Autor Tema: NOS COLOCAN DE NUEVO LA MISMA PELICULA, YA ESTAMOS CANSADOS  (Llegit 4990 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
NOS COLOCAN DE NUEVO LA MISMA PELICULA, YA ESTAMOS CANSADOS
« el: 30 de Agost de 2010, 08:14:18 am »
Bueno, mas de lo mismo. Ya hemos visto que hay varios jugadores con muy baja forma y que no debrian de jugar a estas alturas, los demas muy justitos. Al entrenador lo veo indeciso y los cambios los hace muy tarde. Espero que se mejore rapidamente o bien dentro de 2 meses ya tenemos otro año perdido. Espero que si el experimento no sale bien, se marchen con el entrenador los que lo recomendaron. Ya estamos cansados de ver siempre la misma pelicula, no nos engañen mas.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:NOS COLOCAN DE NUEVO LA MISMA PELICULA, YA ESTAMOS CANSADOS
« Respondre #1 el: 30 de Agost de 2010, 09:32:18 am »
Aquest cop t'has superat. A la primera jornada i ja rajant de tothom. De veritat no vas veure res de positiu? Absolutament res?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 30 de Agost de 2010, 09:35:27 am »
Bueno, mas de lo mismo. Ya hemos visto que hay varios jugadores con muy baja forma y que no debrian de jugar a estas alturas, los demas muy justitos. Al entrenador lo veo indeciso y los cambios los hace muy tarde. Espero que se mejore rapidamente o bien dentro de 2 meses ya tenemos otro año perdido. Espero que si el experimento no sale bien, se marchen con el entrenador los que lo recomendaron. Ya estamos cansados de ver siempre la misma pelicula, no nos engañen mas.
tu si que te tendrias que perder y no aparecer mas por este foro, que con solo 83 mensajes la mayoria son para criticar y solo apareces cuando perdemos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Guadiana

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #3 el: 30 de Agost de 2010, 10:34:09 am »

Lo teu nano, si que és preocupant!!!  :blink
Aquest principi de temporada no té res a veure amb els anteriors, perquè els anteriors no havia més jugadors disponibles per Moya que 14 o 15, i ara mateix, tenim tres jugadors per debutar, segurament sent del 11 titular, i l'estrella de l'equip que és Manga, va jugar menys de mitja hora, perquè estava tocat.
Com dius, no cal enganyar ningú, i dir-ho tot.  :xin-xin

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #4 el: 30 de Agost de 2010, 11:04:51 am »
No té cap sentit començar rajant i foten fora a 3/4 de plantilla la primera jornada, després d'haver començat un nou projecte amb nou entrenador i jugadors que han de ser molt importants també acabats d'incorporar.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #5 el: 30 de Agost de 2010, 11:24:05 am »
A ver, yo puedo entender que la gente esté cabreada por el partido de ayer, que sí hay cosas que no gustaron, que había mucha ilusión... pero jo*** que solo llevamos un  partido¡¡¡ Un poco de paciencia, hay que dejar trabajar a la gente, y sobre todo ESTGA CATEGORIA ES MUY DIFICIL¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 30 de Agost de 2010, 11:27:49 am »
Recupero parte de un mensaje de hace 10 meses:
Buried, sin acritud, el dia que escribas un mensaje positivo, lo celebraré abriendo una botella de cava.

