Uri50 i Birrero, tinc vaires coses que dir i crec que són
MOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOLT IMPORTANTSSi vols jugar un amistós sense que cap equip tingui l'avantatge de jugar a casa, pots escollir jugar a un estadi neutral. Però si jugues a un estadi de la teva pròpia regió, continuaràs tenint l'avantatge de l'equip local (encara que se't consideri l'equip visitant). El propietari de l'estadi no guanyarà diners per aquests amistosos.
Això és del que us vull advertir, per exemple el Area Concor ha tingut desventatge (tot i que ha guanyat còmodament) ja que ha jugat contra un equip de Catalunya (ell és de Barcelona) a un camp de Catalunya, i per tant, ha tingut desaventatja.
Power, s'hi ha beneficiat (ha jugat al meu estadi que està a Catalunya). Secció Birra no ha tingut desaventatge, encara que per tenir l'equip inscrit a la Comunitat Valenciana, moltes vegades seria molt injust per ell.
A partir d'aquest missatge treuria conclusions (jo també organitzo lligues i copes). Jo faria: Per evitar malentesos no ficaria els camps on s'ha de jugar, si no que deixaria que tothom jugués on volgués, sempre i quan no hagui fet ''trampes'' posant aquell estadi, i que tothom que acceptés, miri abans si l'estadi on jugarien seria ''legal'' o no.
A més ficar els estadis és una currada.
Clar, també se li podria dir a tothom que és canvies a Catalunya, però no crec que tingués gaire èxit.
Espero que els organitzadors prenguin mesures neccessàries.
Sort als semifinalistes.