Autor Tema: MALTRACTE TOTAL DEL SOCI ARLEQUINAT A L'ENTRADA DE LA NOVA CREU ALTA  (Llegit 3704 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:MALTRACTE TOTAL DEL SOCI ARLEQUINAT A L'ENTRADA DE LA NOVA CREU ALTA
« Respondre #20 el: 12 de Setembre de 2010, 22:43:54 pm »
Ara mateix estic flipant.
Té molta guasa que a un tio com el Ferni li facen un registre tant bèstia. És inquietant que en el nostre propi estadi a la gent normal mos puguin fer coses com estes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #21 el: 12 de Setembre de 2010, 22:54:08 pm »
Yo hace dos temporadas ( tenia 17 años) frente al Sant Andreu entré por el gol sud, iva vestido normal y corriente ( incluso llevaba los pantalones por las rodillas xd) y me hicieron lo mismo que han hecho hoy a Ferni, mirarme TODOS los bolsillos, vaciar todo lo que llevaba en la mochila  dejandolo en el suelo y registrándome de arriba a bajo. Nunca me habia registrado un policia, en mi vida, y la verdad es que delante de todo el mundo que t traten como un delincuente es vergonzoso y humillante.

Vale, esto tampoco me parece correcto pero almenos tu ese día llevabas una mochila. Yo es q ni eso, no llevaba nada!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 12 de Setembre de 2010, 23:05:45 pm »
Va ferni, tu sabes q todo ha sido pq kerían hacerle tocamientos a un tio wenorro como tu xDD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 12 de Setembre de 2010, 23:16:50 pm »
Ha sigut una mossa o un moss@? Collona, que supose que també hi hauran mosso-gays de servei per los camps de futbol.  :cor
Ferni, machote, que este mosso te tenia el ull ficat  :cor :cor :cor
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #24 el: 13 de Setembre de 2010, 00:31:48 am »
Va ferni, tu sabes q todo ha sido pq kerían hacerle tocamientos a un tio wenorro como tu xDD
estoy con birri, te kerian meter mano, irias meneando mucho el ****  ;D ;D ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #25 el: 13 de Setembre de 2010, 09:36:20 am »
Jo també tinc un aspecte per queixar-me. No se si per vosaltres és normal, però en dies com ahir, et ve de gust un refresc al descans, i em vàren atracar amb 2 euros. Bé això ho dic perquè abans costava 1'50 si no recordo malament.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #26 el: 13 de Setembre de 2010, 09:50:02 am »
Jo també tinc un aspecte per queixar-me. No se si per vosaltres és normal, però en dies com ahir, et ve de gust un refresc al descans, i em vàren atracar amb 2 euros. Bé això ho dic perquè abans costava 1'50 si no recordo malament.
Mai millor dit, a mi també em va passar, hem van robar 3,50 per una mini bossa de patates i una coca-cola! i senyors, que un refresc valgui 2 €, no ho veig gaire sensat...
Esperem que ho tornin a posar a 1 - que és el que val- o si ens volen robar, que ens el fotin mínim a 1,50...
Força Sabadell! :bandera
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #27 el: 13 de Setembre de 2010, 10:13:29 am »

En aquí el Sabadell té poc a dir. Els bars són llogats a unes persones i aquestes fiquen els preus que creuen oportú. Tens dues opcions, anar-hi i acceptar els preus o no anar-hi.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #28 el: 13 de Setembre de 2010, 11:13:40 am »
Bon amic Ferni, aquest any no és pas el primer.
L'any passat sense anar més lluny, a mi i a un company meu ens van prohibir les dues entrades d'Olimpia per el simple fet d'anar el grup de joves que sempre hem estat. Ens van obligar a entrar per el gol-sud comportant això a que ens registressin butxaques entrecames i com ja deus saber tot el "manoseo" que et fan.
Sens està discriminant a la gent que anem en grup de gent jove...

El que més llàstima em fa es que els unics cops que m'han registrat han estat amb la samarreta del Sabadell... "Arlequinafòbia"?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 13 de Setembre de 2010, 13:22:55 pm »

Aquí si que no hi ha res a dir i no crec que ningú es pugui queixar. Els preus són els que hi han i els propietaris del bar estan en el seu total dret de fer pagar 2 euros per una coca-cola. Hi ha tres opcions. Una és pagar els 2 euros, l'altre no anar al bar i la 3a portar alguna beguda de casa.
Jo trobo que és un servei necessari i en partits com els d'ahir va molt bé anar al bar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #30 el: 13 de Setembre de 2010, 13:37:58 pm »
Clar, em queixo, perquè crec que no és poden portar llaunes al camp. Si no jo portaria! I clar, els del bar, amb aquesta norma és forren, perquè saben que la gent no ho pot portar de casa!! Però bé, alguna cosa s'em ocurrirà...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #31 el: 13 de Setembre de 2010, 13:41:14 pm »
Clar, em queixo, perquè crec que no és poden portar llaunes al camp. Si no jo portaria! I clar, els del bar, amb aquesta norma és forren, perquè saben que la gent no ho pot portar de casa!! Però bé, alguna cosa s'em ocurrirà...

Al final ho durem amb tupperware...  ;D
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #32 el: 13 de Setembre de 2010, 15:17:22 pm »
desgraciadament aixo ja fa uns anys que passa,encara m'en recordo que en un sabadell-terrassa vaig aentrar amb uns amics pel gol sud i ens van cachejar de dalt a baix,com si fosim suspitosos de algo,lo pitjor de tot es que el meu pare estaba a fora que encara no habia entrat i es pensaba que habia fet algo,i desde aquella mala experiencia nomes entro pel gol nord,que alla no pasa res,pots entrar navalles,bengales i el que vulguis que ningu et cachejara,es aixi de trist,pero cada vegada estem mes acostumats a rebre abusos policials,i que jo sapiga nomes pasa  a la nova creu alta!
som arlekinats, som catalans

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 13 de Setembre de 2010, 19:45:26 pm »
El que em faltava per llegir. Em sembla PATÈTIC i LAMENTABLE que algú que va tranquilament a veure un partit de futbol, una persona que MAI ha tingut ni un sols altercat el tractin així.

On està la presumpció d'innocència? Aquests uniformats saben que és això? I ja van uns quants casos, no només el del Ferni que passa això.

Si us plau, que som un club de Segona B, no una reunió d'antisistema!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...