Autor Tema: Selecció CATALANA reconeguda INTERNACIONALMENT  (Llegit 2058 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Selecció CATALANA reconeguda INTERNACIONALMENT
« el: 29 de Octubre de 2005, 14:30:24 pm »
La selección catalana de Korfball reconocida internacionalmente

Catalunya ha sido nombrada miembro de pleno derecho de la Federación Internacional de Korfball (FIK) en la asamblea que se ha llevado a cabo hoy en Terrassa

La selección catalana podrá competir así a nivel internacional en esta modalidad deportiva que tiene similitudes con el baloncesto y que está reconocida por el Comité Olímpico Internacional (COI). Catalunya aspira ahora a acabar entre los dos mejores combinados en Terrassa para hacerse con una plaza para el Europeo A, que se disputa el próximo año en Hungría.

La solicitud de la Federació Catalana de Korfball (FCK) se ha impuesto por una amplia mayoría de 37 votos contra 5 en la asamblea de la FIK. Catalunya contará así por primera vez con una selección integrada de pleno derecho en una federación internacional reconocida por el COI.

El presidente de la FCK, Toni Jurado, manifestó su satisfacción por el éxito obtenido, "porque hasta ahora Cataluña sólo podía competir en torneos de la FIK con un permiso provisional". Jurado entiende que el apoyo obtenido de la asamblea responde al trabajo realizado desde la Federación Catalana de Korfball "durante los últimos años".

El presidente de la FCK está convencido además de que, tras esta aceptación como miembro de pleno derecho de una federación internacional, se abre "un nuevo panorama para el deporte catalán". Toni Jurado destacó la relevancia de que el korfball esté reconocido por el COI, así como que "la decisión adoptada por la FIC no tiene plazo de validez".

Extret de www.sport.es
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Selecció CATALANA reconeguda INTERNACIONALMENT
« Respondre #1 el: 31 de Octubre de 2005, 16:48:50 pm »
Doncs si senyor :icon_exclaim:

Ja tenim una altra federació reconeguda oficialment ;D
Aquest fet que molts poden pensar que total això del Korfball és un esport on no hi juga ningú, efectivament està reconeguda pel COI i obre de bat a bat les portes per a altres federacions catalanes :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 31 de Octubre de 2005, 19:02:46 pm »
Que més vols Manel, es juga a Catalunya (Badalona, Terrassa i UAB concentren els millors equips) i som una de les principals seleccions europees.

A Espanya encara es pregunten: 'Korfball :icon_question: Que será eso :icon_question:'
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 01 de Novembre de 2005, 18:04:50 pm »
Perdonad mi ignorancia, pero yo tambien me lo pregunto. Que es el Korfball? Y no va con segundas ni nada asi. Es que de verdad que no tengo ni p.. idea de que es. Si se practica aqui en Catalunya, tenemos equipo en Sabadell? En que tipo de recinto se practica?  Hay alguno aqui en la ciudad? 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 01 de Novembre de 2005, 18:24:18 pm »
Mira Murciano:

http://www.korfbalers.com/
Aquí trobaràs competicions, normes, equips, links i tot el que vulguis sobre l'esport en qüestió.

Es practica en un pavelló esportiu, o una pista a l'aire lliure, amb equips mixtos de 3 nois i 3 noies, que s'emparellen en atac-defensa per sexes (mai pot un noi marcar una noia  :Hecho_polvo:) i també has de ficar una bola a una cistella, com el bàsquet.

La majoria d'equips son de Badalona, Terrassa i de la UAB, encara que a Barcelona hi ha algun equip, sobretot en les lligues cadet i júnior.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 01 de Novembre de 2005, 18:27:18 pm »
Es un deporte k apenas se conoce  :laugh: Si no voy ekivocado de deporte es uno k es parecido al basket, tienes como una especie de canasta sin tablero ni na, como si fuera un nido de pajaro xD Y ahi tienes k ir metiendola. Como se juega y las puntuaciones ni idea.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 01 de Novembre de 2005, 18:34:39 pm »
Ah, ok, merci por la explicacion. Creo que me gustara, eso de jugar chicos y chicas juntos.... y tener que meterla... en la canasta, claro, pues creo que me voy a enganchar de ahora en adelante al korfball, que, por cierto, ya que es muy nuestro y de aqui, se podria llamar de otra manera, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma