Autor Tema: J1: SABADELL - LLEIDA  (Llegit 29041 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:J1: SABADELL - LLEIDA
« Respondre #160 el: 30 de Agost de 2010, 11:12:24 am »
Dicen que el que no se consuela es porque no quiere. Recuerdo que hace dos años, en partido jugado en Lleida un sábado al mediodia, Juvenal también falló un penalti i empatemos a 0 como ayer. Resultado final de la temporada: PLAY OFF! Por que no se va a repetir la historia :icon_question:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #161 el: 30 de Agost de 2010, 11:36:39 am »
Ahir, teníem a Joaquín lesionat. Teníem a Ciércoles, Hiroshi i Cuenca, amb només un entreno a les esquenes, teníem a Manga tocat, que vaig parlar un moment amb ell al final del partit i me va dir que se va notar cargadet, però que ja millor.
Amb tots estos condicionants, el partit no tenia visos de victòria, però el penal fallat podia haver canviat el transcurs del partit. Estic més que segur que si lo marquem, les fotem 4 als lleidatans. Lo que passa, és que quan un partit se complica, m**** a l'espardenya, és lo que hi ha.

Carreras inmens. Va agafar a Juvenal i lo va posar de mig defensiu, on no hagués de còrrer, que igualment no ho va fer, però va evitar una altre arrastrada més de l'exfutbolista, aconseguint que se surtís amb la bola controlada de la defensa molts colps. Fito, no està per més de 45 minuts, i al final lo van canviar, i allà va canviar el partit.
Supose que Carreras va anar prenent nota i el pròxim partit sortirem amb 11 sobre el camp enlloc de 9, per que ni Juve està per còrrer, ni Bermudo sap lo que és fer de lateral.
Hiroshi, mot bé, una pena que només porte un entreno amb naltres, però se le va vore motivat i s'entenia amb Manga.

Pena que me vaig hui a Turquia, crec que se pot disfrutar este any amb l'equip.

:scut :bandera :bandera :bandera

Bé s'acosta l'hora de la veritat a començar per guanyar al Lleida i fer per una temporada per estar al capdavant de la classificació.

Ara aquest mati he donat una volta per la NCA i he vist uns "pajarus" que no em foten gaire bona espina, toquem ferro

Estos ocells se diuen GARCES, sense accent.  :icon_mrgreen:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #162 el: 30 de Agost de 2010, 13:32:00 pm »
La veritat es que jo no estic descontent amb el que vaig veure ahir, em va agradar com l'equip sortia amb la pilota poc a poc obrint en bandes, però no em preocupa que al primer partit empatem, crec que anirem de menys a més en poc temps i a mesura que els nous jugadors s'adaptin tindrem millor resultats. A nivell individual també em va agradar força, amb la parella Agustín-Mikel podem estar ben segurs, De Navas com sempre, quan va haver de fer feina la va fer bé, Toni Lao també em va agradar i Hiroshi el podem aprofitar molt gràcies a la seva alçada. Mica en mica s'omple la pica
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

jordix

• Visitant
« Respondre #163 el: 30 de Agost de 2010, 14:23:43 pm »
per mi agustin va ser un dels millors del partit!!!
ell va tallar dos contres i estava sol!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #164 el: 30 de Agost de 2010, 14:56:38 pm »
Jo vaig sortir apagat amb el resultat. Pensant que es pot millorar molt.
Els que més em van agradar ahir : De Navas, Toni Lao, Mikel, Agustin, Puchi, Eneko, Robles, Hiroshi. Aquest últim tenia molts ductes, doncs només té 19 anys i aquí qualsevol jugador de 19 anys juga 30 minuts en tot l'any. Veient els seus moviments veig que serà un gran rival pel Joaquin alhora de lluitar per la posició de davanter titular.

Tambe tinc coses negatives pero nomes donare el toc en una coseta, busquem 1 tirador de penals per aquest any que faci be la seva feina per que ahir podriam haber guanyat el partit si Juvenal no falla la pena maxima i aixo ens pot tornar a passar, aixi dons mes val que possem a tirar penal a algun jugador que tingui un porcentatge d´acerts desde el punt de penal molt alt, les petites coses marcan deiferencies a Segona B.  :xin-xin

Si busquem un tirador de penals només cal mirar en el youtube un video dels gols de joaquin  de l'any passat i veureu que la majoria van ser de penal.

A veure si la cosa comença a rutllar ben aviat i tenim un any d'alegries, que estem necessitats.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #165 el: 30 de Agost de 2010, 18:47:30 pm »

Hiroshi, mot bé, una pena que només porte un entreno amb naltres, però se le va vore motivat i s'entenia amb Manga.
.

Home sent japonès es molt logic que s'entengui amb manga  :laugh2: :laugh2:

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #166 el: 30 de Agost de 2010, 19:20:55 pm »

Jo crec que l'únic que se li pot retreure a l'equip del partit d'ahir (un penal el pot fallar qualsevol, no crec que aixó sigui per crucificar ningú) és que precissament quan li van expulsar a un jugador al Lleida, que és quan millor estavem jugant, l'equip es va tirar enrera i el Lleida va passar a dominar amb 10, durant bastants minuts i inclús van tenir la oportunitat de marcar en una bona jugada amb rematada de cap que va sortir fora per poquíiiiissim, és a dir, el partit d'ahir també l'hauríem pogut perdre, i hauria sigut per no aprofitar l'expulsió del Lleida.

Algú més pensa així o sóc l'únic que li va semblar veure que va passar tal com ho dic ?

La resta, per fi, varem semblar un equip que vol jugar a alguna cosa. Falta afinar aliniacions (és a dir, posar a qui realment ha de jugar) i falta afinar punteria. Quan juguin Joaquin e Hiroshi junts, crec que aquest equip s'afartarà de fer gols i que disfrutarem d'una bona temporada. Però el Carreras li ha de fotre collons per saber deixar a Juvenal fora de l'equip titular i per posar a l'Alex Ruiz en comptes del Bermudo. Mikel Azparren va estar colossal, manant i animant a tot l'equip i fent una feina brillant.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #167 el: 30 de Agost de 2010, 19:28:25 pm »
Jo puc estar bastant d'acord amb el que dius, l'únic que a mi m'emprenya es que no xutem a porta i si no proven de xutar a porta no es pot afinar la punteria, i xutar a porta vull dir xutara a porta no que una pilota passi a un metre de la porta, que la pilota vagi entre els tres pals fer treballar al porter.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #168 el: 30 de Agost de 2010, 19:31:14 pm »
Sincerament, no sé en qué us baseu els que dieu que l'equip us va donar bones vibracions, tot i que ho respecto. Per a mi, va ser tot igual que l'any passat però amb més passades horitzontals al mig camp, menys pilotades llargues i menys perill dels nostres davanters. Si aquest mateix partit l'haguèssim fet a finals de temporada i a 3-4 punts dels descens, hauriem dit que la salvació seria molt dificil.

Els primers vint minuts van ser clarament del Lleida, el Lleida tenia la pilota i el Sabadell semblava que jugava fora de casa. Després del penalty tampoc es pot dir que dominèssim aclaparadorament. L'expulsió d'un jugador del Lleida no es va notar en cap moment.

El Lleida no va crear grans ocasions de perill i la defensa va semblar solvent, però crec que el Lleida no ens va exigir en cap moment; quan vinguin els davanters de Castelló, Sant Andreu i similars, veurem que passa...

I una altra qüestió és el tema del penalty. Va ser un incident, la pilota va anar al pal, és mala sort, etc, etc.; però no em va agradar gens qui el va llençar, ni com el va llançar: Juvenal va anar gairebé caminant a xutar la pilota, tot i així no enganya al porter, i l'envia al pal. Espero que torni aviat Joaquin.  :ejem

El que ens salva és que aquest equip encara té marge de millora, però la resta d'equips també.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #169 el: 03 de Setembre de 2010, 14:14:27 pm »
JO personalment penso que el partit no ha estat malament ,es  el primer i no es per treure conclusions encara crec jo ,per mi lo millor del partit va ser la defensa el AZPARREN i el AGUSTIN van fer bona feina,el AZPARREN en va donar bones sensacions i el japones aquet el HIROSHI,va tocar tres pilotes i van ser de perill a ver a ver