Autor Tema: Lliga BBVA 10/11  (Llegit 73200 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:Lliga BBVA 10/11
« Respondre #420 el: 11 de Maig de 2011, 22:45:41 pm »
Llevant - 1 F.C.B - 1 El Barça es converteix en el actual campió de lliga matemàticament.

Enhorabona cules!! :ok

M'oloro que tot estava pactat....

I una vegada més a la meva ciutat a la ciutat d'un Club històric...ens tornen a tocar les  :bola :bola....

Sincerament n'estic fins les idem ...

VISCA EL SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #421 el: 11 de Maig de 2011, 22:55:03 pm »
felicidades Barça sin duda una liga mas que merecida  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #422 el: 11 de Maig de 2011, 23:00:05 pm »
Llevant - 1 F.C.B - 1 El Barça es converteix en el actual campió de lliga matemàticament.

I una vegada més a la meva ciutat a la ciutat d'un Club històric...ens tornen a tocar les  :bola :bola....

VISCA EL SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

No hi ha més cec que el què no hi vol veure...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #423 el: 12 de Maig de 2011, 00:01:31 am »

Acabo de posar  l':bandera a la finestra de casa...just davant de la Plaça de Catalunya...

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #424 el: 12 de Maig de 2011, 00:02:18 am »
Felicitats a tots els culers del Forum per la vostra 3a lliga consecutiva... pero per favor, aneu a tirar els petards i a gastar els claxons al barri maritim ;)

gracies  :reverencia2

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #425 el: 12 de Maig de 2011, 00:07:27 am »
Felicitats a tots els culers del Forum per la vostra 3a lliga consecutiva... pero per favor, aneu a tirar els petards i a gastar els claxons al barri maritim ;)

gracies  :reverencia2

:beer2

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Ni Barça ni Madrid a Sabadell som del  :scut...o hauríem de ser-ho majoritàriament :scut :ejem

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #426 el: 12 de Maig de 2011, 07:34:01 am »

Acabo de posar  l':bandera a la finestra de casa...just davant de la Plaça de Catalunya...

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Jo també.  :bandera...zona Centre-Granvia.  I avui que no fa gaire vent encara anirà millor....Aquests dies en els que hi ha més banderes del equip de la ciutat veïna del que seria desitjable es bo contrarrestar-ho una mica. ;D I ja m´imagino, el matí del día 29, la ciutat pintada de colors, però no exactament els mateixos.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #427 el: 12 de Maig de 2011, 08:41:17 am »
yo todos los años cuando el Barça gana algun titulo cuelgo mi bandera, porque aparte del Sabadell mi segundo equipo es el Barça aunque muchos no lo entiendan tengo mis banderas camiseta de este año etc pero la bandera del Sabadell la colge cuando ganemos la liga regular y hay va a estar hasta que el equipo suba a segunda A o si no hay suerte hasta que nos eliminen la del Barça este año no tiene sitio en mi balcon  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #428 el: 12 de Maig de 2011, 14:48:08 pm »
jo sóc del sabadell i aquesta nit m'han donat la nit amb els petards i els xiulets. la gent haurien d'anar a celebrar a Barcelona ia sabadell que ens deixin dormir.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #429 el: 12 de Maig de 2011, 19:09:07 pm »
La resposta a les celebracions culers a de ser, cridar i no parar en tota la nit quan aconseguim nosaltres l'ascens per tal de demostrar que a Sabadell encara que molts no ho vulguin creure, tenim més futbol que Madrid i Barça.

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #430 el: 12 de Maig de 2011, 20:17:24 pm »
Treieu-vos la vena dels ulls. Barça i Madrid han fet una gran faena de marketing i tot Espanya és merengue o culé.
Ara falta que la sapiguem fer naltres ací i mos sapiguem vendre com una 'tercera via' que atrague als inconformistres amb el sistema.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #431 el: 12 de Maig de 2011, 21:11:13 pm »
Treieu-vos la vena dels ulls. Barça i Madrid han fet una gran faena de marketing i tot Espanya és merengue o culé.
Ara falta que la sapiguem fer naltres ací i mos sapiguem vendre com una 'tercera via' que atrague als inconformistres amb el sistema.

"tercera vía"....una grandíssima veritat i una necesitat imperiosa en el món actual del futbol.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #432 el: 13 de Maig de 2011, 00:10:26 am »
hem de ser els 3 com bé dius perquè és molt important ser els 3.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #433 el: 21 de Maig de 2011, 23:52:54 pm »
Justicia esportiva... per fi el Depor a Segona!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #434 el: 22 de Maig de 2011, 00:18:55 am »
Si no lo remedia el R.C. Celta de Vigo, Galicia se queda sin representacion en la 1ª Division del futbol español, en contra y con toda seguridad Madrid tendra cuatro equipos en la categoria, Andalucia con tres y a la espera de lo que pueda hacer el Granada CF, el Pais Valencia con otros tres, y el Pais Vasco-Navarra con tres tambien, son las cuatro Comunidades que dominan la 1ª division.

Seria una lastima que el futbol gallego no tuviera representacion en la Liga BBVA la proxima temporada.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #435 el: 22 de Maig de 2011, 09:52:47 am »
Si no lo remedia el R.C. Celta de Vigo, Galicia se queda sin representacion en la 1ª Division del futbol español, en contra y con toda seguridad Madrid tendra cuatro equipos en la categoria, Andalucia con tres y a la espera de lo que pueda hacer el Granada CF, el Pais Valencia con otros tres, y el Pais Vasco-Navarra con tres tambien, son las cuatro Comunidades que dominan la 1ª division.

Seria una lastima que el futbol gallego no tuviera representacion en la Liga BBVA la proxima temporada.

Y Catalunya, que es de las más importantes y de las que mejor fútbol tienen (en la final del mundial, de 11 jugadores de España, 6 eran catalanes) sólo tenemos dos... El Barcelona es un cáncer para el fútbol catalán  :plora
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #436 el: 22 de Maig de 2011, 10:51:59 am »

Y Catalunya, que es de las más importantes y de las que mejor fútbol tienen (en la final del mundial, de 11 jugadores de España, 6 eran catalanes) sólo tenemos dos... El Barcelona es un ****** para el fútbol catalán  :plora

Y en Canarias, Galicia, Extremadura, Castilla La Mancha, Castilla Leon, La Rioja, Murcia, Ceuta y Melilla, ¿quien es el ******?

jordix2

• Visitant
« Respondre #437 el: 26 de Juny de 2011, 13:38:06 pm »
Golas del Giovanni dos santos, jugador actualment del racing!
http://www.youtube.com/watch?v=lT-QIsC0-X0&feature=player_embedded#at=51
sembla el maradonna!! :o :o

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #438 el: 26 de Juny de 2011, 13:43:29 pm »

Y Catalunya, que es de las más importantes y de las que mejor fútbol tienen (en la final del mundial, de 11 jugadores de España, 6 eran catalanes) sólo tenemos dos... El Barcelona es un ****** para el fútbol catalán  :plora

Y en Canarias, Galicia, Extremadura, Castilla La Mancha, Castilla Leon, La Rioja, Murcia, Ceuta y Melilla, ¿quien es el ******?

Hi ha gent que quant sent Barça es creu que son el mal de tot, ara mirat fredament no els hi sobra una part de raó  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #439 el: 26 de Juny de 2011, 13:50:19 pm »

Hi ha gent que quant sent Barça es creu que son el mal de tot, ara mirat fredament no els hi sobra una part de raó  :mmmm

Ni en frio ni en caliente, que equipo en Catalunya se puede comparar actualmente con el Getafe CF o con el Rayo Vallecano, para llegar donde han llegado hay mucho trabajo detrás y con una institución profesional, nosotros por ejemplo lo estamos intentando cambiar ahora, la vida profesional en cualquier deporte es muy diferente al deporte semiprofesional o amateur.