Autor Tema: No tenen vergonya els jugadors i l'entrenador?  (Llegit 5282 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: No tenen vergonya els jugadors i l'entrenador?
« Respondre #20 el: 31 de Octubre de 2005, 17:11:05 pm »
Pedrinho, torno a reformular la pregunta per veure si ara "agafem" la seva essència: no destacava més el medina quan ho feia de lateral que no pas ara que està a la seva posició natural? Abans destacava una miketa en agressivitat per sobre de la resta de companys pero de cop akesta agressivitat s'ha esfumat i ja no té akell canvi de ritme elèctric de principis de temporada.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #21 el: 31 de Octubre de 2005, 17:24:32 pm »
El partit contra l'hospi s per oblidar nomes als primers minuts va semblar qe farian algo pero res nomes pilotades q era imposible arribari.
No s'ha vist joc en cap dels dos equips.Per un partit que ens televisen i hagues estat millor no veure'l
patetic :bigcry: :bigcry:
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #22 el: 31 de Octubre de 2005, 19:45:41 pm »
ya se me esta pasando es k tengo mas moral k el k nos visita la semana k viene.....a partir de ahora cambio el chip y me lo planteo asi:
Tenemos buen ekipo para no descender¡¡¡ :yes:
Millor Seguidor

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #23 el: 31 de Octubre de 2005, 20:05:50 pm »
Amb l'Orife juguem amb un home menys i ho sento perque em cau be, pero es la veritat no pot ni amb les botes, sempre va corrent per el camp sense criteri i no arriva mai a les  pilotes.
Si el Desserne el dimecres ho va fer be no se perque no te continuitat.
La cosa pinta molt malament jo crec que necessitem un distribuidor de pilotes i un que sapigue fer gols.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 31 de Octubre de 2005, 20:34:47 pm »
Sebastià:

Deixa'm que dubti de les teves apreciacions envers Rodolfo Orife. El dia del Benidorm va xutar 2 cops a porta, 1 la va treure el porter de miracle i l'altre va passar a 2 pams de porta. Contra l'Hospitalet, 3 xuts clars, 2 ben dirigits i 1 fora dels 3 pals.

Potser posicionalment falli, però porta perill davant el rival, la qüestió és que la piloteta no entra. :P
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #25 el: 31 de Octubre de 2005, 21:03:44 pm »
Aki el problema esk si hem fet bones incorporacións, aixó si, si els hagesim fitxat el 2002 pk ara hi han alguns k viuen una mica del pasat, el k no puc entendre esk hi han jugadors k al principi de la temporada deien k eren jugadors de 2ªA però k venen aki pk el projecte es bo etc. etc., y akests mateixos jugadors o no jugen o fan merits per jugar a 3ª, no se jo estic una mica fart de les justificacions, k si es el principi del campionat, k hem donat bona imatge ( kina si em perdut??), k si...,  penso k els hi falta una mica de humiltat i treball, k s'ho prenguin com una cosa personal, k tenen un club al radera k s'ha gastat molta pasta per la 2ªB, i el més important k akesta afició a 2ªB no la trobaran, k ja fa uns cuants anys k estem alla baix i el camp esta ple un dia contra el peralta per no baixar, altres aficions no ho farien això.
Demano una mica de carisma, de rabia, de sang calenta, en definitiva k siguin profesionals y s'ho deixin tot al camp, k els partits necesiten d'algu per k la pilota entri a la porteria rival i per impedir k akesta entri en la nostra, vinga anims a tots els jugadors, ekip tecnic i a tots els socis i arlekinats, animo a k tothom sigui critic però amb respecte i recolzant el nostre ekip.

VISCA EL  C.E. SABADELL :scut

salu2 ;)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #26 el: 31 de Octubre de 2005, 21:20:03 pm »
Ahir vam regalar el partit contra el ptijor equip contra el que el CE SABADELL s'ha enfrontat fins ara en aquesta temporada, bàsicament en 2 regals nostres, el primer en un mal refús del porter després de que la pilota pasés pel centre de la nostra defensa, i el segon  en un falta on la tanca defensiva s'obre de manera inexplicable, rebota en un jugador i entra a la porteria.
Si ahir no vàrem puntuar no sé on puntuarem.
Una dada per l'optimisme, varem jugar millor que al Mini o que a Badalona, però es clar, però senzillament crec que a Badalona o al Mini Estadi varem jugar de pena, i tampoc es necessitava massa per jugar millor, per lo que clar, aquí haig d'estar d'acord amb en Montes amb allò de que "vamos mejorando", el problema es que si anem a aquest ritme potser serà massa tard. De fet, la temporada passada a aquestes alçades i amb "quatre canyes" teníem 4 punts més que ara, i ja vau veure com vàrem acabar, salvant-nos a la última jornada contra el Peralta.
Crec que el millor dels nostres ahir va ser Orife, i amb diferència, almenys i va posar ganes, pundonor, i va fregar el gol en 3 xuts clars, i un parell més que van sortir a fora. Algun davanter ha fet més aquesta temporada? Quants gols de jugada s'han marcat?
Un detall, després d'acomiadar a l'equip amb aplaudiments després de perdre, només Gallo es va girar a aplaudir. Txiqui estava sent entrevistat en aquell moment. Res, no té importància, a ningú li agrada perdre, però tampoc a ningú li agrada veure com s'arrastra l'elàstica centenària del nostre equip per aquests camps de Déu, simplement. I es que com deia el company Ceba Mekànica, portem una dinàmica perdedora en els últims anys que ens està minant la moral, i no sé si això pot ser suportable durant molt més temps.
On està l'orgull, on està l'amor propi, on està la "testiculina"? Penso que si un jugador es creu que és mediocre, pensa que juga en una entitat mediocre, pensa que juga en una categoria mediocre, només pot donar un rendiment com a molt mediocre. I això és una falta de respecte per a la Entitat que li paga un sou (que no és precisament mediocre), per a l'afició, i per al propi jugador, és a dir, que podem esperar de jugadors que no es respecten ni a ells mateixos, que no creuen ni en les seves possibilitats? Tenim jugadors amb mentalitat de perdedors i amb aspiracions de butxaca de LFP, per tant incoherència, i per tant, així, ni anirem nosaltres enlloc, ni ells tampoc, alguns han demostrat que no han fet res en l'esport, i els altres, si no canvien el xip, només els hi espera la MEDIOCRITAT en els millor dels casos.

MÉS ORGULL I MÉS RESPECTE.

VISCA EL C.E. SABADELL !!     :bandera      :scut

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 31 de Octubre de 2005, 21:28:42 pm »
Bueno bueno bueno, el senyor Orife va posar ganes i perill, no ho dubto, pero que va ser el millor... Va fallar un gol a 1 metre de la porteria i amb el porter a l'altre banda, o ningú s'enrecorda d'això?  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #28 el: 31 de Octubre de 2005, 22:02:41 pm »
És veritat, aquest equip és lamentable.

L'Hospitalet era el pitjor equip com a local. A més, hi jugaven per sancions i lesions, 5 juvenils. A més, el porter era molt dolent, i veient-se molt, els jugadors del Sabadell no van fer cap xut a porteria en condicions. De fet, el porter d'ells no va haver d'intervenir ni una sola vegada.

El Sabadell actual té bastant bon mig del camp. El porter és bastant bo (tant De Miguel com Ramón Martí). La defensa també és acceptable. L'únic problema greu està a la davantera. Si la cosa continua així gaires setmanes més, potser que agafin a Orife, Gallo i Madrigal i els fotin al carrer a tots tres. L'únic jugador ofensiu que val la pena fins al moment i amb molta diferència és Cañadas. Els demés, bones referències però amb una nula demostració de capacitat golejadora. Quina decepció!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 31 de Octubre de 2005, 23:17:32 pm »

El que és evident és que quan Sergio Iglesias jugui bé d´una vegada, hi jugarà el C.E.Sabadell en conjunt i començara a arribar alguna pilota als davanters
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #30 el: 01 de Novembre de 2005, 10:06:49 am »
Bueno bueno bueno, el senyor Orife va posar ganes i perill, no ho dubto, pero que va ser el millor... Va fallar un gol a 1 metre de la porteria i amb el porter a l'altre banda, o ningú s'enrecorda d'això?  :Hecho_polvo:
Jo no menrecordo d'això, m'enrecordo més del toke d'espuela del sergio iglesias a mig metre de l porteria  >:(

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #31 el: 01 de Novembre de 2005, 13:52:13 pm »
Jo del que m'enrecordo es d'un tret del Sergio Iglesias desde la frontal amb una manca de potencia realment significativa. Desde aquella possicio una bona canonada amb un porter tant tou com el d'ells era gairebe gol segur i en cambi va llençar ras i fluix per la dreta de la porteria al igual que una voleia de l'Ivan Diaz desde fora del area sense cap conviccio que una mica mes i l'han d'anar a buscar a Bellvitge. Pero una de les que mes m'en recordo es d'un atac del Sabadell on no se si era el Neftali que va tenir que esperar una eternitat a que el dobles el Txiqui per el carril amb la conseguent opcio per part de la defensa Riberenca de reorganitzarse sense cap mena de problema. En aquella jugada em va venir a la memoria aquell lateral barbut que teniem el Izquierdo que protagonitzaba unes pujades per la seva banda que feia arrancar els aplaudiments de la aficio al contrari d'ara que el que ens fan es badallar.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 01 de Novembre de 2005, 14:24:37 pm »
La impressió que a mi m'ha quedat, que amb el porter de l'Hospi, teniem que haver xutat almenys 20 vegades, que els haguessim clavat 5.

Aquell home, no té categoria per estar a Segona 'B', però nosaltres vem estar molt tous en atac. Si bé es va xutar molt, es va xutar malament, sense col-locació i fluix. L'única clara que va salvar el porter seu va ser un xut de falta de Cañadas, amb molta intenció i un altre xut a la primera part, no sé de qui que va treure de rebot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #33 el: 01 de Novembre de 2005, 19:41:04 pm »
Jo no menrecordo d'això, m'enrecordo més del toke d'espuela del sergio iglesias a mig metre de l porteria  >:(
Doncs desde el mateix lloc, centrada des de l'altre costat va fallar-la orife, pero sense defenses al costat matant al colom que volava 10 metres més amunt. El del Sergio estava de costat a la porteria i amb un defensa al seu costat, poca cosa mes podia fer...
Jo del que m'enrecordo es d'un tret del Sergio Iglesias desde la frontal amb una manca de potencia realment significativa. Desde aquella possicio una bona canonada amb un porter tant tou com el d'ells era gairebe gol segur i en cambi va llençar ras i fluix per la dreta de la porteria al igual que una voleia de l'Ivan Diaz desde fora del area sense cap conviccio que una mica mes i l'han d'anar a buscar a Bellvitge. Pero una de les que mes m'en recordo es d'un atac del Sabadell on no se si era el Neftali que va tenir que esperar una eternitat a que el dobles el Txiqui per el carril amb la conseguent opcio per part de la defensa Riberenca de reorganitzarse sense cap mena de problema. En aquella jugada em va venir a la memoria aquell lateral barbut que teniem el Izquierdo que protagonitzaba unes pujades per la seva banda que feia arrancar els aplaudiments de la aficio al contrari d'ara que el que ens fan es badallar.

Home, es que tots el chuts que es façin desde la fornal de l'area a segona "b" no aniran a la esquadra, ni tan sols a primera passa aixo!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #34 el: 01 de Novembre de 2005, 20:59:35 pm »
L'entrenador potser sí que té vergonya, però alguns jugadors (només alguns) sembla que no tenen ni vergonya, ni orgull, ni dignitat ni sentit del ridícul.

Crec que els aficionats en general estem una mica esverats sobretot perque es va perdre 2-0 contra l'Hospitalet (amb dos gols de xurru, això també és cert), però contra un equip l'Hospitalet actual que com va quedar palès per la tele (pel 33), no té res, és probablement l'equip més fluix de l'actual grup tercer de segona B, i perque el Sabadell no va fer ni un xut a porteria en condicions, quan d'ocasions en van haver algunes. Molt tocar-la al mig del camp i res més, de forma totalment infructuosa.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #35 el: 01 de Novembre de 2005, 21:03:20 pm »
Hi ha molt poca verticalitat a l'hora de jugar la pilota, no es fan passes de tiralinies d'akelles que li agradaven tant al rubi. Es cert que ens fotien molts gols però es q en vam fer molts amb el rubi. Si sempre juguem la pilota cap al darrera per por a q ens treguin la pilota doncs passa això, que pokes vegades s'arriba a la frontal de l'area i el joc en si és molt poc productiu i efectiu.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #36 el: 01 de Novembre de 2005, 22:07:56 pm »
Es tenen que plantejar algo , perquè això no pot continuar així :no:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #37 el: 02 de Novembre de 2005, 12:04:10 pm »
Yo creo k el unico k se salva es Rodolfo Orife ,, y me direis k no marca , pero ¿creeis k se puede estar desasistido todo el partido como esta el y encima meter un gol? El roba balones , aguanta el balon , centra y cuando puede remata.Pregunto yo ¿kien esta haciendo el mismo trabajo esta temporada? , señores no nos engañemos el ekipo da pena , yo no estuve en Hospitalet , y desde luego si huviese ido estaria muy molesto con la imagen del ekipo.Jugamos contra un ekipo sin portero y ni asi marcamos.Cañadas me parece k se cree Galactico y k todos los dias son "fiesta" , Sergio Iglesias k descanse unas semanitas, y asi practicamente todos.Enfin otro año k sufriremos :scut

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #38 el: 02 de Novembre de 2005, 18:25:57 pm »
Jo tinc clarissim que el problema no es de la davantera, és del centre del camp q no fa arribar pilotes als davanters. No serveix de res tenir davanters si akests han de baixar al mig del camp a agafar totes akelles pilotes que no els arriben. Una vegada estan al mig del camp ja no els considero davanters pq fan la mateixa tasca que haurien de fer els mitjos. Tenim una davantera de collons i un mig del camp que fa pena, sincerament. Només n'hi ha un parell que es salven al mig del camp.