I a mi me diuen crític. La única crítica ahir, és que mos va faltar punch final. El Carreras este ja va demostrar ahir, que no s'arruga i els últims 30 minuts se va vore més intensitat ofensiva que en tota la última temporada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #7 el: 30 de Agost de 2010, 11:52:44 am »
aquest tipus de comentaris, desmoralitzen, ojala a final de temporada et tinguis d'amagar sota les pedres!!! :pilotasso
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #8 el: 30 de Agost de 2010, 12:09:57 pm »
Yo es que para seguir a estos colores cada semana nadie me tiene que vender ninguna moto o pelicula como tu la llamas. Vengo solito desde hace 38 años!. Yo creo que tenemos buena plantilla y hay que ser ambiciosos en el inicio de liga, pero la pelota a veces es caprichosa. Cuando llevemos una vuelta podemos tener más claro cual será nuestra situación al final de liga.
Por tanto el 30 de agosto estarás cansado tu, porque yo salí ayer decepcionado  por no haber conseguido los 3 primeros puntos , de acuerdo,   pero no se me ocurrirá nunca tirar la caballeria encima de todos ni pedir responsabilidades después de no ganar el primer partido de liga!! y lo único que tengo ganas es de estar en Badalona el domingo que viene.
PD: Esto es opinion personal e igual estoy equivocado en algunos casos, pero pienso que la gente que hace critica destructiva, como pienso que es este caso, no quiere que ganemos el domingo para así lanzar toda su artillería,  todo y aparentar seguramente, y si es que van al campo, que quieren estos colores más que nadie.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #9 el: 30 de Agost de 2010, 12:44:38 pm »

Bueno, crec que lo que realment volía dir en Buried, es que ahir, havíem d´ haver guanyat, pero no ho ha sapigut dir d´una forma elegant. El Lleida com tots sabíem s´havía debilitat molt aquesta temporada, va vendre tots els jugadors claus de l´anterior temporada i no estará ni de bon tros a la part alta de la clasificació aquest any, això combinat amb que jugavem a casa i que el primer partit has de ilusionar a l´afició, per allò dels indecisos, donç mala senyal, jo també pensava que guanyaríem, pero d´aquí a vendre motos, a que això es la mateixa historia tal i cual.......hombre Buried, te has "pasao", pensa que no teníem el nostre fitxatge estrella que es en Joaquín, tampoc estava en Cuenca que te moltíssima cualitat, hi han molts que encara noes coneixen etc...

CALMA, a mi m´agrada l´equip i recordo que España va perdre el primer partit, tot i així Buried........Sí... ..... ahir havíem d´haver guanyat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #10 el: 30 de Agost de 2010, 12:58:56 pm »
Les meves sensacions son força positives,i per descomptat que el diumenge aniré a Badalona.No podem "rajar" a la primera jornada de lliga,aixó és molt llarg i només ha fet que començar. :scut :bandera :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #11 el: 30 de Agost de 2010, 13:24:30 pm »

El teu nick ja ho diu tot...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #12 el: 30 de Agost de 2010, 14:23:37 pm »
Mirad, somos muchos los que ya estamos cansados de tanta mediocirdad. Muchos de los que opinais, solo habeis vivido estos momentos malos, los peores de la institucion. Los que han visto los tiempos de primera y los de segunda, pero siempre luchando por subir a la elite me entenderan de lo que quiero decir. Desde el año 92, ya son bastantes creo yo, que solo se ha vendido humo. Todas las temporadas igual, que si hay equipopara subir, que si no se que. Al final nada, solo humo. De todos estos años, solo recordar la temporada del Mora con aquella copa y el play off. La temporada del play off del Moya y debemos de recordar la patetica temporada del descenso a tercera, con toda aquella saga de mercenarios futbolisticos. Todos estos años y esto es lo que hay. Creo que es mejor no vender nada. Decir que hay equipo para mantenerse dignamente es suficiente. Pero no crear falsas expectativas que luego van en contra de todos. Creo que falta implicacion, pero no solo de los jugadores, si no de la ciudad e instituciones en general para demostrar que desea un equipo en categoria superior. Si no es asi la Segunda B por muchos años mas y graciassss.
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2010, 14:29:47 pm per Buried »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 30 de Agost de 2010, 14:27:39 pm »
Si, jo estic cansat de la Segona B. Però si no hi posem tots de la nostre part, directiva, jugadors i afició, no pujarem mai.

És molt maco només criticar de manera destructiva. Si critiquessis donant idees, potser alguna l'aprofitarien i anirien a millor. Però és més fàcil, es *****-se amb tot i no aportar res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #14 el: 30 de Agost de 2010, 14:30:57 pm »
Buried, amb aquestes paraules sembles un ******, i si volem pujar, aquest any és una bona ocasió, tenim bons jugadors en totes les posicions i Carreras de moment ho fa prou bé, que passa empatem el primer partit i ja et cagues amb tot? Per aixó no parlis, si vols pujar no critiquis, ANIMA!
:scut :bandera FORÇA CES! :bandera  :scut
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2010, 14:35:33 pm per X-Men Aigua »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #15 el: 30 de Agost de 2010, 14:56:27 pm »
Mirad, somos muchos los que ya estamos cansados de tanta mediocirdad. Muchos de los que opinais, solo habeis vivido estos momentos malos, los peores de la institucion. Los que han visto los tiempos de primera y los de segunda, pero siempre luchando por subir a la elite me entenderan de lo que quiero decir. Desde el año 92, ya son bastantes creo yo, que solo se ha vendido humo. Todas las temporadas igual, que si hay equipopara subir, que si no se que. Al final nada, solo humo. De todos estos años, solo recordar la temporada del Mora con aquella copa y el play off. La temporada del play off del Moya y debemos de recordar la patetica temporada del descenso a tercera, con toda aquella saga de mercenarios futbolisticos. Todos estos años y esto es lo que hay. Creo que es mejor no vender nada. Decir que hay equipo para mantenerse dignamente es suficiente. Pero no crear falsas expectativas que luego van en contra de todos. Creo que falta implicacion, pero no solo de los jugadores, si no de la ciudad e instituciones en general para demostrar que desea un equipo en categoria superior. Si no es asi la Segunda B por muchos años mas y graciassss.

Pero no se pueden sacar conclusiones a las primeras de cambio, mira hace dos temporadas, empezamos como empezamos y estuvimos a un suspiro de subir
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #16 el: 30 de Agost de 2010, 16:59:54 pm »
buried tu et penses que ets l'unic que esta fart de la segona b??????tiu que es el primer partit, el primer partit no significa res, em refereixo al resultat, jo e vist al sabadell a primera i segona, ara el que em de fer es donar suport al equip a segona b a tercera i a regional si fa falta, a a finals de la temporada pasada pensavem que tindriem un equip jove sense aspiracions, i mira lap lantilla que an muntat,es mes del que pensavem,em d'animar i tirar endavant,portar les banderes al camp i animar tiu  :pilotasso
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #17 el: 30 de Agost de 2010, 17:25:06 pm »
aquest tipus de comentaris, desmoralitzen, ojala a final de temporada et tinguis d'amagar sota les pedres!!! :pilotasso
:ok :ok :ok :clap2 :clap2 :clap2
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #18 el: 30 de Agost de 2010, 17:50:35 pm »

Yo soi uno de esos q e vivido solo momentos 'malos' desde los 10 años voi a ver el sabadell i tengo 21 osea son unos cuantos años 'malos'. Ayer salí muy disgustado del resultado pero no del ekipo i como tu dices q estan vendiendo humo i tal, este año no a sido asi, el lema es 'tots junts anirem endevant' i se han dejado de la 2A en espera i todo ese rollo. Osea desde mi puntos de vista este año se harán bien las cosas i ya veremos donde estamos!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 30 de Agost de 2010, 17:53:34 pm »

Puedes que tus comentarios estén dentro de una lógica porque llevamos muchos años padeciendo y sufriendo para no llegar a ninguna parte.
Para esta temporada hay depositadas una vez más la esperanza y la ilusión de que nuestro sueño se haga realidad, pero hay que dar tiempo, sobre todo, para que los jugadores recojan los conceptos  y las formas del nuevo entrenador.
Por otra parte, las actitudes de los jugadores en el terreno de juego es lo que me preocupa, pero es pronto para decir que nuevamente esta temporada no alcanzaremos el objetivo del ascenso, aunque al final sea así, ahora estamos en época de apoyar y animar a los nuestros y que estos se identifiquen con el proyecto ya que es la parte más importante del mismo para lograrlo, hay que tener paciencia y tranquilidad,  esto no a hecho nada más que empezar,  tengo la impresión que se está trabajando en la dirección correcta y, al final ya veremos si será una fiesta o de lo contrario otra temporada más de desilusión y fracaso, pero para eso ya habrá tiempo de comentar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia