Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Hemos acabado la jornada en 5a posición y el domingo nos enfrentamos al tercero, el Benidorm. En caso de conseguir los tres puntos, nos meteriamos en play off, que aunque sea la jornada 4 es una cosa que me pone cachondo...
Cita de: almuniaforever en 12 de Setembre de 2010, 21:57:58 pmHemos acabado la jornada en 5a posición y el domingo nos enfrentamos al tercero, el Benidorm. En caso de conseguir los tres puntos, nos meteriamos en play off, que aunque sea la jornada 4 es una cosa que me pone cachondo... A mi també em posa...Ojalà tinguem la sort que no em tingut les dues primeres jornades i ens posem entre els quatre primers.PER CERT, que avui m'estava repasant els rivals i... hauríem d'acabar entre els quatre primers!! TENIM EQUIP!!
Cita de: almuniaforever en 12 de Setembre de 2010, 21:57:58 pmHemos acabado la jornada en 5a posición y el domingo nos enfrentamos al tercero, el Benidorm. En caso de conseguir los tres puntos, nos meteriamos en play off, que aunque sea la jornada 4 es una cosa que me pone cachondo... Estamos sextos empatados con quinto y cuarto.
Ara mateix hi ha una plaça reservada per l'autocar de dissabte. Penso que el primer autocar que es podria montar seria a l'Hospitalet.
Cita de: almuniaforever en 13 de Setembre de 2010, 23:57:23 pmAra mateix hi ha una plaça reservada per l'autocar de dissabte. Penso que el primer autocar que es podria montar seria a l'Hospitalet.Es veu que a les oficines del club també hi ha apuntades quasi una desena més de seguidors.
A veure si algu m'ho explica clar, apuntar-se on a la pag web a les oficines o als dos llocs?