Autor Tema: Ibusuki Hiroshi  (Llegit 31173 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
Re:Ibusuki Hiroshi
« Respondre #80 el: 20 de Abril de 2011, 17:06:35 pm »
Lo que diuen a Castella "el **** es mio"??????
es un jugador amb contracte amb el Girona......i justet per segona A (la prox del CE Sabadell)

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #81 el: 20 de Abril de 2011, 17:52:36 pm »
es un jugador que li falta experiencia  xq nomes te 19 anys es un jugador que si es posa en forma   pot acabar jugant a 1 divisio sense problemes pero li falta maduresa futbolistica 
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #82 el: 21 de Abril de 2011, 00:15:40 am »

Te 19 anyets, te potencial i acabará tard o dora a primera d´una gran lliga europea ja ho veureu!!
El Mallorca perque no, pot ser el pas per fer-ho, primer compaginant el filial amb el primer equip i finalment quedant-se en ell.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

jordix

• Visitant
« Respondre #83 el: 25 de Abril de 2011, 12:07:07 pm »

Te 19 anyets, te potencial i acabará tard o dora a primera d´una gran lliga europea ja ho veureu!!
El Mallorca perque no, pot ser el pas per fer-ho, primer compaginant el filial amb el primer equip i finalment quedant-se en ell.

ja pero no crec que en el filial del mallorca maduri futbolisticament ja que l'any que ve estaran a tercera!
ojala tinguem a aquest jugador per a la proxima temporada!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #84 el: 25 de Abril de 2011, 12:44:11 pm »
Doncs jo crec que si pujem necessitariem un altre davanter més bo que acompanyès Joaquín.
Amb tots els respectes, i sense negar que és un gran davanter, no crec que, almenys pel moment, Hiroshi estigui a la talla d'un 2a A. Potser quedar-se'l i cedir-lo a un bon equip de 2aB fins que maduri un pèl més seria una bona opció.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #85 el: 25 de Abril de 2011, 12:48:26 pm »
Doncs jo crec que si pujem necessitariem un altre davanter més bo que acompanyès Joaquín.
Amb tots els respectes, i sense negar que és un gran davanter, no crec que, almenys pel moment, Hiroshi estigui a la talla d'un 2a A. Potser quedar-se'l i cedir-lo a un bon equip de 2aB fins que maduri un pèl més seria una bona opció.
Estic bastant d'acord amb el que dius, ara jo tampoc crec que sigui un davanter centre "killer" li falta picardia potser dinterior però davanter centre no li se veure. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Xandri

• Visitant
« Respondre #86 el: 25 de Abril de 2011, 13:44:22 pm »
Estic bastant d'acord amb el que dius, ara jo tampoc crec que sigui un davanter centre "killer" li falta picardia potser dinterior però davanter centre no li se veure. :mmmm
Us recordo que és propietat del Girona... Per tant, a partit de la temporada que ve, en teoria no hi tenim res a veure.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #87 el: 25 de Abril de 2011, 13:50:34 pm »

ja pero no crec que en el filial del mallorca maduri futbolisticament ja que l'any que ve estaran a tercera!
lo dices en serio?

en segunda A hiroshi no se comerá una rosca

jordix

• Visitant
« Respondre #88 el: 25 de Abril de 2011, 14:18:27 pm »

lo dices en serio?

uala!! eres vidente?? :blink

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #89 el: 25 de Abril de 2011, 14:55:13 pm »

lo dices en serio?

uala!! eres vidente?? :blink
no hace falta ser vidente pero hiroshi ya esta justito en segunda B pues en segunda A pasará lo que pasará

junto a Joaquín necesitaremos otro buen delantero

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #90 el: 25 de Abril de 2011, 15:50:45 pm »
Para mi, Hiroshi está siendo pieza importante para nuestro equipo y su ayuda está siendo fundamental, pero precisamente este año que lo estamos bordando pienso que la línea de ataque no está siendo lo mejor (o lo más determinante para ser más justos).... hemos ganado muchos partidos por la mínima que si hubieramos tenido un verdadero "Killer" habriamos resuelto más holgadamente... ayer tuvimos un ejemplo en Castellon.
De todas formas es muy joven y ojalá lo tuvieramos en una hipotética plantilla en segunda A, ya que sería señal que nosotros estariamos en la categoria que nos merecemos y él seguiria creciendo con nosotros!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #91 el: 25 de Abril de 2011, 16:37:18 pm »
No pot haver-hi debat, Hiroshi és del Girona i tornarà al Girona a final de temporada. I ja decidirà el Girona què fer amb ell.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #92 el: 25 de Abril de 2011, 18:48:46 pm »

Per l´amor de deu, es el nostre máxim golejador amb 9 gols i encara que com molt be diu en Miki, no hi ha debat perque no es un jugador nostre, no entenc les ganes de treure´s el de sobre...
Mare meva que sobrats que anem no?? :mmmm

També te mérit no lesionar-se mai, estar sempre a disponibilitat de l´entrenador, ser honrat, ser fidel, algú ha sentit alguna cosa negativa de l´Hiroshi?? Aquest jugador li diuen a la dreta i va a la dreta, li diuen a callar i calla, li diuen avui no jugues i te pinta de no dir ni pio!

Sabeu que es de important tot això per l´estabilitat d´un vestuari??

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #93 el: 25 de Abril de 2011, 19:08:08 pm »
Hiroshi ha sido fundamental para el CE Sabadell....sin él y con Joaquín lesionado durante casi toda la temporada, lo hubieramos tenido muy mal.

Muchas gracias Hiro y sigue así  :clap :clap

La verdad, este año, las cesiones (Hiro, Isaac y Juanjo) han sido muy muy positivas y fundamentales para el equipo.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #94 el: 25 de Abril de 2011, 19:16:55 pm »

Per l´amor de deu, es el nostre máxim golejador amb 9 gols i encara que com molt be diu en Miki, no hi ha debat perque no es un jugador nostre, no entenc les ganes de treure´s el de sobre...

També te mérit no lesionar-se mai, estar sempre a disponibilitat de l´entrenador, ser honrat, ser fidel, algú ha sentit alguna cosa negativa de l´Hiroshi?? Aquest jugador li diuen a la dreta i va a la dreta, li diuen a callar i calla, li diuen avui no jugues i te pinta de no dir ni pio!

Ningú ha parlat de treure's-el de sobre. Jo el respecto moltissim per això que dius, precisament. I perquè és un prototip de davanter clàssic que sempre imposa a les defenses contràries.
Ara bé, això no treu que sigui un jugador justet per jugar a Primera, que és el que estavem comentant.
 :xin-xin
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #95 el: 25 de Abril de 2011, 19:17:43 pm »

Desconnectat mss

• President
« Respondre #96 el: 25 de Abril de 2011, 20:27:23 pm »
heu vist aquest video?

IBUSUKI Hiroshi 指宿洋史 Centre d'Esports Sabadell

Poca broma, jo veient aquest video, veig un equip de primera, digueu-me agosserat!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #97 el: 25 de Abril de 2011, 20:30:13 pm »
heu vist aquest video?

IBUSUKI Hiroshi 指宿洋史 Centre d'Esports Sabadell

Poca broma, jo veient aquest video, veig un equip de primera, digueu-me agosserat!!!
Agosarat¡¡¡  :laugh2: :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #98 el: 25 de Abril de 2011, 20:39:05 pm »
Veient el video... Dels 9 gols d'Hiroshi, 2 són de penal i un és el d'Ontinyent que la pilota va dins 100% però ell corre per tocar-la i que li sumin el gol... "Reals" en porta 6.
Ei, i amb això no dic que no m'agradi eeh! És un davanter del que no em veureu queixar-me, m'agrada molt, però que les seves xifres golejadores no són res de l'altre món  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat mss

• President
« Respondre #99 el: 25 de Abril de 2011, 20:55:51 pm »

Ningú ha parlat de treure's-el de sobre. Jo el respecto moltissim per això que dius, precisament. I perquè és un prototip de davanter clàssic que sempre imposa a les defenses contràries.
Ara bé, això no treu que sigui un jugador justet per jugar a Primera, que és el que estavem comentant.
 :xin-xin

Correcte, per primera encara no, esta clar, pero em venen a la memoria frases en aquest post de "Justet per Segona A" o "en Segunda A no se come un rosco" inclús "Justito para Segunda B" que ja em semble per tirar coets.
Potser per Segona A podríem tenir debat, pero a Segona B es mes que rendible aquest noi, més tenint en compte que ve de 3ª. Segurament els amics de saragossa el veien "Justito" per Segona B i ha fet una temporada molt meritòria, es un jugador en progrés i potser l´any vinent a Segona A fa millor temporada que aquesta, qui sap.
Bé no cal dir que a mi personalment m´agrada i força i amb la sang freda que tenen aquesta gent, a veure si l´acava clavant en partit decissiu de Play Off :beer2