Autor Tema: J:34 CE Sabadell vs Ontinyent, Diumenge dia 17 a les 18:00.  (Llegit 26559 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J:34 CE Sabadell vs Ontinyent, Diumenge dia 17 a les 18:00.
« Respondre #180 el: 18 de Abril de 2011, 20:02:36 pm »
 :scut :scut :bandera :bandera

Al voltant d'on era jo, bastants espectadors estaven negres per el joc de tocà i tocà del equip i sobre tot de tirar la pilota endarrere, quant s'empata la gent el que vol es que l'equip vagi endavant el mes ràpid possible i si no fas les transicions rapides et passa que la defesa contraria es posiciona i no saps on llançar la pilota aixi que tornes a començar i fins que et foten la pilota i la gent s'emprenya i alguns xiulen, quant el Cuenca va trobar la posició al camp, que li va costar una mica, les transicions eren molt mes rapides i mes amunt del mig camp, lo del Eneko de tornar tirar la pilota endarrere podria ser una mica de falta de confiança amb ell mateix, no li acaben de sortir massa be les coses.
La gent som de moltes maneres uns rondinen tot el partit altres xiulen a la mínima d'altres no criticarien encara que fotessin un desastre, som com som i això es molt difícil de canviar, la nota positiva es que quant varen començar els xiulets la majoria de la gent es va aixecar per ofegar-los, jo mateix en vaig esta a punt de barallar-me amb un home gran perquè tot el rato estava criticant, a mi tampoc m'agradava el que veia però m'estava rosegant per dintre i també vaig fer alguns comentaris del que no m'agradava que ni han varies però això es pot parlar quant s'acabi la lliga ara es el moment d'animar.
 :mmmm :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #181 el: 18 de Abril de 2011, 22:48:56 pm »
joaquin  tiene razon  los que silban no vienen nunca, y seguro que les dan invitaciones  menos criticar y mas animar!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #182 el: 18 de Abril de 2011, 23:21:13 pm »
joaquin  tiene razon  los que silban no vienen nunca, y seguro que les dan invitaciones  menos criticar y mas animar!!!

estoy contigo i con joaquin Menos silvar i Mas animar  :)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Rauless

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #183 el: 19 de Abril de 2011, 12:33:39 pm »
Partido de infarto,en esta categoria casi todos los partidos suelen ser asi!
Salté y grité como si fuera un niño,madre mia,salí del campo y el corazón todavia me iba a 100!!!jejeje!!! :botador

Sobre los pitidos,SI,yo los escuché,fué en un momento del partido que llevabamos 5 min sin el balón,y que??No siempre vamos a tener la posesion,ni siempre vamos a quedar 4-0...Si fuera asi no estariamos en esta categoria!!!

Y lo malo de los pitos esque la gente se empieza a poner nerviosa,se contagian,y cada vez pitan más!!! :rant:

Este año hasta el final!!!!!!!!!!!!!!! :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #184 el: 20 de Abril de 2011, 12:36:26 pm »
teneis razon!!!! estamos primeros , y con ambicion que quieren los que silvan???????? mejor que no vengan al campo, son una verguenzaa , esos que pitan son los que luego se apuntan al carro ganador , el año que viene si subimos , veremos a gente que diran que son del sabadell toda la vida y claro, en segunda  pues si, pero un arlequinado de verdad, anima cuando perdemos, y acude al estadio  a ver al sabadell contra alziras, sant boia, etç !!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #185 el: 20 de Abril de 2011, 17:50:48 pm »
yo soi uno de los mucho que siempre ha ido al campo del sabadell a las buenas i a las malas i siempre he estado con nuestro equipo apoyandoles  la gente que no tenga nada que hacer i nomas sepa increpar que no entre  un saludo
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll