Doncs jo m'emporto avui a casa molt bones sensacions.
S'ha començat tocant força la bola i és molt normal que en el primer partit de lliga es tinguin moltes precaucions, per part dels dos equips. En el minut 20 ha arribat el penal, i és una pena que no el marquéssim, ja que podia haver sigut una bona oportunitat de que el Lleida s'obrís i poder-los rematar al contracop.
Azparren és un gran descobriment, és la versió una mica més tranquil·la de Pelegrí i crec que no m'equivoco en dir que podem tenir potser la millor parella de centrals de la categoria. Potser m'ha fallat tenir a Robles davant d'ells, però temps al temps.
A mig camp, hem estat fluixos. Hem començat amb un mig defensiu que no es movia gaire i també a Fito se li ha anat acabat la benzina, això si, ha millorat molt a la segona part, amb l'entrada de Manga i Robles, on el primer ha xutat dos cops a barraca, i ha demostrat estar còmode amb les passades verticals, i Robles, ha robat boles i ha posat contundència enmig del camp.
Als extrems, complidors, i a davant, ho ha intentat, però s'ha demostrat que amb dos tios davant, es fa més perill, amb un Hiroshi que ha provocat un penal no xiulat i una passada a l'extrem de crack.
Toca millorar, toca que Carreras vegi les pinzellades finals que aquest equip li calen i diumenge que vé, toca una alegria a Badalona.
Com ha dit un amic meu avui al camp... Passada de MANGA a HIROSHI, i gol de CÒMIC, que ANIME als socis.
Per cert, Manga a l'últim partit tenia molèsties. Potser no ha sortit de principi per precaució.