Autor Tema: Com ser quan hem pujarà un jugador, en el psicoTSI?  (Llegit 1444 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Com ser quan hem pujarà un jugador, en el psicoTSI?
« el: 29 de Juliol de 2010, 19:56:24 pm »
Doncs això, ja fa uns dies que faig servir el PsicoTSI, i hem trobo que per exemple hem posa Porteria: 7,6, això amb quant temps hem puja a 8 o sigui a exel·lent?
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Com ser quan hem pujarà un jugador, en el psicoTSI?
« Respondre #1 el: 29 de Juliol de 2010, 21:44:56 pm »
Jo m'ho miro pel Hattrick Organizer.

Els divendres a la 01:00h s'actualitza l'entrenament setmanal i veus el que ha guanyat el jugador (+0,7 o +0,3 o...) Tot i aixo, la informacio que proporciona el Organizer no es exacta ja que a mi m'han pujat jugadors amb 6.74 i en una setmana m'ha pujat a 7. o jugadors amb 6,98 que tot i jugar tots els partits, no hi havia manera de pujar-lo a 7.

Que pujin  mes o menys rapid en dependra tambe de l'edat del jugador i de la qualitat del teu entrenador ;)

Jo el faig servir per orientar-me ja que crec que mai ho podrem saber amb exactitut.

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Com ser quan hem pujarà un jugador, en el psicoTSI?
« Respondre #2 el: 30 de Juliol de 2010, 11:10:01 am »
Jo m'ho miro pel Hattrick Organizer.

Els divendres a la 01:00h s'actualitza l'entrenament setmanal i veus el que ha guanyat el jugador (+0,7 o +0,3 o...) Tot i aixo, la informacio que proporciona el Organizer no es exacta ja que a mi m'han pujat jugadors amb 6.74 i en una setmana m'ha pujat a 7. o jugadors amb 6,98 que tot i jugar tots els partits, no hi havia manera de pujar-lo a 7.

Que pujin  mes o menys rapid en dependra tambe de l'edat del jugador i de la qualitat del teu entrenador ;)

Jo el faig servir per orientar-me ja que crec que mai ho podrem saber amb exactitut.

:beer2

Merces  :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi