El tema Hiroshi és un tema molt complex. Ahir mateix la seva faceta de molestar a la defensa rival només ja amb la seva presència + jugar d'esquena a porta i assistir pilotes als q venien de cara la va complir a la perfecció. D fet va ser un jugador q va portar bastants mal de caps al centre de la defensa albinegre. Ara bé, en quan a ser un jugador desequilibrant, en quan a olfacte de gol i en quan a buscar la pilota o desfer-se dels contraris em sembla un jugador molt pero molt limitat.
Ahir mateix i va haver per una banda una jugada en la qual es podia escapar d'un defensa i quedar-se sol davant del porter i es va entrebancar pràcticament ell solet, una altre vegada li van pendre una pilota la qual a un jugador amb la seva estatura mai a la vida li poden pendre, ara clar, si vas amb por i no posses el peu te l'ha foten segur. I el q si q em va crispar bastant els nervis va ser amb 2 accions les quals ho tenia molt bé per a rematar a porta i el q va fer va ser parar la pilota i buscar un company per a passar-la com s'hi no s'atrevís ell mateix a xutar a porta per por de pifiar-la. nose....
Particularment penso q no hauria d'ocupar la possició que ocupa i en el seu lloc hi hauria d'haver jugant de titular Joaquín, q si q és un davanter molt més pur i amb molt més olfacte golejador.
Quan es vol jugar amb un únic punta aquest jugador a de ser clarament un davanter nat, desequilibrant i capaç de rematar desde qualsevol possició tal hi com va fer Joaquín ahir en aquella jugada q va rebutxar de miracle el porter del Castelló del contrari estem jugant amb un únic punta i aquest punta és un jugador q mooolt dificilment et marqui un gol, de fet mireu els seus números, 9 gols dels qual 1 ja entrava i 2 són de penal tal hi com comenteu per aquí. Números molt pobres per a un davanter q és titular amb el líder de la categoria.
Si l'hauríem de mantenir de cara a la propera temporada? Jo crec q no sempre i quan assolim l'ascens a 2ª A, si ens quedem a 2ª B ens pot anar bé però a 2ª A no crec q ens pugui servir, massa limitat i molt estàtic el japonés.