Autor Tema: II Copa Fòrum  (Llegit 25231 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:II Copa Fòrum
« Respondre #60 el: 22 de Agost de 2010, 10:53:10 am »
Últim dia per concertar amistosos i de moment en falten dos, en un ja ha reptat wolves i en el pedrito- uri, no se sap res, espero que digueu alguna cosa si no algú passara una ronda sense jugar, i si a sobre lfa team !! no accepta el repte, wolves en passaries dues... espero que digueu alguna cosa nois...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #61 el: 22 de Agost de 2010, 11:20:17 am »
És el que té fer una copa durant l'estiu. En les copes i lligues que organitzo procuro quedin més a prop del setembre o en el mateix mes. Potser per altres anys haurieu de buscar solucions, o bé, ficar el post per apuntar-vos més a prop de fer la copa. Així no hi hauria gent que s'apunta a primers de juliol (per dir algo) i que a finals d'agost no està disponible.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #62 el: 22 de Agost de 2010, 11:22:29 am »
És el que té fer una copa durant l'estiu. En les copes i lligues que organitzo procuro quedin més a prop del setembre o en el mateix mes. Potser per altres anys haurieu de buscar solucions, o bé, ficar el post per apuntar-vos més a prop de fer la copa. Així no hi hauria gent que s'apunta a primers de juliol (per dir algo) i que a finals d'agost no està disponible.
Les jornades de HT són així..., si la haguessím retardat, també es retardaria la lliga fòrum...  :beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #63 el: 22 de Agost de 2010, 14:01:29 pm »
ja t'ho he dit per privat però ho posso per aquí també.

El meu repte està llançat des del divendres per la nit, dia que vaig entrar a fer l'aliniació del partit de lliga, però encara no he rebut contestació. És cert que Uri19 fa temps que no entra, uns 12-13 dies, perquè el dia que el vaig reptar vaig mirar si era un usuari molt actiu o no, i posava que feia 11 dies de la seva última connexió  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #64 el: 22 de Agost de 2010, 14:03:46 pm »
ja t'ho he dit per privat però ho posso per aquí també.

El meu repte està llançat des del divendres per la nit, dia que vaig entrar a fer l'aliniació del partit de lliga, però encara no he rebut contestació. És cert que Uri19 fa temps que no entra, uns 12-13 dies, perquè el dia que el vaig reptar vaig mirar si era un usuari molt actiu o no, i posava que feia 11 dies de la seva última connexió  :beer2
Doncs esprem que t'accepti abans de dilluns a les 14, si no buscat un amistós... :mmmm

:beer2 :beer2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #65 el: 22 de Agost de 2010, 14:06:06 pm »
a petició de l'usurai Uri50 deixo el repte perquè es tingui constància  :botador

Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
Spain     F.C Uri19 (IX) en just do it    [Reglas de Copa] 25-08-2010 12:20    

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #66 el: 23 de Agost de 2010, 12:33:30 pm »
Victor no pot jugar per una bona causa. M'alegre també per ell.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #67 el: 23 de Agost de 2010, 14:00:49 pm »
són le 14 i no ha acceptat

Retado por ti

així que crec que passo ronda i puc concertar amistós, no?

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #68 el: 23 de Agost de 2010, 14:24:38 pm »
són le 14 i no ha acceptat

Retado por ti

així que crec que passo ronda i puc concertar amistós, no?
Si, pots concertar amistós i has passat de ronda.  :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #69 el: 24 de Agost de 2010, 23:58:23 pm »
preparant-me els partits de dema pel HT Live, he observat que un dels camps on dema hi ha partit de Copa Forum, te 2 partits programats pel mateix dia i per a la mateixa hora... es aixo possible?? donara algun problema?

(Vegeu foto adjunta)

Tambe, per a tenir-ho en compte pel any vinent, si s'esta al lloro entre els implicats (moderador+jugadors) es pot programar un partit d'ultima hora entre els equips que s'han quedat sense equip. Aquest any per exemple, 3 equips han passat ronda sense jugar partit... s'hagues pogut celebrar un partit i que nomes 1, per sorteig, hagues passat sense jugar. Crec que aixo es bo pels equips implicats (buscar nou equip a corre-cuita) i pel propi joc.

Ah i per acabar... si un cop concertat el partit posesiu la ID del partit m'aniria de fabula per programar els partits mes comodament ;)

Salut i sort a tots els participant de la 1a Ronda!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 25 de Agost de 2010, 08:02:35 am »
En teoria si l'equip local juga en el seu camp, llavors si que només et deixa programar-hi un partit, però si son dos equips neutrals, no hi ha cap problema en programar més d'un.

M'apunto la proposta:
Ah i per acabar... si un cop concertat el partit posesiu la ID del partit m'aniria de fabula per programar els partits mes comodament
Ja que ho faig per a mi, com a organitzador, a la lliga, també ho puc fer per a tots els que els vulguin veure.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #71 el: 25 de Agost de 2010, 09:25:52 am »
Exacte, el que passa es que no vaig canviar al camp quan es va canviar el Xavirò pel Hervi, i no he canviat els camp, "mea culpa", el que dius dels ID's si vols ja t'ho posaré de cara la proxima ronda ok¿? Perquè suposo que ja els tens agregats oi?  :beer2
A i pel que dius delsw dos equips que passen sense jugar fer-los jugar entre ells, m'ho va plantejar el Birrero en el moment que va passar, però per no fer-hi lios com l'any passat, vaig decidir desestimar la proposta ;) Ja ho mirare'm per a properes edicions...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #72 el: 25 de Agost de 2010, 09:48:37 am »
preparant-me els partits de dema pel HT Live, he observat que un dels camps on dema hi ha partit de Copa Forum, te 2 partits programats pel mateix dia i per a la mateixa hora... es aixo possible?? donara algun problema?

(Vegeu foto adjunta)

Tambe, per a tenir-ho en compte pel any vinent, si s'esta al lloro entre els implicats (moderador+jugadors) es pot programar un partit d'ultima hora entre els equips que s'han quedat sense equip. Aquest any per exemple, 3 equips han passat ronda sense jugar partit... s'hagues pogut celebrar un partit i que nomes 1, per sorteig, hagues passat sense jugar. Crec que aixo es bo pels equips implicats (buscar nou equip a corre-cuita) i pel propi joc.

Ah i per acabar... si un cop concertat el partit posesiu la ID del partit m'aniria de fabula per programar els partits mes comodament ;)

Salut i sort a tots els participant de la 1a Ronda!

Si, hi han 2 partits, els d'aquesta copa, i els d'una altre. Molta sort a tothom

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #73 el: 25 de Agost de 2010, 13:53:35 pm »
Prefereixo no dir res, crec que amb això queda tot una mica més clar, tot i que no hi ha escusa mireu això:

Match Analysis by HTMS

Resultat predit   3.16       2.4   

guanyat/empatat/perdut
   56.85%   16.51%   26.64%   

Això vol dir que em mereixo guanyar. Però bé hem d'encaixar la derrota i seguir igual, avui segurament i hauran uns quants canvia a l'equip...  :beer2

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #74 el: 25 de Agost de 2010, 14:09:11 pm »
Quarts posats, JA PODEU FER ELS REPTES!  :beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #75 el: 25 de Agost de 2010, 19:14:31 pm »
Segueixo, la copa, i he vist que al partit Nike-Concor, alguna cosa ha fallat, perque Nike és mereixia guanyar per 3-2, i ha tret millors qualificacions segons HTStats,LoddarStats, GardierStats i altres. Un 1-6 resultat massa ampli, i recordem que a la final del Miguel Quereda, també li va passar una cosa semblant al Nike.
Sort a tothom

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #76 el: 25 de Agost de 2010, 19:25:19 pm »
Segueixo, la copa, i he vist que al partit Nike-Concor, alguna cosa ha fallat, perque Nike és mereixia guanyar per 3-2, i ha tret millors qualificacions segons HTStats,LoddarStats, GardierStats i altres. Un 1-6 resultat massa ampli, i recordem que a la final del Miguel Quereda, també li va passar una cosa semblant al Nike.
Sort a tothom
Mala sort... o no :mmmm

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #77 el: 25 de Agost de 2010, 22:17:55 pm »
Excelent debut davant un bon equip en la 1a Ronda de la II Copa HT Forum.

El 3-0 aconseguit davant del prestigios Birrero Sabadell de ben segur que donara confiança al meus jugadors per encarar els reptes de la present temporada.

Crec que s'han vist bons partits, igualats al maxim i amb remuntades incloses. Tambe recalcar, a l'igual que altres companys, i sense desmereixer el seu rival, l'abultada derrota del NIKE que amb una sobresalient plantilla no acaba de trobar el ritme en aquest inici de temporada. Remarcar que el meu ex-jugador WHEBE segueix marcant gols i avui ha fet el de l'honor del seu equip.

A Quarts m'espera un complicat rival, el SABADELL 4 GATS -partit que ja tenim concertat- i a qui li desitjo les millors de les sorts. Que guanyi el millor company!

Sort a tots els quarts-finalistes!

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 25 de Agost de 2010, 22:35:36 pm »
Molt lamentable el partit que han jugat els meus jugadors, la gran majoria (menys un), suplents de l'equip, alguns ex-titulars i alguns dels quals s'espera un futur digne a l'equip.

El Porter ja està a la venta, cosa que era ja prevista des de la seva progressió. De la defensa, Cotoner i Miqui Romagosa, han d'agafar forma i han donat bon rendiment avui, els dos Jordi Romagosa, han d'anar posant-se a tó per a ser uns suplents dignes a la defensa, Papell i Calafat, han d'anar agafant minuts i nivell per a donar dividends al club. Del mig camp, Sobócki i Vázquez, han d'anar agafant forma per als partits de la Lliga Fòrum, a l'igual que els extrems Yepes i Coma. I davant, Zurita i Albert, els he provat a veure a quin dels dos venc per a fer calaix. Tomàs Albert ha sigut l'afortunat per tenir la porta oberta. Ja ho sabeu.

Desgraciadament aquesta temporada estava concentrat en aconseguir la permanència a la Lliga HT, i per això no he pogut posar una bona alineació en la Copa Fòrum, però aviso... Tornaré.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 26 de Agost de 2010, 11:07:34 am »
Excelent debut davant un bon equip en la 1a Ronda de la II Copa HT Forum.

El 3-0 aconseguit davant del prestigios Birrero Sabadell de ben segur que donara confiança al meus jugadors per encarar els reptes de la present temporada.

Crec que s'han vist bons partits, igualats al maxim i amb remuntades incloses. Tambe recalcar, a l'igual que altres companys, i sense desmereixer el seu rival, l'abultada derrota del NIKE que amb una sobresalient plantilla no acaba de trobar el ritme en aquest inici de temporada. Remarcar que el meu ex-jugador WHEBE segueix marcant gols i avui ha fet el de l'honor del seu equip.

A Quarts m'espera un complicat rival, el SABADELL 4 GATS -partit que ja tenim concertat- i a qui li desitjo les millors de les sorts. Que guanyi el millor company!

Sort a tots els quarts-finalistes!

Si t'eliminen abans de la final, podem fer un amistós en honor seu ;)