anònima.  :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Heu denunciat alguna vegada a algu per fer 'trampes'?
« Respondre #2 el: 13 de Juliol de 2010, 23:27:55 pm »
Jo miro sovint transferències i cada setmana denuncio a algú. S'ha de fer de forma anònima, i ningú sabrà qui ets. A més, el cas que dius, crec que és clar, ja que fins i tot ho va posar en un fòrum.

Salut!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...