En un partit on hem anar de menys a més, m'he anat a casa amb molt bon sabor de boca, veient que a pesar de perdre hem sabut millorar i al principi de la segona part fins i tot ens podíem haver marxat amb un empat i una millor impressió. Els primers 30 minuts han estat molt lamentables i m'ha quedat la impressió que podríem haver anat 3-0 tranquilament, ja que ells entraven fent parets per el centre, on Puigdollers, Fito i Juvenal estaven molt tous, i De Navas ha hagut de salvar un parell de gols cantats. Però ens hem tret la son de les orelles, i Marc Fernández ha tingut una bona oportunitat en una complicada rematada de cap, que ha tret Oier encara no sap ben bé com. Desprès Juvenal, venint de darrera ha xutat bastant rasa, però molt centrada, i el filial blagrana ha tingut més feina a la defensa.
A la segona part, ha estat més equilibrat. El filial blaugrana ha posat més jugadors poc habituals, i la seva qualitat se nha ressentit. Marc Fernandez ha tingut dues bones ocasions, però ha rematat massa centrat i massa fàcil per al porter culer, per cert, un tio mooolt fluix. Raúl Rodríguez ma marcat en un centre de Bermudo, però el gol ha sigut anul·lat. Des de la meva possició, no ho he vist clar, però desprès m'han dit que ha sigut una errada clara de la jutge de línia. Cap al final, el partit ha decaigut. Amb la entrada de Robles hem tingut més solidesa defensiva, però a davant no hem fet res més, ja que Morales ha lluitat molt, però no podia baixar les pilotes llargues, per falta de cos i per que no és un davanter centre nat. I si a sobre desprès hi posem a Nelber, que és un davanter més fluixet que Romerito amb 44 anys, doncs és impossible marcar un gol.
Crec que potser De Navas podia haver descansat la última mitja hora, o potser no ho ha fet per que Diumenge no jugarà, però hem d'evitar riscos. Ens ha salvat i ens salvarà de moltes. Lao, bé en el lateral, encara que a mi sempre m'ha agradat més centrat, i Bermudo, té un excel-lent toc de pilota, però no el veig segur en situacions defensives. Agustín i Azparren, dos grans centrals avui.
Al mig camp, la primera mitja hora no hi érem. Fito, nerviós, semblava que no podia ni fer una carrera sense treure la llengua, Puigdollers, si no és per que m'han dit que jugava, desaparegut absolutament i Juvenal, el mateix. No l'he vist fins que ha fet una tarascada estil Robles a un dels culers, cosa que ha fet que recuperessim el pols del mig camp, on fins aquell moment ens estaven ballant.
Dels extrems, Eneko avui una mica espés, però lluitador, com cal. Raúl és més corpulent i no té pinta d'extrem, però la toca bé, i remata força bé. Crec que podria ser un recurs puntual en un partit a falta de davanter centre.
A davant és on no tinc les coses tant clares. A falta de Joaquín, tenim a Marc. Voluntariós, amb molts bons moviments, pressionant, buscant el company i l'espai per la passada, però menys en el cop de cap, difícil, les seves demés oportunitats han sigut xuts al cos del porter. Evidentment, sortia d'una lesió i no era lògic jugar tot el partit, però la alternativa, Morales de davanter centre, no m'ha agradat. I desprès, l'entrada de Nelber, ja ha sigut una renúncia absoluta a intentar empatar.