Autor Tema: VIII Lliga Fòrum  (Llegit 31400 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:VIII Lliga Fòrum
« Respondre #100 el: 12 de Octubre de 2010, 22:07:45 pm »
Jo tambe tenia entes aixo de que es podia penalitzar als 2 si caps d'ells reptava... jo sempre que puc intento fer el repte el mes aviat possible i aixi ja m'ho trec del cap ;)

Crec que dema tenim una jornada quasi complerta ja que nomes han fallat 2 partits a tercera, un a cada grup... doncs res... "alea jacta ets" que crec que vol dir algo com que 'la sort esta tirada', que guanyi el millor!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #101 el: 12 de Octubre de 2010, 23:40:43 pm »
La revantxa de la I Edicio de la SuperCopa Forum esta servida...

Has reptat a

Estas reptant a 1 equips
Catalonia      F.C Uri19 (IX) al País Valencià sempre en Valencià     [Regles de copa] 13-10-2010 12:20

Que guanyi el millor soci ;)

El mateix dic company, bona sort i que torni a guanyar el millor :P
:beer
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #102 el: 13 de Octubre de 2010, 00:13:56 am »
Qualsevol dels dos pot fer el repte. En tot cas, ho posaré més clar a les regles, ja que hi pot haver un forat interpretatiu en elles. Per això demano que els equips pengin la còpia del repte si no l'accepten, per que queda constància clara de que o l'han acceptat o un l'ha penjat i té la raó de la seva part.

-S'han de concertar els partits abans del dilluns anterior a l'encontre. Màxim a les 23 hores.

a) Si l'equip reptat no ha acceptat abans d'aquella hora, penjarà aquí la còpia de que encara està per acceptar i podrà buscar un amistós lliure. Se li concedirà victòria per 5-0, els 3 punts i al rival se li restarà 1 punt.
a.1) Si el repte s'accepta tard, l'equip que ha penjat la còpia guanyarà els 3 punts (3-0) però el que no ha pogut acceptar no li serà restat el punt.
a.2) En cas de que l'equip que no ha sigut reptat tampoc digui res, es donarà el partit per acabat, 0-0 i amb 1 punt negatiu per als dos equips.
a.3) No es podran aplaçar partits.

Per tant... aplicaré el -1 als dos equips del partit kimfotokard F.C. (ID: 493093) - COR1903 (ID: 1415345)

I a Cantera Juniors (ID: 796870), sentint-ho molt, li haig d'aplicar la derrota i el -1. Estàs totalment disculpat, a tots ens pot passar.
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2010, 00:17:11 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kimalmirall

• Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
« Respondre #103 el: 13 de Octubre de 2010, 14:01:56 pm »
A no me ha retado KimfotoKard FC
Hola vaig perdut com es reta a un equip, he estat fora i no se com es fa.

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #104 el: 13 de Octubre de 2010, 14:16:13 pm »
a dalt a la dreta veuràs una lupa que vol dir cercar. Poses el nom o la ID i quan has trobat l'equip que t'interessa vas a la seva pàgina, hi surt una bota a la dreta, clickes i reptes posant la ID del camp on jugareu i en mode copa. Per això has de mirar-te el calendari que va penjar en Birrero.

Directament en la teva pàgina d'amistosos no sé si també es pot fer el repte.

Es que et parlo de memoria doncs no puc veure-ho desde la feina.

Salut.
Dani CES ja pots buscar partit, però també podries haver reptat tu a Kimfotokard, no?
Salut.

Creia que el que jugaba de local era el que tenia que retar. A parte si el no me ha retado no creo que lo vaya ha aceptar si lo reto yo no?
Yo he estado mirando durante estos dias si me retaba, y he sido yo no el, el que lo he puesto aquí que no me ha retado, no el. No creo que sea mi culpa.

Dani, tampoco te estoy echando la culpa, solo te comentaba que podias haberle retado tu y no tener que esperar, pro si creias que el que retaba era el local pues entonces entiendo el que esperaras. Pero si tienes cualquier nueva duda no dudes en preguntar a Birrero a mi o a cualquier compañero del foro.

Salut

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #105 el: 13 de Octubre de 2010, 14:22:06 pm »
Bé, tots ens equivoquem alguna vegada. Així n'aprenem una mica entre tots. I per a mostra, un botó: Aquest vespre es jugarà l'últim partit de la jornada. Jo mateix la vaig ***** i vaig posar un camp que està a Trinitat Tobago...  :blush:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #106 el: 13 de Octubre de 2010, 15:44:35 pm »
a dalt a la dreta veuràs una lupa que vol dir cercar. Poses el nom o la ID i quan has trobat l'equip que t'interessa vas a la seva pàgina, hi surt una bota a la dreta, clickes i reptes posant la ID del camp on jugareu i en mode copa. Per això has de mirar-te el calendari que va penjar en Birrero.

Salut.
Dani CES ja pots buscar partit, però també podries haver reptat tu a Kimfotokard, no?
Salut.

Creia que el que jugaba de local era el que tenia que retar. A parte si el no me ha retado no creo que lo vaya ha aceptar si lo reto yo no?
Yo he estado mirando durante estos dias si me retaba, y he sido yo no el, el que lo he puesto aquí que no me ha retado, no el. No creo que sea mi culpa.

Dani, tampoco te estoy echando la culpa, solo te comentaba que podias haberle retado tu y no tener que esperar, pro si creias que el que retaba era el local pues entonces entiendo el que esperaras. Pero si tienes cualquier nueva duda no dudes en preguntar a Birrero a mi o a cualquier compañero del foro.

Salut

No problem! Todo ha venido por el mal entendido este de quien tiene que retar a quien. Ahora ya lo tengo claro jeje
Saludos!  :xin-xin
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #107 el: 13 de Octubre de 2010, 20:29:36 pm »
Avui he trencat la mala ratxa que portava, 150 HT stats i victoria contundent!

I ara arriba un partidàs: Birrero - Nike

Per a mi és un honor jugar contra un dels gran del fòrum, sort i espero que no juguis amb titulars. Ja t'he reptat!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat SAURA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #108 el: 13 de Octubre de 2010, 22:49:05 pm »
Quina mala sort. M'han expulsat un entrenable al minut 25' i se m'ha lesionat un altre entrenable al 17' per 4 setmanes.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #109 el: 14 de Octubre de 2010, 00:09:03 am »
A l'últim partit de la jornada, remontada en 7 minuts de 4 gats. Brutal!

Jo ja he concertat el meu partit, i faré l'alineació el dilluns, que ja sabré si puc lluitar per la permanència o tinc les coses negres a la Lliga HT.

Quina mala sort. M'han expulsat un entrenable al minut 25' i se m'ha lesionat un altre entrenable al 17' per 4 setmanes.

Impressionant. Almenys t'has emportat la victòria.

Desconnectat kimalmirall

• Hattrick
  • Juvenil
  • *
« Respondre #110 el: 14 de Octubre de 2010, 10:05:21 am »

Salut.
Salut.

Salut

Hola, vull retirar el meu equip kimfotokard de la competicio ja que no m´ha aclaro he buscat el dani_ces per tot arreu i no el trobo, ni per codi perque no el se quin codi te, ni pel nom.

Gracies.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #111 el: 14 de Octubre de 2010, 10:55:43 am »
Hola, vull retirar el meu equip kimfotokard de la competicio ja que no m´ha aclaro he buscat el dani_ces per tot arreu i no el trobo, ni per codi perque no el se quin codi te, ni pel nom.

Gracies.
:paret :paret :paret :paret :paret A veure, vas a equips, ID i copies el que t'ha posat el birrero al costat de l'equip del dani!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
« Respondre #112 el: 14 de Octubre de 2010, 21:54:59 pm »
Retado por ti
   Estás retando a 1 equipos
    Kimfotokard F.C. (X) en NOVA CREU ALTA 1903   [Reglas de Copa]  20-10-2010 12:20.
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #113 el: 14 de Octubre de 2010, 23:12:19 pm »
Reptat!

Has reptat a

Estas reptant a 1 equips
Catalonia      Tias Buenas F.C. (VIII) al Nova Creu Alta     [Regles de copa] 20-10-2010 12:20     

Que guanyi el millor company!

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kimalmirall

• Hattrick
  • Juvenil
  • *
« Respondre #114 el: 15 de Octubre de 2010, 08:15:33 am »
Retado por ti
   Estás retando a 1 equipos
    Kimfotokard F.C. (X) en NOVA CREU ALTA 1903   [Reglas de Copa]  20-10-2010 12:20.
aceptado

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #115 el: 15 de Octubre de 2010, 13:14:52 pm »
Per cert, això de jugar a Trinidad i Tobago està bé o és perquè jo em vaig equivocar alhora de posar l'id del camp? és que perdre 3000 en un partit amistòs tampoc seria la millor estratègia!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #116 el: 15 de Octubre de 2010, 13:51:20 pm »
Per cert, això de jugar a Trinidad i Tobago està bé o és perquè jo em vaig equivocar alhora de posar l'id del camp? és que perdre 3000 en un partit amistòs tampoc seria la millor estratègia!

Això va ser error només meu, que vaig posar un número de camp on la vaig *****.  :Hecho_polvo: A final de la lliga, us reptaré a un amistós on fareu més pasta del normal per a intentar compensar-ho.

Disculpes per l'error.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #117 el: 15 de Octubre de 2010, 21:25:26 pm »
Estas reptant a 1 equips

Secció Birra País Valencià (X) al Estadi Antoni Farrés   20-10-2010 12:20   

Doncs un duel en la zona alta de la Primera Divisió. Dessitjar bona sort i esperar partit a l'altura de la divisió.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #118 el: 16 de Octubre de 2010, 16:46:27 pm »
ok birrero no pasa res!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181