Autor Tema: J1: SABADELL - LLEIDA  (Llegit 29054 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat orgullo_arlekinado

• Infantil
  • Missatges: 162
Re:J1: SABADELL - LLEIDA
« Respondre #140 el: 29 de Agost de 2010, 22:11:45 pm »
y volvemos AL DIA DE LA MARMOTA!!! la misma historia de siempre, 0-0 en casa sin hacer practicamente nada, i rezando como siempre para sacar un punto fuera. DE VERDAD NO OS CANSAIS DE QUE CADA AÑO SE VEA LA MISMA PELICULA?¿ EMPIEZO A CREER  QUE HAY MASOQUISMO, esto es infumable, no encuentro ninguna motivacion.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #141 el: 29 de Agost de 2010, 22:13:30 pm »
No hem  començat bé la temporada, bàsicament perque la imatge de l'equip (no tant ja pel resultat, que també) ha estat força dolenta. Tothom a treballat força i s'hi han posat ganes, però en el plantejament el Lleida ens ha borrat i ens ha guanyat el centre del camp de mala manera. Ni tan sols amb l'expulsió em agafat el timó del partit. No tenir el centre del camp s'ha traduit en penjar pilotades (sona oi ? ) a un jugador com Marc F. que tampoc és massa alt i evidentment no n'ha agafat ni una. Millor quan em intentat entrar per bandes. Amb l'entrada d'Hiroshi em rescatat alguna pilotada i amb això em creat una mica més de perill.

Bé en defensa, bé Raúl Rodríguez i Toni Lao i la resta també han complert. Aquest empat a casa no ha sigut per culpa d'una falta d'actitud, no oblidem contra un equip destinat a estar a la zona baixa.
Ara tampoc ens em de posar nerviosos, però em de tenir clar que per aspirar a la zona alta em de sumar a casa de tres en tres i des de ja. Que no passi com l'any passat que al mes d'octubre ja no aspiravem a res.

Espero que amb Manga de titular i esperem que amb Joaquin la cosa vagi millorant a poc a poc.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #142 el: 29 de Agost de 2010, 22:17:41 pm »

Ara tampoc ens em de posar nervioso, 

Això també ho vaig sentir la temporada passada i quant ens vem donar conte ja estavem fora dels llocs de dalt i després lluitar per no vaixar, no ens he de posar nerviosos pero si atents que ens pot passar el mateix, amb això de "hi ha temps" doncs el temps es demà  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #143 el: 29 de Agost de 2010, 22:27:29 pm »
y volvemos AL DIA DE LA MARMOTA!!! la misma historia de siempre, 0-0 en casa sin hacer practicamente nada, i rezando como siempre para sacar un punto fuera. DE VERDAD NO OS CANSAIS DE QUE CADA AÑO SE VEA LA MISMA PELICULA?¿ EMPIEZO A CREER  QUE HAY MASOQUISMO, esto es infumable, no encuentro ninguna motivacion.

Em sembla q exagerem una miqueta. Estem a la jornada 1 hi hem empatat a casa contra un Lleida q evidentment no és un gran equip però tampoc ens pensem q és el pitjor equip d la categoria ni molt menys. Tenim a un davanter lesionat, a l'altre q va arrivar abans d'ahir i només a entrenat en un partit, Cuenca y Ciércoles q tampoc han jugat. Hem perdut 2 punts sí, pero tot just acaba de començar la lliga, q us pensaveu q a la 1ª jornada ja seríem MOOOOLT superiors a tothom??  Tinguem paciència.
Em de fer de la NCA un fortí pero això no s'aconsegueix ni amb 1 ni 2 ni 3 jornades, això s'ha de fer amb temps.

Ara dsp de l'empat avui ens tocarà intentar guanyar a Badalona, díficil? Evidentment q sí, pero s'ha d'intentar per tal de donar com a no tan dolent l'empat d'avui.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #144 el: 29 de Agost de 2010, 22:35:05 pm »
es el primer partit, paciencia!!!el equip necesita rodatge, gaire casi tots els resultats son empats o resultats molt apretats, em de recoltzar l'equip i fer socis, el diumengo tots a badalona,

salutacions a xaviro i uri50 dos cracks!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #145 el: 29 de Agost de 2010, 22:36:39 pm »
A mi el partit m'agradat bastant, em fet bones ocasions.

Penso que amb Robles i Manga jugarem molt millor. Desitjo que també juguem amb dos davanters centres (Hiroshi i Joaquin). Raul Rodriguez ha jugat bastant bé, igual que Eneko.
Mikel Azparren també m'ha donat bones sensacions, molt segur en defensa.  :ok

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #146 el: 29 de Agost de 2010, 22:37:27 pm »
Ho sento...i ho repeteixo avui el Sabadell no m'ha agradat gens com equip....

Paciència ?....Fa 20 anys que en tenim....

Sóc crític avui,  perquè apart dels 2 punts perduts potser hem perdut la confiança d'aquells seguidors farts de tanta mediocritat i que ja n'estaven a finals de  la temporada passada...nomès cal veure com va la retirada de carnets d'enguany...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #147 el: 29 de Agost de 2010, 22:40:39 pm »
Jo crec que la decisió de Carreras en l'alineació no ha estat gaire encertada. Hauriem d'haver jugat amb Robles i Manga. He vist molt bé a Raul i a Azparren i Hiroshi ha complit, fins i  tot ha provocat un penal que l'àrbitre no ha assenyalat.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #148 el: 29 de Agost de 2010, 22:43:29 pm »

Sóc crític avui,  perquè apart dels 2 punts perduts potser hem perdut la confiança d'aquells seguidors farts de tanta mediocritat i que ja n'estaven a finals de  la temporada passada...nomès cal veure com va la retirada de carnets d'enguany...

y si no tenemos paciencia el primer partido por aver empatado jugando mas o menos bien que quieres que hechemos ya al entrenador oque? joel ni que hubieramos perdio 0-4  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #149 el: 29 de Agost de 2010, 22:45:29 pm »

El que està clar és que amb una jornada no s'aconsegueix un ascens. Per tant, l'únic que queda és esperar el proper diumenge i esperar guanyar i  aixi consecutivament.

Avui la clau ha estat no marcar el penal, llàstima i a guanyar diumenge que ve a Badalona! :bola :bola
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #150 el: 29 de Agost de 2010, 22:49:45 pm »
Hiroshi apunta a maneres :ok Esperem veure a Badalona  una davantera Joaquin -  Hiroshi, pot ser impresionant, El Nipó ho ha fet molt bé els pocs minuts que ha jugat!

Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #151 el: 29 de Agost de 2010, 23:04:48 pm »
Es veia vindre una mica, tenint en compte que els dos jugadors que teòricament han de marcar diferències;  Manga (per mi a la banqueta d´una forma incomprensible) i Joaquín Rodríguez no estaven sobre el camp d´inici.   Tot i així, les sensacions per mi no han estat dolentes, he trobat a faltar, això sí, bastant més profunditat. He vist especialment bé a Raúl Rodríguez i Azparren, m´ha agradat també Toni Lao i en quant a Hiroshi ha complert molt bé els minuts que ha estat sobre el camp; desprèn una sensació de perillositat que pot ser molt interessant.

Tinguem una mica més de paciència i a veure si amb totes les peces disponibles i "ajustades" va aprovant-se l´assignatura del gol.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #152 el: 29 de Agost de 2010, 23:30:11 pm »
Bueno, primer partido, y creo que ya han salido retratados, 2 jugadores que desde mi punto de vista, no estan ahora mismo para jugar en el 11...

Como ya comenté en el partido de la semana pasada contra el barza-b, ni Bermudo ni Juvenal, los he vuelto haber en condiciones para afrontar los partidos con garantías, sobretodo el segundo, que sigue andando y andando por el campo... espero que pronto acabemos jugando en el centro del campo con Puchi, Robles y Manga, o incluso el recién llegado Ciercoles.
Y ese lateral, cada día lo veo más claro para el joven Alex.

En cuanto a lo demás, los he visto a todos muy bien, la defensa sobretodo, sobervia con Azparren y el "capi" Agustín, y Toni Lao que en partidos de pretemporada no me ha gustado, hoy me ha gustado mucho, subiendo la banda y todo.

Esperemos que el domingo ya podamos contar con Joaquín, o en su defecto juegue Hiroshi, antes que Marc Fernandez, que no lo veo como delantero centro de referencia...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #153 el: 29 de Agost de 2010, 23:35:40 pm »
Tot i el disgust de deixar-nos dos punts, m'emporto bones sensacions, crec que ens donaran més alegries que l'any passat, tot i que per jugar el play-off d'ascens s'haurà de treballar molt i molt. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #154 el: 29 de Agost de 2010, 23:47:10 pm »
No us enganyeu a vosaltres mateixos siusplau!! Jo era molt optimista abans de començar i mira , el Lleida es carn directe de tercera i no hem pogut amb ells , mas de lo mismo de cada any i anem fent merits per fer socis, molt bé , a més , vosaltres creieu que per la m**** d'espectable ke ens ofereixen , val la pena esforçar-se a portar gent , si dies com avui , que porto familiars de Manresa que fan esforç per venir i pagar veuen el que veuen??? i jo?? que sók soci de tota la vida i a cada partit he de patir un control policial perdonant la vida com si entres al Camp Nou?? po ke es pensen tots plegats?? ke la paciencia no té un limit?? jo sok soci, vaig retirar el carnet , po m'han tret les ganes d'anar-hi almenys per un mes

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #155 el: 29 de Agost de 2010, 23:47:18 pm »
Yo he salido decepcionado con el resultado, pero no me ha disgustado el equipo. Sobretodo la primera parte me ha parecido buena, hemos llegado y el Lleida no nos ha hecho ningun daño. Estamos en la primera jornada y hay que ser optimistas, jugando así puede que no ganemos, como hoy, pero también al contrario le costará ganarnos. A nivel de jugadores nuevos me ha gustado Toni Lao y Mikel, Raul lo he visto más intermitente pero con calidad y Marc ha cumplido. Manga activo cuando ha salido y me han gustado los detallitos de Hiroshi, en campos como el de la semana que viene hay que ensayar estrategia con este jugador.
Lástima del penalty fallado que nos hubiera facilitado sin lugar a dudas la victoria, seguramente si hubiera estado Joaquin hubiera sido el encargado. Sobre lo de Juvenal y las criticas continuas no las comparto, yo no tengo la sensación que se haya paseado o se haya escondido, ha estado como minimo a nivel de sus compañeros, pero es mi opinion.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #156 el: 29 de Agost de 2010, 23:52:13 pm »
Doncs jo m'emporto avui a casa molt bones sensacions.

S'ha començat tocant força la bola i és molt normal que en el primer partit de lliga es tinguin moltes precaucions, per part dels dos equips. En el minut 20 ha arribat el penal, i és una pena que no el marquéssim, ja que podia haver sigut una bona oportunitat de que el Lleida s'obrís i poder-los rematar al contracop.

Azparren és un gran descobriment, és la versió una mica més tranquil·la de Pelegrí i crec que no m'equivoco en dir que podem tenir potser la millor parella de centrals de la categoria. Potser m'ha fallat tenir a Robles davant d'ells, però temps al temps.

A mig camp, hem estat fluixos. Hem començat amb un mig defensiu que no es movia gaire i també a Fito se li ha anat acabat la benzina, això si, ha millorat molt a la segona part, amb l'entrada de Manga i Robles, on el primer ha xutat dos cops a barraca, i ha demostrat estar còmode amb les passades verticals, i Robles, ha robat boles i ha posat contundència enmig del camp.

