Autor Tema: No ha començat la lliga i ja tenim un nou entrenador.  (Llegit 949 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
No ha començat la lliga i ja tenim un nou entrenador.
« el: 21 de Agost de 2010, 16:08:26 pm »
Segons la "guia marca" que surt cada any per aquestes dates, el nostre entrenador és en David Pirri, apareix a la pàgina 304, em sembla que volen acumular molta informació en aquesta guia i no revisen que estigui actualitzada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:No ha començat la lliga i ja tenim un nou entrenador.
« Respondre #1 el: 21 de Agost de 2010, 17:00:54 pm »

Segons la "guia marca" que surt cada any per aquestes dates, el nostre entrenador és en David Pirri, apareix a la pàgina 304, em sembla que volen acumular molta informació en aquesta guia i no revisen que estigui actualitzada.

En sembla que no saben ni que existim  :malament
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 21 de Agost de 2010, 17:04:56 pm »
He vist el post i ja m'heu espantat. Espero que Carreras duri tota la temporada i alguna més. Serà bona senyal per nosaltres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 21 de Agost de 2010, 17:09:44 pm »
He vist el post i ja m'heu espantat. Espero que Carreras duri tota la temporada i alguna més. Serà bona senyal per nosaltres.

Jo també ho espero, però a lo millor dura tota la temporada no perquè ho faci bé sino per que no hi calès per pagar-ne un altre, espero que no sigui aquest el cas
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