Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Central, tinc una proposta. Per qué no fer una porra pel dia del Barça Atlètic? Així, els nous concursants, sabrien com va el tema, i a la primera jornada de lliga, sabrien perfectament com va. En cas de fer-la, no sumaria punts.
Crec que si tot es queda com ara jo faria una unica divisió de 34 participants(entre els que no han confirmat i el de segona surt això)
Hola central, a mi també m'agradaria participar en la lliga de porres, encara hi sóc a temps?
1ra Divisio Blanc -I-Blau Tronador Mendo Inda Pedrito Scofield Pau_SBD_10 Birrero Central3SBD Murciano_SBD Visi Pipo Dani_CES Roma_Clarena Xaviro Liraju RenkoSBD Wtee Harry-Potter 4 2na divisio Bea JMLL Patfacil Carme Boladeras Frannistelrooy Felix Gol del Sabadell Uri50 Navarrog Raros SabadellPower BerniSabadell Sangui _MJ_ hervi beatle umbria Bombona Arlquinada vimo
He estat tot l'Agost fora i no se com funciona això de la 1a Divisió i la 2a. Vaig quedar entre els 30 primers l'any passat pero no se ara mateix on m'he d'apuntar.Moltes gracies
Ho tindria que parlar amb el mestre Web Team , per apuntar-te ja que els altres van confirmar , i els grups estan fets , ho tens molt cru sinceramentHo sento