Autor Tema: Avui m'he fet soci  (Llegit 1654 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
Avui m'he fet soci
« el: 27 de Agost de 2010, 21:48:20 pm »
Aquest migdia  m'he fet soci del nostre gran i estimat club!!!

Ja són molts anys patint,gaudint,cabrejant-me i tb alegrant-me ( menys del que tots voldríem) amb el nostre equip, i tot-hi que ja, humilment, em sentia part de la nostre gran familia arlquinada, per una raó o altre mai havia formalitzat el meu carnet de soci, i això que cada any 10 o 12 partits a la NCA sempre queien, així que econòmicament hi sortiré guanyant  :icon_mrgreen: xDD ( pel que us he llegi't sempre, jo era dels tontos que pagava relegiosament i no es colaven o entraven amb entrades infantils ¬¬) xDD

Jo com molts de vosaltres, formo part de la generació  que mai ha vist el Sabadell a primera  ( de ser-hi sí,, quan l'any 1988  vam jugar l'últim partit a primera era un enano de un 1.20 més o menys)`però emocionalment  mai he gaudit de veure'l on per història es mereix estar. Sóc  de la generació que  es va passar tota la infantesa setmana rere setmana sommiant amb un Sabadell almenys a Segona A i mai ho va veure, que es va desilusionar del tot a l'adolescència i que sense cap motiu lògic, es va tornar a enganxar com una droga al Sabadell quan vem baixar a tercera, encara recordo desde el menjador de casa cridant d'emoció quan De Navas  ens va salvar contra el Mallorca "b", i el seguit ascens contra el Caudal.

Tinc el bon presentiment que els anys que s'acosten ens portaràn moltes alegries i il.lusions, i egoistament,  vull ser-hi present com tots vosaltres. Així que tot aquest rollo vé per dir-vos que avui a la meva vida hi comença una nova etapa com a soci del C.ESabadell, una etapa que esperi que acabi el dia que m'en vagi d'aquest món, i que entre tots junts, patirem,sommiarem,i viurem grans moments.

Visca el Sabadell!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:Avui m'he fet soci
« Respondre #1 el: 27 de Agost de 2010, 22:47:53 pm »
Aquests sentiments t'honoren...company...i voldria compartir amb tu el desig d'una millor època i també cridar.

VISCA EL SABADELL  :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 27 de Agost de 2010, 23:01:25 pm »
Te felicito por tú decisión, como dice el refrán "nunca es tarde si la dicha es buena", esperemos que de aquí en adelante la fortuna nos sonría y pronto podamos estar en una categoría superior, nuestro CE Sabadell FC se merece y, ya es hora que consiga esa meta de subir de categoría. Un deseo, que la gente haga un sacrificio y renueve su carné o lo saque por primera vez, hay que hacer al Club más grande aún, tiene que estar entre los grandes por su pasado e historia centenaria.

:ok     :anims     :ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 27 de Agost de 2010, 23:21:47 pm »
Si vas més de 10 vegades per temporada al camp, surt a compte. Son sempre 16 partits que no hauràs de pagar per entrar, ja que esta temporà s'han despenjat amb 3 jornades econòmiques i han tret les invitacions del carnet.  :sleep:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 28 de Agost de 2010, 06:35:10 am »
 :scut :bandera :bandera
la mes cordial benvinguda a un nou soci, perquè amant del Sabadell ja ho deuries ser, jo si he vist el Sabadell a primera per dues etapes diferents i espero mes aviat desitjo que el podem veure de nou tots junts. Visca el Sabadell.
 :visca
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #5 el: 28 de Agost de 2010, 17:28:01 pm »
Enhorabuena por hacerte socio compañero. Ahora más que nunca hay que ir vacilando, sí, digo vacilando, porque ser del far$a, mandril y otros equipos es fácil. Ser del Sabadell no lo puede ser cualquiera. Somos uno de los equipos que la mayoria de la gente del Estado le tiene simpatía, ya sea por nuestro equipaje o por la afición, pero así es. Yo como muchos otros sabadellencs viaja por motivos laborales a menudo por toda España, y no hay cosa que me produzca más orgullo (aparte de hablar de mis dos hijos, por cierto, socios desde su nacimiento) que decir que soy de Sabadell (no de Barcelona) y del Sabadell, y no hay cosa que me j**a más que en cualquier sitio del estado me digan "este es catalán, cómo tú" a lo que yo respondo "y de que parte de Catalunya eres?" "no, no si lo que soy es del barça" respondiendoles siempre con mucho orgullo que SER CATALA, POR SUERTE, ES MUCHO MAS QUE SER DEL BARÇA.
Todo este discurso lo digo porque creo que ya va siendo hora que la gente de la ciudad de una puñetera vez se de cuenta que tenemos un equipo histórico, en una ciudad histórica, y que ya es hora de que la gente se anime, y puesto que ninguna de las últimas directivas ha tenido narices a hacerlo, debemos ser nosotros, los socios y simpatizantes del Sabadell los que engresquemos a todos los que están a nuestro alrededor a  sentirse orgulloso de ser de este club, porque para que todo el mundo lo recuerde, DE UN CLUB GRANDE ES CUALQUIERA, DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL ES QUIEN PUEDE¡¡¡

Salud y buena temporada¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 28 de Agost de 2010, 17:34:31 pm »
Enhorabuena por hacerte socio compañero. Ahora más que nunca hay que ir vacilando, sí, digo vacilando, porque ser del far$a, mandril y otros equipos es fácil. Ser del Sabadell no lo puede ser cualquiera. Somos uno de los equipos que la mayoria de la gente del Estado le tiene simpatía, ya sea por nuestro equipaje o por la afición, pero así es. Yo como muchos otros sabadellencs viaja por motivos laborales a menudo por toda España, y no hay cosa que me produzca más orgullo (aparte de hablar de mis dos hijos, por cierto, socios desde su nacimiento) que decir que soy de Sabadell (no de Barcelona) y del Sabadell, y no hay cosa que me j**a más que en cualquier sitio del estado me digan "este es catalán, cómo tú" a lo que yo respondo "y de que parte de Catalunya eres?" "no, no si lo que soy es del barça" respondiendoles siempre con mucho orgullo que SER CATALA, POR SUERTE, ES MUCHO MAS QUE SER DEL BARÇA.
Todo este discurso lo digo porque creo que ya va siendo hora que la gente de la ciudad de una puñetera vez se de cuenta que tenemos un equipo histórico, en una ciudad histórica, y que ya es hora de que la gente se anime, y puesto que ninguna de las últimas directivas ha tenido narices a hacerlo, debemos ser nosotros, los socios y simpatizantes del Sabadell los que engresquemos a todos los que están a nuestro alrededor a  sentirse orgulloso de ser de este club, porque para que todo el mundo lo recuerde, DE UN CLUB GRANDE ES CUALQUIERA, DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL ES QUIEN PUEDE¡¡¡

Salud y buena temporada¡¡¡

:bigcry: :bigcry: :bigcry:  :mmmm :ok :clap :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #7 el: 28 de Agost de 2010, 17:46:41 pm »
Cada dia que passa, no ho dubteu, estem més a prop del somni. Aquest ascens arribarà, arribarà segur. I quan arribi aquest moment, el camp hi serà ple de gom a gom però únicament uns escollits quedarem retratats, per les llàgrimes que brollaran dels nostres ulls fins arribar al nostre somriure, com a fidels seguidors del CE Sabadell en les pitjors èpoques.

No ho dubteu, aquest ascens arribarà segur... Arribarà segur.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #8 el: 29 de Agost de 2010, 13:39:35 pm »
Cada dia que passa, no ho dubteu, estem més a prop del somni. Aquest ascens arribarà, arribarà segur. I quan arribi aquest moment, el camp hi serà ple de gom a gom però únicament uns escollits quedarem retratats, per les llàgrimes que brollaran dels nostres ulls fins arribar al nostre somriure, com a fidels seguidors del CE Sabadell en les pitjors èpoques.

No ho dubteu, aquest ascens arribarà segur... Arribarà segur.

Es més, aquest acens no trigarà. VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL