Autor Tema: Supercopa d'Espanya 10-11  (Llegit 5513 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Supercopa d'Espanya 10-11
« Respondre #20 el: 22 de Agost de 2010, 14:03:57 pm »
Para jugar al fútbol tienes que tener la pelota y si el equipo contrario no te la deja o no la recuperas difícilmente puedes dominar el juego, un ejemplo fue la segunda parte del partido de ida, donde el Sevilla le quitó el balón al Barça a parte del bajón físico, resultado, le endosaron tres goles, en el Camp Nou la historia fue bien distinta, empezando por la composición del equipo azulgrana.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 22 de Agost de 2010, 17:17:50 pm »
Para jugar al fútbol tienes que tener la pelota y si el equipo contrario no te la deja o no la recuperas difícilmente puedes dominar el juego, un ejemplo fue la segunda parte del partido de ida, donde el Sevilla le quitó el balón al Barça a parte del bajón físico, resultado, le endosaron tres goles, en el Camp Nou la historia fue bien distinta, empezando por la composición del equipo azulgrana.
I si no li poses el que se li ha de posar, encara és més difícil recuperar o tenir la pilota, que és al que em refereixio, la falta d'ambició.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #22 el: 22 de Agost de 2010, 18:04:45 pm »
A Sevilla qualifiquen de Super-Ridícula la derrota palangana:

(Botó dret i visualitzar imatge per fer-la gran).
No m'extranya, si només baixar de l'autocar ja es pensen que els han fotut quatre gols. Així no es pot plantar cara a un rival superior.
Ojalà que perdín contra l'Sporting de Braga, el Sevilla, mai m'ha caigut bé. Han tingut opcions de fer un equipàs però han vengut els bons jugadors , i s'hi venen l'Alves, doncs haurien pogut invertir els 36,5 mil·lions en 3 o 4 bons jugadors... :beer2

A mi me es igual si te cae bien o mal pero siempre se tiene que apoyar a un equipo español en estas competiciones, a lo mejor tu me caes mal i me ****. Yo soy anti-barça y me es indiferente si gana o pierde , pero no deseo que pierda. Respecto a lo de Alves , te recuerdo por si no lo sabias que lo compraron  por 1 millon i lo vendieron por 36 , a Keita lo compraron por 500.000 i lo vendieron por 15. A Adriano lo compraron por 1 millon i lo vendieron por 12. Esto es saber gestionar.

PD:: No quieras tampoco saber-lo todo , porque hay foreros que dominan mas conocimientos futbolisticos encima de los demas.
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #23 el: 22 de Agost de 2010, 18:17:08 pm »

No m'extranya, si només baixar de l'autocar ja es pensen que els han fotut quatre gols. Així no es pot plantar cara a un rival superior.
Ojalà que perdín contra l'Sporting de Braga, el Sevilla, mai m'ha caigut bé. Han tingut opcions de fer un equipàs però han vengut els bons jugadors , i s'hi venen l'Alves, doncs haurien pogut invertir els 36,5 mil·lions en 3 o 4 bons jugadors... :beer2

A mi me es igual si te cae bien o mal pero siempre se tiene que apoyar a un equipo español en estas competiciones, a lo mejor tu me caes mal i me ****. Yo soy anti-barça y me es indiferente si gana o pierde , pero no deseo que pierda. Respecto a lo de Alves , te recuerdo por si no lo sabias que lo compraron  por 1 millon i lo vendieron por 36 , a Keita lo compraron por 500.000 i lo vendieron por 15. A Adriano lo compraron por 1 millon i lo vendieron por 12. Esto es saber gestionar.

PD:: No quieras tampoco saber-lo todo , porque hay foreros que dominan mas conocimientos futbolisticos encima de los demas.

Yo no critíco su gestión economica,es más creo que es muy buena, lo que si que he dicho es que el Sevilla con tanto dinero hubiera podido hacer un equipazo, caapz de luchar codo a codo con los grandes, i que sín enbargo no lo ha hecho, con 60 millones de €uros se hace un equipazo i a quien han fichado? Solo digo que yo iria este dinero en unos cuantos jugadores i haria un equipazo.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #24 el: 22 de Agost de 2010, 18:28:54 pm »

Yo no critíco su gestión economica,es más creo que es muy buena, lo que si que he dicho es que el Sevilla con tanto dinero hubiera podido hacer un equipazo, caapz de luchar codo a codo con los grandes, i que sín enbargo no lo ha hecho, con 60 millones de €uros se hace un equipazo i a quien han fichado? Solo digo que yo iria este dinero en unos cuantos jugadores i haria un equipazo.

Hombre , es que si negaras la gestion , algo raro pasaria no? De donde sacas los 60 millones , de debajo las piedras , han fichado a Zokora , Negredo , Perotti...anque esta temporada si que han fichado un poco mal.No se puede competir comprando jugadores de 40 millones. El Sevilla tiene un equipazo.
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #25 el: 22 de Agost de 2010, 19:27:02 pm »

Hombre , es que si negaras la gestion , algo raro pasaria no? De donde sacas los 60 millones , de debajo las piedras , han fichado a Zokora , Negredo , Perotti...anque esta temporada si que han fichado un poco mal.No se puede competir comprando jugadores de 40 millones. El Sevilla tiene un equipazo.
60 millones:
36,5 alves
15 Keita
12 Adriano

Total:
63,5 miliones.
Solo han fichado de buenas a Zokora i Perotti, i fichando 6 jugadores d e10 millones te haces un mujor equipo del que tiene el Sevilla.  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 22 de Agost de 2010, 22:30:31 pm »
A mi me es igual si te cae bien o mal pero siempre se tiene que apoyar a un equipo español en estas competiciones,

??? Per quina raó?

Amb aquest raonament, també en les competicions com la lliga, la copa o la supercopa, sempre s'hauria de donar suport a un equip català, per exemple el Barça, no?

No crec que t'hagi de caure bé un equip per ser d'un lloc o d'un altre. Simplement la gent té preferències, i per exemple, jo també prefereixo a l'Sporting de Braga que el Sevilla, a l'igual que prefereixo el Celtic de Glasgow que el Barça.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #27 el: 22 de Agost de 2010, 22:31:08 pm »
I si no li poses el que se li ha de posar, encara és més difícil recuperar o tenir la pilota, que és al que em refereixio, la falta d'ambició.

LA PRENSA NACIONAL COINCIDE

"El Barça sigue dando miedo"
Los diarios deportivos nacionales y los generalistas coinciden en destacar el juego desplegado por el Barça en la primera parte del partido frente al Sevilla, el hat-trick de Leo Messi y el esperado debut de David Villa.

El diario 'Marca' titula: "El Barça arrolla a un paupérrimo Sevilla y gana su novena Supercopa de España". Y explica que "el Barça fue muy superior y pudo lograr un marcador más abultado".

Por su parte, el 'As' asegura que "el Barça sigue dando miedo". "Sensacional partido de los culés", añade.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #28 el: 22 de Agost de 2010, 22:37:22 pm »
A mi me es igual si te cae bien o mal pero siempre se tiene que apoyar a un equipo español en estas competiciones,

??? Per quina raó?

Amb aquest raonament, també en les competicions com la lliga, la copa o la supercopa, sempre s'hauria de donar suport a un equip català, per exemple el Barça, no?

No crec que t'hagi de caure bé un equip per ser d'un lloc o d'un altre. Simplement la gent té preferències, i per exemple, jo també prefereixo a l'Sporting de Braga que el Sevilla, a l'igual que prefereixo el Celtic de Glasgow que el Barça.

Has dado en la clave, por esa misma forma y razón en Sabadell hay miles de seguidores que en ves de dar apoyo al equipo de la Ciudad el CE Sabadell FC, se lo dan al Mercantil, Sabadell Nord o al mismo FC Barcelona.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 22 de Agost de 2010, 22:47:48 pm »

??? Per quina raó?

Has dado en la clave, por esa misma forma y razón en Sabadell hay miles de seguidores que en ves de dar apoyo al equipo de la Ciudad el CE Sabadell FC, se lo dan al Mercantil, Sabadell Nord o al mismo FC Barcelona.

Per aquesta raó, i per que el mercat del futbol està globalitzat, els clubs han de buscar el mercat, i no només el més proper, si no que han d'intentar tenir el mercat més ampli possible. Sabadell, Castellar del Vallès, Sant Llorenç Savall, Salamanca, València o La Laguna.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #30 el: 22 de Agost de 2010, 22:58:52 pm »

??? Per quina raó?

Per aquesta raó, i per que el mercat del futbol està globalitzat, els clubs han de buscar el mercat, i no només el més proper, si no que han d'intentar tenir el mercat més ampli possible. Sabadell, Castellar del Vallès, Sant Llorenç Savall, Salamanca, València o La Laguna.

Tienes razón y es más aqui hay muchos equipos que trabajan para equipos como el RCD A Coruña, Villarreal CF y el mismo Madrid.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #31 el: 23 de Agost de 2010, 04:25:33 am »

no ho acabo de veure clar això... ets anti-barça però t'és igual el que fasi, i no desitjes que perdi?

jo de gran vull ser com tu  :happy:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #32 el: 23 de Agost de 2010, 09:52:18 am »
A mi me es igual si te cae bien o mal pero siempre se tiene que apoyar a un equipo español en estas competiciones, a lo mejor tu me caes mal i me ****. Yo soy anti-barça y me es indiferente si gana o pierde , pero no deseo que pierda. Respecto a lo de Alves , te recuerdo por si no lo sabias que lo compraron  por 1 millon i lo vendieron por 36 , a Keita lo compraron por 500.000 i lo vendieron por 15. A Adriano lo compraron por 1 millon i lo vendieron por 12. Esto es saber gestionar.

no ho acabo de veure clar això... ets anti-barça però t'és igual el que fasi, i no desitjes que perdi?

jo de gran vull ser com tu  :happy:

:laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

??? Per quina raó?

Totalment d'acord amb tu, company., per exemple jo per molt català que sigui jo mai aniré amb alguns equips del futbol català, es com si fos espanyol crec que no aniria amb tots els equips del futbol espanyol, així de senzill.  :beer2
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2010, 09:57:43 am per Uri50 »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #33 el: 23 de Agost de 2010, 12:12:39 pm »
Per la mateixa regla de 3, en la Supercopa, tots els ací presents, menys Labtec, havien d'animar al Barça, ja que sou a la PROVÍNCIA DE BARCELONA.

Siguem respectuosos i que cadascú anime o apoyi al equip que le surte del rave.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!