Poquetes idees.
-Entrades a 2€ per a no socis. Ja sé que des de fora se veu, però si no pagues 2€ per entrar i seure, és que igualment no voràs el partit.
-Fiques un xiringuito amb un par de barrils amb gel, i llaunes a 1€, i que ho faça algun voluntari.
-Estand per a fer socis i de pas vendre material, amb un altri voluntari.
Fots en una matinal 500€, sense comptar els socis. No te treuen de pobre, però ajuden.
De veritat faries pagar dos euros per un partit en el que no hi hauran ni àrbitres? "Si no pagues 2€ per entrar i seure, es que igualment no voràs el partit", es a dir, la teva iniciativa és sablejar novament a la gent que sempre hi va, ja sigui de gratis o a 10€, però que encara no ha tingut temps de fer-se sòcia.
Qué penses que es diria de la Directiva si cobrés dos euros per aquest tipus de partit? I tot per qué? Per aconseguir 500 euros?
Jo encara no m'he fet soci, hi ha molta gent que encara no s'ha fet sòcia... M'he de fer soci abans de diumenge per estalviar-me aquests dos euros o he de veure el partit a cinquanta metres del terreny de joc per estalviar-me'ls?
No sé perqué, però crec que si la decisió de la Directiva fós la de cobrar, l'argument hagués estat el contrari, que si s'ha perdut una oportunitat d'engrescar a la afició apropant-los a La bassa en un matí estival, que sempre es fa pagar a la gent que hi té interés en el Sabadell, que la gent està molt cremada... I no parlem de si per casualitat s'atreveix el Bustos a apropar-se per veure el partit... Els escridassem a ell i al Soteras des de l'exterior amb panyolada inclosa.