Ahir, teníem a Joaquín lesionat. Teníem a Ciércoles, Hiroshi i Cuenca, amb només un entreno a les esquenes, teníem a Manga tocat, que vaig parlar un moment amb ell al final del partit i me va dir que se va notar cargadet, però que ja millor.
Amb tots estos condicionants, el partit no tenia visos de victòria, però el penal fallat podia haver canviat el transcurs del partit. Estic més que segur que si lo marquem, les fotem 4 als lleidatans. Lo que passa, és que quan un partit se complica, m**** a l'espardenya, és lo que hi ha.
Carreras inmens. Va agafar a Juvenal i lo va posar de mig defensiu, on no hagués de còrrer, que igualment no ho va fer, però va evitar una altre arrastrada més de l'exfutbolista, aconseguint que se surtís amb la bola controlada de la defensa molts colps. Fito, no està per més de 45 minuts, i al final lo van canviar, i allà va canviar el partit.
Supose que Carreras va anar prenent nota i el pròxim partit sortirem amb 11 sobre el camp enlloc de 9, per que ni Juve està per còrrer, ni Bermudo sap lo que és fer de lateral.
Hiroshi, mot bé, una pena que només porte un entreno amb naltres, però se le va vore motivat i s'entenia amb Manga.
Pena que me vaig hui a Turquia, crec que se pot disfrutar este any amb l'equip.
Bé s'acosta l'hora de la veritat a començar per guanyar al Lleida i fer per una temporada per estar al capdavant de la classificació.
Ara aquest mati he donat una volta per la NCA i he vist uns "pajarus" que no em foten gaire bona espina, toquem ferro
Estos ocells se diuen GARCES, sense accent.