Que dir? nomes que gracies als finalistes i a la resta de participants, aquesta competicio ha tingut nivells molt notables i s'hi ha pogut veure una gran competicio i una gran igualtat entre la majoria de participants.
![:reverencia2](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/bow.gif)
Logicament, felicitar tambe a l'organitzador i animar-lo per a seguir amb aquest prestigios torneig.
![M'agrada :ok](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/icon_thumbup.jpg)
Per part meva, nomes dir que aquest any no ha estat possible... La igualtat que comentava abans, sumat a la serietat que els equips rivals han plantejat els seus partits, han provocat que aquest any no haguem arribat a la final i quedar finalment 4rts.
![sad2 :sad2:](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/sad2.gif)
I per acabar, felicitar al meu rival, en Wolves, ja que inclus amb un home menys en el seu equip degut a doble amostacio, no sols m'ha aguantat perfectament el resultat si no que finalment, a la prorroga, s'ha imposat amb un molt ben executat gol de falta.
Chapeau company i molta sort a la resta de competicions!
![Salut! :beer2](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/drinks.gif)