Als extrems, complidors, i a davant, ho ha intentat, però s'ha demostrat que amb dos tios davant, es fa més perill, amb un Hiroshi que ha provocat un penal no xiulat i una passada a l'extrem de crack.

Toca millorar, toca que Carreras vegi les pinzellades finals que aquest equip li calen i diumenge que vé, toca una alegria a Badalona.

Com ha dit un amic meu avui al camp... Passada de MANGA a HIROSHI, i gol de CÒMIC, que ANIME als socis.

Per cert, Manga a l'últim partit tenia molèsties. Potser no ha sortit de principi per precaució.
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2010, 23:55:40 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #157 el: 30 de Agost de 2010, 08:56:34 am »
Jo no vull ser gaire critic per que nomes estem al primer partit de temporada i tot i l´empat he vist un equip amb bones cosetes.
M´ha agradat molt Azparren, i la defensa sencera ha estat a un molt bon nivell, a la alineacio m´han faltat Manga i Robles pero estic segur que si no han jugat ha sigut per que Carreras sabia alguna cosa mes que nosaltres (Sobrecaregues o molestias), el Hiroshi aquest te molt bona qualitat i em de recordar que nomes s´habia entrenat 1 dia amb l´equip i venia d´un torneig al c_u_l (al Japo crec recordar) del mon.
Estic segur que amb tots els jugadors al 100% i sense lesionats farem un bon equipet.
Tambe tinc coses negatives pero nomes donare el toc en una coseta, busquem 1 tirador de penals per aquest any que faci be la seva feina per que ahir podriam haber guanyat el partit si Juvenal no falla la pena maxima i aixo ens pot tornar a passar, aixi dons mes val que possem a tirar penal a algun jugador que tingui un porcentatge d´acerts desde el punt de penal molt alt, les petites coses marcan deiferencies a Segona B.  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #158 el: 30 de Agost de 2010, 10:23:32 am »
Tot i la mala punteria de l’equip, senzillament perquè es va xutar poc, ahir vaig tenir bones sensacions, fins i tot m’arriscaria a dir que es va jugar força bé, intentant tocar-la des del darrera, obrint molt el camp. Crec que s’hauria d’aprofitar encara més els extrems.
En definitiva, si millorem en el xut i en algun detall més, serem un equip força complicat.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #159 el: 30 de Agost de 2010, 11:08:00 am »
Jo vaig sortir bastant decepcionat, primer pel marcador i segon perquè vem crear molt poques ocasions de gol, jugant a casa contra un rival com el Lleida i jugant gairebé mitja hora amb un jugador més no podem crear tan poques opcions. si Juvenal hagués marcat el penalt possiblement ara estariem parlant d'un debut brillant e ilusionant però per desgracia la pilota va anar al pal.

També penso que en els partits de casa els 2 laterals tindrien que ser Alex i Arnau, crec que tenen molta més arribada, no és cap critica a Toni Lao, ja que em va agradar força, però no el veig amb la chispa que té chapi de mitg camp cap a dalt. Si és critica a Bermudo que no m'agradat mai.

Coses positives, la parella de centrals va estar perfecte, tenim molt marge de millora, primer perquè només estem a la 1ª jornada i segon perquè encara tenim que veure a Ciércoles, Cuenca, Joaquin, Hiroshi (15 minuts i em va agradar molt), Manga (si està bé fisicament disfrutarem). També em va agradar que juguessim amb 3 centrocampistes ofensius d'inici, Juvenal, Puchi i Fito, tot i que no va ser el millor partit de la seva vida de cap dels 3, és bona senyal de que tenim ganes de tocar la pilota amb criteri i tenint aquest mitg camp ofensiu tampoc ens van crear ocasions de gol.

També em va agradar que acabessim jugant pràcticament amb un 3-5-2 ja que Lao va acabar jugant de mitgcampista, potser els canvis un pèl tard, pero està clar que Carreras va anar pel partit sense especular.

Resumint en una frase : el partit d'ahir em va decepcionar una mica però tenim tant marge de millora, que segueixo ilusionat en que podem fer una gran temporada.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa