Autor Tema: jornada 3: CE SABADELL- SP MAHONES, Diumenge 12 de Setembre a les 12 hores.  (Llegit 23183 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:jornada 3: CE SABADELL- SP MAHONES, Diumenge 12 de Setembre a les 12 hores.
« Respondre #20 el: 06 de Setembre de 2010, 13:24:31 pm »
Sincerament, crec que amb aquest equip, podem arribar moooolt lluny. Numeros fins ara mediocres, però pel que he vist ens estem mereixent guanyar(si d'una vegada per totes entren els penals)
El Castelló tampoc és que estigui fent ''nada del otro jueves'', i aixó m'agrada. En fi, crec que si tenim una mica més de sort, estarem a dalt aquest any.
Això espero... :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #21 el: 06 de Setembre de 2010, 13:31:30 pm »
Sincerament, crec que amb aquest equip, podem arribar moooolt lluny. Numeros fins ara mediocres, però pel que he vist ens estem mereixent guanyar(si d'una vegada per totes entren els penals)
El Castelló tampoc és que estigui fent ''nada del otro jueves'', i aixó m'agrada. En fi, crec que si tenim una mica més de sort, estarem a dalt aquest any.

Encara hem tingut sort de que aixo ens hagi passat a principi de temporada i no ens han pogut agafar molta ventatja els de dalt,només 4 punts i crec que amb l'equip que tenim els podem retallar facilment.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #22 el: 06 de Setembre de 2010, 13:36:50 pm »

Encara hem tingut sort de que aixo ens hagi passat a principi de temporada i no ens han pogut agafar molta ventatja els de dalt,només 4 punts i crec que amb l'equip que tenim els podem retallar facilment.

Si, la temporada del playoff ens va passar això, i , d'un pèl ens va anar. Sense anar més lluny, és van jugar més de 100 minuts a un partit de lliga o això em va semblar. Recordo com cantavem els gols del Vilareal B, i malauradament, com els alcoians ens tornaven la jugada quan marcava el Sant Andreu! Quin patir! Però va valdre la pena...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #23 el: 06 de Setembre de 2010, 13:50:32 pm »

Si, la temporada del playoff ens va passar això, i , d'un pèl ens va anar. Sense anar més lluny, és van jugar més de 100 minuts a un partit de lliga o això em va semblar. Recordo com cantavem els gols del Vilareal B, i malauradament, com els alcoians ens tornaven la jugada quan marcava el Sant Andreu! Quin patir! Però va valdre la pena...

Correcte,però l'any del play-off a la 2a jornada portavem 4 punts diria, 1-0 contra l'Eivissa a casa i un empat crec a Badalona, algú sap el resultat de la tercera jornada de l'any del play-off?

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #24 el: 06 de Setembre de 2010, 13:54:12 pm »
Victòria davant el Terrassa
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 06 de Setembre de 2010, 14:18:50 pm »
Haurem d'anar en compte amb Trujillo, ahir va fer 3 golassos impresionants de 3 xuts de fora de l'area.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #26 el: 06 de Setembre de 2010, 14:23:44 pm »
a ver si nos acompaña la suerte que nos a faltado en estos dos primeros, apuesto por un 3-1  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #27 el: 06 de Setembre de 2010, 14:40:06 pm »
Haurem d'anar en compte amb Trujillo, ahir va fer 3 golassos impresionants de 3 xuts de fora de l'area.

He visto los goles de Trujillo,y la verdad esque te quedas asombrado,menudos 3 goles que marca,será el Jabulani?  :Paletas:

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 06 de Setembre de 2010, 14:46:01 pm »
Jo estava veient el partit ahir, i va ser, sobretot el segon gol, tres cacaus monumentals. El segon, a més, en tota l'esquadra, inabastable per a cap porter.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • REY DEL POP !
« Respondre #29 el: 06 de Setembre de 2010, 14:56:33 pm »
Ahir se'ns dubte Trujillo va fer 3 golassos, curiosament la mitad dels que va fer la temporada anterior

Canviant de tema, no se perquè Carreres no posa a Hiroshi com a titular:
O bé que el fagi sortir com a rebulziu,
O bé es que potser no esta en un bon moment de forma,
O que no el treura pas per completar els X partits que el Girona obliga al Sabadell ha fer jugar Hiroshi?Espero que no..

Espero que no sigui la tercera,si més no veurem com es desarrollen les següents jornades.

:beer2 :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 06 de Setembre de 2010, 15:07:57 pm »
Jo crec que la explicació és més senzilla. Hiroshi, com Cuenca o Ciércoles, no han fet la pretemporada amb nosaltres. Físicament, estaran a un nivell similar als seus companys, però sposo que encara no haurà assumit les disposicions t¡actiques, els mecanismes defensius, etc que haurien de tenir ja assumits els seus companys.

Amb les jornades, suposo que anirà agafant per a l'equip, a l'igual que Cuenca, que em va agradar força ahir i Ciércoles.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #31 el: 06 de Setembre de 2010, 16:02:00 pm »
Jo estava veient el partit ahir, i va ser, sobretot el segon gol, tres cacaus monumentals. El segon, a més, en tota l'esquadra, inabastable per a cap porter.

I el de falta? increible!!

Vaja xixarros!!

Esperem que a la tercera jornada arribi la victoria, ens veiem a l'estadi!  :wink2:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #32 el: 06 de Setembre de 2010, 17:35:35 pm »
El árbitro del partido será Pérez Peraza (Tenerife). Ha subido este año de Tercera División, de echo estaba como segundo suplente, con lo cual es de suponer que dos árbitros de Segunda B han sido baja y por eso ha subido finalmente. Evidentemente, no hay precedentes con este colegiado.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 06 de Setembre de 2010, 18:47:27 pm »

El segon em va encantar més per que va ser en una jugada en moviment, però el tercer també és un golàs. Bé, els 3...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #34 el: 06 de Setembre de 2010, 21:17:25 pm »
Partido este en el que se está obligado a ganar, no aceptaría otro resultado que no nos permitiera sumar los tres puntos, todo debido a los resultados mediocres obtenidos hasta ahora.

:anims    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #35 el: 06 de Setembre de 2010, 21:48:04 pm »

El segon em va encantar més per que va ser en una jugada en moviment, però el tercer també és un golàs. Bé, els 3...

pero el del Hospitalet tampoco se queod corto marcado por Jordi Martinez, vaya golazo tmb  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #36 el: 06 de Setembre de 2010, 21:50:38 pm »
Para golazo el de Hiroshi.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

jordix

• Visitant
« Respondre #37 el: 07 de Setembre de 2010, 17:27:53 pm »
el meu pare que no es gaire del sabadell s'ha animat a anar a veure el partit de diumenge gracies el bon joc de l'equip i la bona hora!!
aviam si molta mes gent fa com el meu pare i podem omplir bastant l'estadi

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #38 el: 07 de Setembre de 2010, 21:22:37 pm »
Jo crec que guanyarem 2-0 en aquest partit matinal, llàstima que el proper a casa cau en un dimecres i no podré venir  :bigcry:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #39 el: 08 de Setembre de 2010, 13:56:24 pm »
Avui el diari de sabadell diu que el Juaquin tampoc està per jugar diumenge. Ja serien tres partits! Algú sap que és el que dimonis té. :bigcry: