30.000€ es una miseria pero com diuen alguns companys, algo es algo i millor aixo que una patada als dellonses... i mes amb la psicosi de crisi que envolta a tothom.
Penseu, al meu parer, que patrocinar al CE Sabadell es, per a qualsevol empresari, mes una questio sentimental que empresarial... Quants de vosaltres heu contractat excavalles per tirar una casa a terra? Quants veu anar a Gapsa a comprar els mobles? O, quants veu comprar software LogicControl pel sol fet que promociones la samarreta? crec que molts pocs o cap... i aixo, logicament, no es rendible... siguin 30.000, 60.000 o 120.000€ de patrocini... no retorna l'inversio segur.
Abans, si el Cap, el jefe, de l'empresa era aficionat al Sabadell, ho feia i punt... avui, una desicio d'aquestes ha de passar per uns consells d'administracio super profesionalitzats amb socis 'capitalistes/inversors' molt atomitzats productivament que no entenen de sentiments pero si de calers.