Autor Tema: MALTRACTE TOTAL DEL SOCI ARLEQUINAT A L'ENTRADA DE LA NOVA CREU ALTA  (Llegit 3713 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
MALTRACTE TOTAL DEL SOCI ARLEQUINAT A L'ENTRADA DE LA NOVA CREU ALTA
« el: 12 de Setembre de 2010, 16:16:41 pm »
Obro aquest tema en un apartat diferent al obert pel company Markshools titulat: "discriminació a socis del Sabadell de HHVV" en motiu de que el q m'ha passat és el mateix q als HHVV però amb la gran diferència de que jo NO SÓC HHVV i vull q es tracti aquest tema diferenciant clarament el q són aficionats "ultres" en aficionats habituals del lateral de l'estadi.

M'explico,  al igual q cada setmana i desde fa molts anys, avui he anat a la NCA a veure el partit del Sabadell i he entrat per l'entrada q em queda més propera q és la del GOL SUD.  A diferència d'altres vegades avui no duia com samarreta del Sabadell és a dir anava vestit totalment normal i qui m'hagi vist al camp ho sap de sobres (polo ratllat de color blau, pantalons curts normals i bambes sense mitjons), gorra pel sol normal i corrent de color groga i negre i sense res escrit, ulleres de sol i NI CAP BANDERA, NI CAP MOTXILLA, NI CAP RINYONERA, NI CAP MARICONERA NI ABSOULTAMENT RES DE RES NI A L'ESQUENA NI A LA MÀ.
La meva sorpresa a sigut quan al sobrepassar la porta i anar direcció cap a les escales del lateral m'he trobat a dos Mossos d'Esquadra d'aquells tan peculiars q vigilen el gol sud i m'han fet parar, m'han dit q em treiés tot el q duia a les butxaques (cartera i claus) hi ho deixés a terra, i no només això, m'han fet possar d'esquena, aixecar els braços i m'han registrat de dalt a baix. Per si encara no en tenien prou m'han fet treure la gorra,l 'han agafada i han remirat dins de la pestanyeta de l'interior de la gorra a veure si duia alguna cosa.

I un cop han vist q no duis res “prohibit” m’han deixat seguir el meu camí.
Jo puc entendre en certa manera de q a certs individus amb antecedents s’els registri a l’entrada de la NCA, puc tolerar q algunes persones encara siguin gent habitual de l’estadi o canalleta s’els i faci obrir una motxilla per veure què hi porten o fins i tot puc entendre q et prohibeixin entrar pals a l’estadi i q s’els remirin de dalt a baix, fins aquí tot correcte. El q no puc tolerar mai de la vida és que 2 individus dels Mossos d’Esquadra molestos i aburrits  perq avui hi havien pocs “sospitosos” a la NCA em tractin com un criminal davant de tothom pel simple fet de voler fer veure q fan alguna cosa de profit quan jo no duia absolutament res i per postres anava vestit totalment normal . Ho hauria entés una mica si hagués dut els pantalons militars curts q alguna vegada he dut o bé si hagués portat el cavell més curt o més llarg de l’habitual i q sempre pot fer pensar coses  q no són.  No puc tolerar de cap manera que el q no m’ha passat en CAP DISCOTECA em vingui a passar a la NCA m’ho facin passar 2 individus k per sort avui no han tingut gaire feina en la porta d’entrada.
Es deia en un altre post i ho criticava però no em pensava q era tan greu la cosa, avui m’he donat compte q la cosa és més greu del q sembla i que si això segueix passant al nostre estadi, o em torna a passar en alguna altre porta que no sigui la del gol sud, servidor l’any que ve no trepitjarà més la Nova Creu Alta. Animaré al Sabadell, i anirá alguns desplaçaments però el carnet de soci si no es restringeixen aquests hipercontrols xulescos i d’abús de poder a les portes no el renovaré. I us ben asseguro que al igual q jo hi haurà més gent q no renovarà. Després ens queixarem de q la gent no vagi al camp o de que tinguem pocs socis, si als pocs q es tenen no s’els sap tractar com Déu mana evidentment que cada cop n’hi hauran menys de socis, i evidentment q la gent anirà abans a altres camps on l’accés a l’estadi sigui l’apropiat.
Res més a afegir. El pròxim pas si em passa una cosa d’aquestes serà presentar-me personalment  a la NCA i citar-me amb algun responsable de l’estadi que pugui fer arrivar les meves queixes a la Junta Directiva.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re:MALTRACTE TOTAL DEL SOCI ARLEQUINAT A L'ENTRADA DE LA NOVA CREU ALTA
« Respondre #1 el: 12 de Setembre de 2010, 16:40:19 pm »
LA GENT AL CAMP POT ANAR VESTIDA I PORTAR TOT EL QUE VULGUI (evidentment dins la legalitat). Només faltaria.

Jo si fos de la directiva no dubtaria ni un moment a posar fil a l'agulla en aquest cas perque es repeteix massa habitualment. És una VERGONYA que et mirin, et regirin i demés. Això no és cap discoteca i aquí tots paguem el nostre carnet. Jo he vist entrar al Ferni avui i la vestiment que portava era absolutament normal i absolutament res cridanera com per ser registrat.

Això és un MALTRACTE ESCANDALÓS i VERGONYÓS al soci del Sabadell. Som pocs....... i només falta això.

Que la directiva prengui nota perque això és intolerable. I que no duiguin que això no és competència seva (que no ho és directament), però segur que coses en poden fer.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 12 de Setembre de 2010, 16:46:19 pm »
Estic flipant de que t'hagin fet això que has explicat, jo he entrat per la mateixa porta i quan he passat pel costat d'aquests 2 mossos estaven parlant del Barça - Hercules i passant de tot, es deurien aburrir i ho han pagat amb tu. Increible  :o :o :o
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 12 de Setembre de 2010, 16:57:04 pm »
gracies ferni, aixo es aixi desde fa mes de dos anys avui, mhan dit tambe unes quantes cosa, mira si algu es delinquent o no  aixo si no ho comproben no ho sabran i tracten a tothom sense sapiguer res!!!!!!!!ademes exiteix la presuncio d'inocencia, para de parlar perque .....amb la de problemes que hi ha al carrer de lladres i mes coses....
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 12 de Setembre de 2010, 16:57:47 pm »
Estic flipant de que t'hagin fet això que has explicat, jo he entrat per la mateixa porta i quan he passat pel costat d'aquests 2 mossos estaven parlant del Barça - Hercules i passant de tot, es deurien aburrir i ho han pagat amb tu. Increible  :o :o :o

Doncs així a sigut. Ja et dic q si jo hagués entrat per la boca del gol sud encara podria mig compendre aquesta decisió, pero dirigint-me clarament cap al lateral del camp, fent un mes i mig q no  em tallo el cabell (q si q a vegades le dut rapadet) i sense dur cap indumentaria sospitosa no té cap justificació q em registressin. Pels q no em coneixen també informaré q no duc cap piercing, ni arrecada ni cap tatuatge de cap tipus, ni duc ni rellotge a l'estadi ni molt menys anells ni cadenes, vaja q poca gent podria passar més desapercebuda q jo avui a la NCA,  q si q duia ulleres de sol i gorra però es q avui hi havia com 1000 ulleres de sol a l'estadi i 800 gorres. En fi, simplement demano que es tracti als aficionats com es mereixen i q no es registri per a registrar a la gent, k apart hi ha moltes maneres de demanar a una persona q t'ensenyi el q porta a les butxaques, no tot és fer.ho deixar tot a terra i fer-te possar amb les mans enlaire i q et registrin d'espatlles a peus com als delinqüents.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 12 de Setembre de 2010, 17:39:47 pm »
Crec que no has de deixar passar ni un dia més, Ferni, sense presentar una queixa a la Directiva o a qui faci falta, si es "renten les mans".... això que expliques es humiliant i lamentable.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #6 el: 12 de Setembre de 2010, 17:46:13 pm »
Et diré el mateix....això és INTOLERABLE....

Cal que presentis una queixa a la Directiva...explica nt el que comentes en aquest fòrum !!!!!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #7 el: 12 de Setembre de 2010, 17:48:56 pm »
Jo he viscut en primera persona ja fa uns 3-4 anys entrar jo amb una ampolla d'aigua i fer-me tirar el tap, correcte. Pero entrar un amic meu al meu costat amb un ganivet pelant-se una poma i no li diuen res xD que es mes perillos un ganivet o una ampolla? xDD

• Entrenador
« Respondre #8 el: 12 de Setembre de 2010, 18:38:08 pm »
ferni si fas una queixa, jo vaig amb tu per la part que em toca

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #9 el: 12 de Setembre de 2010, 18:42:27 pm »
Jo també ho trobo intolerable, no poden tractar a la gent d'aquesta manera, et poden demanar potser que els ensenyis que portes dins una bossa, però amb la resta s'han passat, demana explicacions a la directiva, jo avui portava penjada una bossa i els dos mossos del gol nord, se'm han quedat mirant i no m'han dit res, total portava una càmara de fer fotos i un paquet de mocadors de paper perquè estic com una sopa, per cert, gràcies a un estornut no he pogut agafar el primer gol.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 12 de Setembre de 2010, 19:11:30 pm »
Vull pensar q la combinació ulleres de sol i gorra conjúntament a pogut cridar l'atenció o no a agradat massa als Mossos a més q al havent-me passat només una vegada en 18 anys anant a l'estadi tampoc tinc masses ganes de remoure el tema.
Ara bé, evidentment si un altre dia en circunstàncies com les d'avui es repeteix aquesta acció, a mi o alguna altre persona q conegui aniré a demanar explicacions i presentaré una queixa formal.

Desconnectat visi

• President
« Respondre #11 el: 12 de Setembre de 2010, 19:32:03 pm »
Ells també porten la seva gorra i ulleres i ningú els hi diem si ens sembla bé no ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 12 de Setembre de 2010, 19:45:09 pm »
Fa uns anys a un amic del randel i meu el van registrar, li van pendre les dades i al cap d'un temps li va arribar una denuncia (ara no se si eren mossos o policies) en la que deien q formava part dels hooligans i que havia amenaçat a no sé ki o una cosa semblant... està clar que akell noi no era ni hooligan ni havia amenaçat ningú...no sé com acabaria la cosa, això que ho expliki el randel si vol xDD

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 12 de Setembre de 2010, 19:48:40 pm »
Ells també porten la seva gorra i ulleres i ningú els hi diem si ens sembla bé no ?

Aquesta gent ja sé de sobres quin peu calcen. Es fiquen amb qui saben q es poden ficar i m'agradaria veure el seu currículum o de quina família provenen. Amb el temps he aprés el perq la gent té por o mania als q teóricament estan per "ajudar a la ciutadania" i "impossar la llei". De fet, sense anar més lluny aquest passat agost amb uns amics anant a veure un torneig de futbet entre amics ja vam tenir una forta discussió amb la Guardia Civil q ens va desmontar el cotxe rebuscant coses i utilitzant un vocabulari molt barruer. El millor és mirar d'evitar aquesta gent.
Ells estan allà per a fer escorcolls i si no troben a qui realment busquen per escorcollar (q és el  q els hi ha passat avui q no hi havia gairebé cap membre de HHVV) doncs ho paguen amb el primer que passa per allà, avui m'ha tocat a mi i un altre dia serà un altre.

• Entrenador
« Respondre #14 el: 12 de Setembre de 2010, 19:49:42 pm »
mira aixo del hooligans ya no es una excusa amics,si sapiguesiu les vegades que mhan amenaçat a mi  a altres camps i mai e vist agafar un dni aixo si, si yo contesto a mi si em cauen multes

Desconnectat visi

• President
« Respondre #15 el: 12 de Setembre de 2010, 20:22:40 pm »

Aquesta gent ja sé de sobres quin peu calcen. Es fiquen amb qui saben q es poden ficar i m'agradaria veure el seu currículum o de quina família provenen. Amb el temps he aprés el perq la gent té por o mania als q teóricament estan per "ajudar a la ciutadania" i "impossar la llei". De fet, sense anar més lluny aquest passat agost amb uns amics anant a veure un torneig de futbet entre amics ja vam tenir una forta discussió amb la Guardia Civil q ens va desmontar el cotxe rebuscant coses i utilitzant un vocabulari molt barruer. El millor és mirar d'evitar aquesta gent.
Ells estan allà per a fer escorcolls i si no troben a qui realment busquen per escorcollar (q és el  q els hi ha passat avui q no hi havia gairebé cap membre de HHVV) doncs ho paguen amb el primer que passa per allà, avui m'ha tocat a mi i un altre dia serà un altre.
La guardia civil també se les porta, em fas recordar que l'any passat per aquestes dates, que acostumem a agafar les vacances, vam anar a la Seo d'Urgell a passar uns dies i vam aprofitar per anar a comprar al punt de trobada i a sopar a Andorra, al tornar, cap a la una de la matinada ens van parar dos jeeps de la guardia  civil, ens va fer baixar, i ells amb les metralletes a la ma, ens van demanar la documentació i van mirar totes i cada una de les bosses, van regirar amb una llanterna el motor cuidadosament, això si, van trobar  una branca de roure de dimensions considerables i em van dir que perquè la volia, els hi vaig dir que per anar a buscar bolets,  es van mirar uns als altres però no van dir res, és lògic per aquelles latituts, el més curiós és que no em van fer la prova de alcoholemia, i havia prés un parell de cervesses, vaig estar de sort, al preguntar-lis a que venia aquella "revisió" van dir, pués nada, tan solo un control rutinario, van estar quasi una hora  :police:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #16 el: 12 de Setembre de 2010, 20:31:08 pm »
doncs jo he passat per aquesta porta amb una ampolla d'aigua amb tap i bosses i no m'han dit res (esclar anava amb els dos nens).

Jo proposo que tots el proper dia entrem per aquesta porta, ja que si toquen el col...s que treballin una mica.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #17 el: 12 de Setembre de 2010, 21:00:10 pm »

Ells estan allà per a fer escorcolls i si no troben a qui realment busquen per escorcollar (q és el  q els hi ha passat avui q no hi havia gairebé cap membre de HHVV) doncs ho paguen amb el primer que passa per allà, avui m'ha tocat a mi i un altre dia serà un altre.
La guardia civil també se les porta, em fas recordar que l'any passat per aquestes dates, que acostumem a agafar les vacances, vam anar a la Seo d'Urgell a passar uns dies i vam aprofitar per anar a comprar al punt de trobada i a sopar a Andorra, al tornar, cap a la una de la matinada ens van parar dos jeeps de la guardia  civil, ens va fer baixar, i ells amb les metralletes a la ma, ens van demanar la documentació i van mirar totes i cada una de les bosses, van regirar amb una llanterna el motor cuidadosament, això si, van trobar  una branca de roure de dimensions considerables i em van dir que perquè la volia, els hi vaig dir que per anar a buscar bolets,  es van mirar uns als altres però no van dir res, és lògic per aquelles latituts, el més curiós és que no em van fer la prova de alcoholemia, i havia prés un parell de cervesses, vaig estar de sort, al preguntar-lis a que venia aquella "revisió" van dir, pués nada, tan solo un control rutinario, van estar quasi una hora  :police:

Encara vas estar de sort, collons amb els civils  :police:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #18 el: 12 de Setembre de 2010, 21:51:22 pm »
vaya tela estoy flipando con lo que estoy leyendo, a mi entender ya se estan pasando un huevo con los hools por que hay dias que los ves en fila medio desnudos en los aledaños como si fueran asesinos o algo parecido veo normal que vigilen pero casi desnudarlos lo veo muy fuerte, y encima ya no tienen suficiente con j**** a los hools que tmb se van ya a por cualquier tipo de persona tenga pinta radical o no, por que vamos conozco a ferni y no se le ve pinta de ultra radical para que le hagan eso, esto es flipante, que sera lo proximo mirarle el bolso a alguna mujer mayor no sea que lleve una bengala o un punzon que tela :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #19 el: 12 de Setembre de 2010, 22:36:10 pm »
Yo hace dos temporadas ( tenia 17 años) frente al Sant Andreu entré por el gol sud, iva vestido normal y corriente ( incluso llevaba los pantalones por las rodillas xd) y me hicieron lo mismo que han hecho hoy a Ferni, mirarme TODOS los bolsillos, vaciar todo lo que llevaba en la mochila dejandolo en el suelo y registrándome de arriba a bajo. Nunca me habia registrado un policia, en mi vida, y la verdad es que delante de todo el mundo que t traten como un delincuente es vergonzoso y humillante.
Som i serem, sempre arlequinats!